top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

החשיבות של בניית אתר בעידן החדש

כתוצאה מהתפתחות הטכנולוגיה והמעבר החד לשימוש ממושך בטלפון הנייד, בניית אתרים צברה תאוצה אדירה בשנים האחרונות. יש לנו אינטרנט בכל מקום וגם הטלפון שלנו נמצא איתנו בכל מקום, אז כשמחברים את השניים התוצאה היא גלישה באינטרנט כמעט בכל רגע. כל זה הוביל באופן חד משמעי לעליה בכמות העסקים המתעניינים בבניית אתרים לעסק שלהם על מנת לגייס לקוחות חדשים באמצעות אתר אינטרנט לעסק שלהם. לצערנו הרב, לפני מספר חודשים הגיעה לישראל מגיפת הקורונה מסין ועצרה את המשק כמעט לחלוטין. זמן רב שלא יכולנו לעשות דברים רבים שנראו לנו כל כך פשוטים: ללכת לקניון, לרוץ בפארק, לבלות באירועים וכו'. פרט לחופש התנועה שלנו נפגע קשות גם חופש העיסוק שלנו כשכירים וכעצמאיים. הרבה מאוד עסקים שלא היו ערוכים לעבודה מהבית, או שלא הצליחו או לא יכלו לעבוד, מצאו את עצמם חסרי אונים. במילים אחרות; מגיפת הקורונה הראתה לבעלי העסקים את החשיבות שבבניית אתר אינטרנט בעידן זה.

כיצד תשפיע העלייה בביקוש לבניית אתרים?

כן כן.. הביקוש לבניית אתרים צפוי לעלות בעקבות משבר הקורונה וזה בהחלט ישפיע: 1) השפעה עלינו כצרכנים – כנראה שהכל (או כמעט הכל) הולך לעבור לדיגיטל. אנחנו הולכים לקנות הרבה יותר באמצעות אתרי אינטרנט; מזון, מוצרי חשמל, בגדים וכל מה שאתם יכולים לתאר לעצמכם, ולקבל משלוח עד הבית. הביקוש לבניית אתרים צפוי לשנות את הרגלי הצריכה שלנו.


2) השפעה על בעלי מקצועות האינטרנט – הגברת הדרישה לבניית אתרים תשפיע לטובה על בוני האתרים, מקדמי האתרים ובכלל הרצון ללמוד ולעשות הסבת מקצוע לתחום האינטרנט. 3) חיזוק מעצמות האינטרנט גוגל ופייסבוק – ככל שיהיו יותר אתרים, יהיו יותר אנשים שיקדמו את האתרים שלהם באמצעות מקדמי אתרים = יותר כסף לגוגל, לפייסבוק ולכל פלטפורמה אחרת שמציעה קידום (פרסום) ממומן.

מהם היתרונות בבניית אתרים לעסקים בעידן זה?

1) גיוס לקוחות - בניית אתרים מאפשרת לעסקים לגייס לקוחות חדשים באמצעות קידום האתר בגוגל וברשתות החברתיות – כשאי אפשר לפרסם בפליירים או על פני שלטי חוצות, קידום אתר אינטרנט יכול להיות תחליף מצוין (יש שיגידו גם תחליף ממוקד יותר).

2) נוכחות ברשת = הגברת הפופולריות של העסק שלכם – אנשים מקבלים על העסק שלכם המלצות מפה לאוזן וישר מחפשים אתכם בגוגל. אם יהיה לעסק שלכם אתר אינטרנט שיופיע גם בגוגל, זה ייראה הרבה יותר רציני למקבלי ההמלצות עליכם. תארו לכם מצב שבו מישהו מקבל עליכם המלצה והוא לא רואה זכר לעסק שלכם בגוגל... הערה נוספת: אתר אינטרנט חייב להיראות טוב ואטרקטיבי אחרת הנזק יהיה רב מהתועלת.

3) היכולת למכור תמיד אם תחליטו לעבוד במימד נוסף ולמכור באינטרנט, תוכלו לעשות זאת באמצעות חנות אינטרנטית. לא עוד אנשי מכירות, לא עוד שיחות טלפון עם לקוחות פוטנציאליים, תנו לאתר האינטרנט שלכם לעשות את העבודה ולייצר לכם הכנסה בכל יום ובכל שעה.

4) הגברת תחושת הביטחון – מדברים על גל שני, וכחלק מההיערכות שלכם כבעלי עסקים לתקופה עתידית דומה שעלולה להיות, מומלץ להתארגן על אתר אינטרנט לעסק במהירות האפשרית כדי להרגיש בטוחים יותר שתוכלו לנהל את העסק או לפחות לעשות את המקסימום באמצעות אתר אינטרנט.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page