top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים למעצבי פנים – כל מה שחשוב לדעת

בניית אתרים למעצבי ומעצבות פנים הולכת וצוברת תאוצה וביקוש רב בשנים האחרונות. הסיבה העיקרית לכך היא שיותר ויותר אנשים שוכרים של שירותיהם של מעצבי הפנים, ומבקשים מהם לראות "תיק עבודות"; תמונות של נכסים שהם עיצבו על מנת להתרשם מכישוריהם בתחום.

כיום יש מעצבי ומעצבות פנים שמציעים שירותי הום סטיילינג / הלבשת הבית מרחוק באמצעות הזום שזה פשוט מדהים.


הביקוש העולה לשירותים המציעים מעצבי פנים, מעלה את הביקוש לבניית אתרים למעצבי פנים, אשר יכילו בתוכם את הפרויקטים שלהם בצורה מסודרת.

במאמר זה נדון בנושאים הבאים: למה מעצבי פנים צריכים אתר אינטרנט? מה מעצבי פנים צריכים לכלול באתר שלהם? ומה הם צריכים לשאול ולוודא עם בונה אתרים לפני שהם יודעים במי לבחור?


אז למה בכלל מעצבי פנים צריכים אתר אינטרנט?

מעצבי פנים צריכים אתר אינטרנט מ-3 סיבות עיקריות:


1) היכולת להציג את הפרויקטים שלכם – כאשר מישהו יקבל עליכם המלצה מחבר טוב או מבן משפחה, הדבר הראשון שהוא ירצה לראות זה נכסים שעיצבתם עד היום; לכן, חשוב מאוד לתפוס את המקום שלכם בעולם הדיגיטלי ולהציג לראווה את הפרויקטים שלכם באתר אינטרנט מקצועי ויוקרתי.


2) שיפור התדמית שלכם – הגברת הנוכחות שלכם ברשת האינטרנט תוביל לשיפור התדמית שלכם באופן משמעותי. בימים אלה אין כמעט אדם שלא מחפש במנוע החיפוש של גוגל. היו בטוחים שכל אדם שמקבל עליכם המלצה, סביר להניח יחפש אתכם בגוגל כדי לקרוא אודותיכם וכמובן לראות פרויקטים שלכם. תארו לכם כיצד התדמית שלכם תשתפר אם יחפשו את השם שלכם ותופיעו מיד בדף הראשון או אפילו בתוצאה הראשונה, ועכשיו תארו לכם מה אדם יחשוב אם יחפש אתכם בגוגל ולא ימצא דבר; זה ייפגע בסיכויים של אותו אדם להפוך ללקוח שלכם.


3) היכולת לגייס לקוחות חדשים – באמצעות בניית אתר אינטרנט תוכלו לגייס לקוחות חדשים דרך גוגל ודרך הרשתות החברתיות הפופולריות בין היתר. תוכלו לעשות זאת בקידום אורגני ו/או בקידום ממומן של אתר האינטרנט שלכם.

· מה זה קידום אורגני – קידום אורגני הוא קידום של אתר אינטרנט באופן לא ממומן, לדוגמה: פרסום האתר שלכם בקבוצות פייסבוק שונות או בפרופיל שלכם באינסטגרם על מנת להביא אליו כניסות חדשות. ניתן לקדם אורגנית גם בגוגל אך קחו בחשבון שזה דורש השקעה גדולה של זמן ו/או כסף בכתיבת תוכן איכותי ומקורי לאתר שלכם על מנת שגוגל יציג אותו כמה שיותר גבוה.

· מה זה קידום ממומן – קידום ממומן כשמו כן הוא – קידום של אתר אינטרנט תמורת תשלום. ניתן לקדם באופן ממומן במנוע החיפוש של גוגל, ברשתות חברתיות פופולריות כמו פייסבוק ואינסטגרם ועוד.

מה יש לכלול באתר אינטרנט של מעצבי פנים?

1) טקסט על אודותיכם – חשוב מאוד להשקיע בכתיבת האודות באתר שלכם. אנשים אשר יקבלו עליכם המלצות וגם לקוחות פוטנציאליים חדשים ירצו להכיר אתכם ולדעת מהי ומאין ההשכלה שלכם בתחום עיצוב הפנים. אם אתם מתקשים בכתיבת תוכן, פנו לכותבי תוכן מקצועים שיסייעו לכם בכתיבה.

