top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

דוגמאות לבניית אתרים לעורכי דין בישראל

מתעניינים בבניית אתרים לעורכי דין? רוצים לקבל רעיונות חדשים בעיצוב? קבלו 4 דוגמאות של אתרים יוקרתיים לעורכי דין שבנינו כאן בלין בניית אתרים.

לין בניית אתרים יחד עם חברת ישראכרט, מבינות את החשיבות הרבה של בניית אתרים לעורכי דין; ולכן הודות לשיתוף פעולה מצליח בנושא, אנחנו כאן בלין מציעים בניית אתרים לעורכי דין במחיר מוזל של 99 ₪ לחודש (כולל דומיין ואחסון) ללא דמי הקמה = חיסכון של אלפי שקלים.


ניתן להצטרף כאן: www.lin.co.il/lawyers


מוכנים? נתחיל!


1) בניית אתר למשרד עורכי דין אסף זגורי:

עוה"ד אסף זגורי (38), בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) ובעל תואר ראשון במנהל עסקים (BA), שניהם ממסלול המצטיינים של המוסד היוקרתי, המרכז הבינתחומי בהרצליה.

עו"ד אסף זגורי וצוותו הינם בעלי נסיון רב בתחומי המשפט הבאים: סטארטאפים, הייטק ואינטרנט; משפט מסחרי וייצוג מעסיקים;מקרקעין ונדל"ן; הגנת הפרטיות, אבטחת מידע וסייבר.

מכיוון שעו"ד אסף זגורי עוסק בעיקר בתחום ההייטק, עיצבנו את האתר שלו בסגנון הייטקיסטי יוקרתי ומרשים בגוונים של אפור-תכלת.


2) בניית אתר למשרד עורכי דין אסף אורן:

אסף אורן - משרד עורכי דין הוא משרד בוטיק איכותי המתמחה במיסוי מוניציפלי ותשלומי חובה לרשויות המקומיות. המשרד הוקם על ידי עו"ד אסף אורן, שהינו בעל מומחיות מיוחדת וניסיון רב שנים בהפחתת שומות ארנונה, אגרות, היטלי פיתוח והיטלי השבחה.

האתר של עורך הדין אסף אורן מעוצב בצבעים המוכרים והאהובים על כולנו – כחול ולבן.

הטרנד של אתרים על בסיס הצבע הלבן הולך וגובר; אתרים כאלה תמיד נראים רלוונטיים ועכשוויים.


3) בניית אתר לעורך הדין והאדריכל רואי ויינברג:

לעו"ד רואי וינברג הכרות מעמיקה עם מערכת המשפט והתכנון והבנייה בישראל. ליווה מאות עסקאות מורכבות בתחום המקרקעין. בעל תואר ראשון במשפטים, חבר לשכת עו"ד בישראל משנת 2005, התמחה בתחום הקניין הרוחני וזכויות יוצרים במשרד בלטר גוט אלוני באימון ד"ר שרה פרזנטי. את האתר של עו"ד ואדריכל רואי ויינברג עיצבנו בסגנון מודרני הייטקיסטי מכיוון והמשרד מספק שירותים משפטיים חדשניים וייחודיים.


לסיכום, לבניית אתרים לעורכי דין יש חשיבות רבה בעידן החדש. למרות שהרבה מאוד אנשים מחפשים עורכי דין מפה לאוזן, יש גם מספר לא מבוטל של אנשים שמחפש עורכי דין במנוע החיפוש של גוגל. עורכי דין עשויים לגייס לקוחות רבים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל והרשתות החברתיות. ניתן להשקיע בקידום ממומן וקידום אורגני על מנת להשיג מטרה זו. בהצלחה!

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page