top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים לעסקים קטנים - המדריך השלם

אנחנו נוטים לחשוב שכולם ללא יוצא מן הכלל מחוברים לאינטרנט, אך האמת היא שלרבים מהעסקים הקטנים (60% מהם ליתר דיוק) עדיין אין בכלל אתר. אם תשאל את אותם 60% מה היא הסיבה לכך, תגלה שחלקם חושבים שבניית אתרים זה עסק יקר, אחרים טוענים כי אין ברשותם את הזמן או את המומחיות הטכנית, והשאר סבורים שהעסק שלהם קטן מידי בשביל זה. אם גם אתה מתחבט האם העסק הקטן שלך זקוק לאתר או לא, יש לנו תשובה חד משמעית בשבילך - ברור שהוא צריך! אתר אינטרנט הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר למשוך לקוחות פוטנציאליים, וזאת בעזרת נוכחות מקוונת ובעיקר חכמה ברשת.

מזל שאנחנו כאן כדי לשבור לך כמה מיתוסים. אצלנו בלין בניית אתרים, בניית אתר אינטרנט לעסק הקטן שלך הוא תהליך פשוט, מתגמל, ולגמרי משתלם!


מדוע בניית אתר לעסק שלך היא חיונית?

  • אתר אינטרנט אוטומטית הופך את העסק שלך לרציני ואמין.

  • אתר אינטרנט עוזר ללקוחות הפוטנציאליים שלך למצוא אותך, לא משנה היכן הם נמצאים.

  • אתר אינטרנט משמש כדף נחיתה לכל פרופילי המדיה החברתית שלך.

  • האתר גדל איתך! ככל שהעסק שלך גדל, כך גם האתר שלך.

הכנו עבורך מדריך שלם לבניית אתרים לעסקים קטנים. נכון, העסק שלך קטן; אבל עם האתר הנכון העסק שלך יצבור תאוצה, וזה הקטן גדול יהיה!

1) תכנן את האתר שאתה רוצה עבור העסק הקטן שלך

תאר בדיוק מה תרצה שיהיה באתר שלך. ערוך רשימה. לפני בניית האתר לעסק הקטן שלך, חשוב על פיסות המידע השונות שתרצה שהאתר שלך יכלול - פיסות מידע אלו הן תוכנית האתר שלך. בנוסף לדף הבית, חשוב על הדפים הנוספים שתרצה לכלול, כמו למשל דף אודות, דף ליצירת קשר ואולי גם כזה שמפרט את השירותים שלך. אחת הדרכים לתכנן את אתר האינטרנט שלך היא לעשות סיעור מוחות לשלושה דברים שאתה רוצה שהמבקרים בו יוכלו לעשות. אם תתמקד רק בשלושה דברים, האתר לא יהיה מסובך והמבקרים יוכלו למצוא במהירות בדיוק את מה שהם חיפשו. אך אם תציג יותר מדי אפשרויות, המבקרים עלולים לעזוב את האתר שלך ולעבור למתחרה עקב ניווט מסורבל מידי.


2) אסוף את החלקים הדרושים עבור האתר שלך

לאחר שגיבשת תכנית אתר קצרה, אסוף את החלקים הדרושים בכדי להוציא את כל הרעיון לפועל:

  • דומיין: האתר שלך צריך לשדר רצינות ונאמנות. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא דרך בחירת שם דומיין מותאם אישית (כתובת אתר).

  • תמונות: תמונות פשוט עושות את האתר! לא רק שהן נותנות קונטרה לטקסט, הן גם גורמות לקוראים להתעניין בתוכן ומבססות את הסגנון הכללי של האתר שלך. שאל את עצמך אם יש לך את כל התמונות שאתה צריך, ובאיכות שאתה צריך כדי שהכל יראה במיטבו.

  • טקסט איכותי: כאן נכנס התוכן על העסק הקטן שלך. החלק הכי יפה פה, היא יכולת העריכה שלך בכל זמן נתון. לכן הסרדאגה אם זה עדיין לא מרגיש לך מושלם. תתחיל עם היסודות - תמיד תוכל להוסיף עוד מאוחר יותר.

  • אלמנטים נחוצים נוספים: הגיע הזמן לחשוב על כל האלמנטים הנוספים שנחוץ לשלב: לוגו, סרטונים, ווידג'טים, בלוגים, הרשמות לניוזלטר, חשבונות מדיה חברתית, המלצות מלקוחות, ועוד.

3) הפוך את אתר העסק שלך לאמין יותר

המטרה העיקרית של אתר לעסק הקטן שלך היא להראות שאתה פשוט מקצוען במה שאתה עושה. אמון הוא גורם מכריע בהחלטות של לקוחות רבים, לכן ודא שאתר האינטרנט שלך מעביר את ההודעה הנכונה על העסק שלך:

  • עדכן את המידע באתר לעיתים תכופות: היפטר ממידע מיושן, ודאג לעדכן את האתר עם הדקות. אם תבנה את האתר שלך בוויקס, תוכל לעדכן את התוכן שלך בכל עת.

  • השתמש בדומיין מותאם אישית (כתובת אינטרנט): דומיין מותאם אישית מוסיף לאתר שלך מקצועיות ואמינות.

  • תאר את עצמך בכנות: קח זמן לכתוב את דף האודות שלך. כלול בו את הרקע המקצועי שלך: מה באמת הופך את העסק למיוחד במינו?

  • וודא שהאתר שלך נראה מלוטש ומקצועי: לקוחות רוצים לראות שאתה אסתטי ורציני בכל מה שאתה עושה, כולל בבניית האתר שלך. קרא את הטקסט מספר פעמים ושמור על העיצוב שלך נקי ופשוט. הקפד להשתמש בצילומים באיכות גבוהה.

  • השג לוגו מקצועי: אם אתה שואף להראות רצינות, לוגו מקצועי יהיה שווה את ההשקעה. הלוגו שלך יעניק מראה מגובש לכלל המיתוג העסקי שלך, חשבונות המדיה החברתית ואתר האינטרנט שלך.

  • הוסף המלצות והסמכות: המלצות מלקוחות יעניקו לגיטימציה לאתר שלך. אם אתה חבר באיגודים מקצועיים כלשהם או שיש לך תעודות אחרות, תוכל להוסיף לוגו או אייקון עבורם באתר שלך.


4) קדם את האתר שלך אורגנית (SEO)

עכשיו שאתה כבר לגמרי מגובש ויש לך אתר מהמם, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי שהעסק שלך יופיע גם בגוגל. נכון, מנועי חיפוש עלולים להיראות מסובכים, במיוחד שיש אלף מדריכי SEO ברשת. אבל תן לנו לגלות לך סוד: אתה ממש לא צריך להיות מומחה ל-SEO כדי לנקוט בכמה צעדים בסיסיים שיעיפו את האתר שלך באוויר. קרא את המאמר הקצר והחמוד הזה על טיפים לקידום אורגני ותבין שזה יותר פשוט מדמקה.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page