2) תמונות וסרטונים באיכות גבוהה – מעצבי פנים עוסקים בעיצוב של חללים פרטיים ומסחריים וחשוב מאוד לשים באתר תמונות וסרטונים באיכות גבוהה ככל שניתן של החללים המעוצבים השונים על מנת למשוך את תשומת לב הגולשים. תמונות באיכות נמוכה עלולות לפגוע בתדמית שלכם כמעצבי פנים. מומלץ לשכור שירותים של צלמים מקצועיים על מנת שיצלמו את הפרויקטים שלכם ברמה גבוהה. את הפרויקטים מומלץ לחלק

3) תיאור מדויק ומפורט של השירותים שאתם מציעים – עיצוב פנים, ייעוץ בהלבשת הבית, נגרות בהתאמה אישית ועוד ועוד; חשוב מאוד שתפרטו את כל השירותים שאתם מציעים בהרחבה. בהמשך להמלצתנו מסעיף האודות, אם הנכם מתקשים בכתיבת תוכן, מומלץ לשכור שירות של כותבי תוכן מקצועיים שיעזרו לכם בנושא.

4) קישורים לרשתות החברתיות – חשוב מאוד להראות באתר שלכם שאתם פעילים ברשתות החברתיות ולשים קישורים לדף הפייסבוק העסקי שלכם, לפרופיל האינסטגרם ולערוץ היוטיוב שלכם. ככל שיראו שיש לכם יותר חברים / עוקבים ואנשים שמגיבים לכם על פוסטים שאתם מעלים, הפופולריות והתדמית שלכם ישתפרו בקרב הלקוחות הפוטנציאליים.


5) פרטי התקשרות עמכם - כפתור שיחה, כפתור וואצאפ, תיבה להשארת פרטים וכל דבר שיעזור ללקוחות הפוטנציאליים ליצור עמכם קשר בקלות ובמהירות.

שאלות שאתם חייבים לשאול חברות לבניית אתרים שאתם מדברים איתן בקשר לבניית אתרים:


1) האם האתר מותאם למובייל?

המון אנשים גולשים באמצעות הטלפון הנייד וחשוב מאוד להשקיע בבניית אתר מותאם למובייל ברמה גבוהה. במקרה של מעצבי פנים זה אף יותר חשוב מכיוון שיש הרבה תמונות וחשוב שהן ייראו טוב גם במחשב וגם במובייל.

2) האם מקבלים גישה להוספת פרויקטים חדשים בקלות?

חשוב לעדכן את האתר על בסיס שוטף ולהוסיף כל הזמן את הפרויקטים החדשים שלכם בעיצוב פנים. שאלו את בונה האתרים שלכם האם יהיה ניתן להוסיף פרויקטים חדשים ללא עלות נוספת ובקלות בפלטפורמה שהוא עובד עליה. בקשו להתנסות בפלטפורמה ולראות האם באמת ניתן להוסיף תמונות וטקסט חדש לאתר בקלות ובמהירות. צאו מנקודת הנחה שהדבר האחרון שאתם רוצים זה להיות תלוי בבונה האתרים שלכם בכל שינוי ושינוי באתר.

3) באיזו פלטפורמה האתר ייבנה?

אם אתם עורכים סקר שוק בימים אלה, אתם בוודאי מקבלים הצעות מחיר של אלפי שקלים במגוון פלטפורמות: וויקס, סקווירספייס, וורדפרס ועוד.

לאור השינוי העצום שפלטפורמת וויקס עשתה בשנתיים האחרונות, בחרנו בה כפלטפורמה המובילה לבניית אתרים למעצבות ומעצבי פנים.

אם התשובה שאתם מקבלים היא וורדפרס - במקרה זה לא נמליץ לכם להתקדם. אין שום סיבה שבעולם לבנות אתר תדמית למעצב פנים בקוד פתוח.


4) כמה עולה בניית אתר למעצבי פנים?

בד"כ בניית אתר למעצבי פנים תעלה בין 1,000-2,500 ש"ח (בלין בניית אתרים המחיר הוא 1,000 ש"ח כולל מע"מ) לא כולל דומיין ואחסון שיש לרכוש בנפרד.

אנחנו ממליצים לבנות אתרי תדמית בפלטפורמת וויקס בלבד. בוויקס תהיה לכם גישה לביצוע שינויים עתידיים בחינם ותוכלו לבצע אותם בקלות ובמהירות! בנוסף, עלות ההקמה של אתר וויקס נמוכה משמעותית מעלות הקמה של אתר בפלטפורמות אחרות וגם זמן הקמת האתר אמור להיות קצר ומהיר יותר.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page