top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

הקשר בין קידום אתרים לכתיבת תוכן

קידום אתרים וכתיבת תוכן, חשבתם שאין ביניהם קשר כלל? בא לנו לעשות לכם קצת סדר! (או סגר?) ככל שמשתנות ציפיותיהם של הלקוחות, איתן מתפתחות אסטרטגיות השיווק. כיום, באמצעות האינטרנט שנמצא כמעט תמיד בהישג יד, אנשים התוודעו היטב לאיכות ולערך של הדברים עליהם הם מוציאים את כספם. אנשים, בנוסף, נהיו יותר תובעניים; הם רוצים שהבעיות שלהם ייפתרו כאן ועכשיו, והם מצפים שהמוצרים הנכונים יעשו זאת!

לקוחות רבים כבר מזהים מודעות מקוונות כושלות ושקריות; לכן, קידום אתרים נכון דרך תוכן אינפורמטיבי ומועיל באמת יהיה הדבר שישכנע אותם. נכון, כאן נכנסים קידום האתרים, שיווק תוכן - והקשר ביניהם! תוכן טוב - כמו פוסטים בבלוגים, סרטוני מידע ועוד - מובילים את הקונים הן לביצוע רכישה, והן לעבר הפתרון הנכון לצרכים שלהם.

בין אם אתה יוצר בלוג לאתר שלך, מפרסם הדרכות מועילות ביוטיוב או כותב ספרים ומדריכים אלקטרוניים, אתה יכול להשתמש בשיווק תוכן כדי להרחיב את המותג שלך ולבצע קידום אתרים נכון. להלן הסבר מלא על שיווק תוכן וכיצד לעשות זאת נכון:

מה זה שיווק תוכן?

שיווק תוכן כחלק מקידום אתרים הוא סוג של אסטרטגיה שיווקית הכוללת יצירה והפצה של תוכן חשוב, רלוונטי ומרתק, במטרה למשוך קהל ממוקד ולעודד אותו לקנות. צורת שיווק זו אינה מקדמת מפורשות מותג, אלא מעוררת עניין של צרכנים במוצר או בשירותו. הרעיון הוא שככל שתציעו לצרכנים יותר מידע אינפורמטיבי ומהימן, כך תוכלו לפתות אותם לרכוש את המוצר שלכם יותר.

להלן מספר יתרונות נוספים בשיווק תוכן:

  • מציג את הידע, המומחיות והסמכות של החברה שלך בענף.

  • קובע את אמינותך, עוזר לך להשיג אמון צרכני.

  • בונה מודעות למותג על ידי מיקום המותג שלך ברחבי האינטרנט.

  • משפר את הקידום האורגני של האתר שלך כך שתוכל למצוא לקוחות חדשים.

  • מעסיק לקוחות קיימים כדי שהם יקנו שוב.

סוגי שיווק תוכן

ישנם סוגים רבים של תכנים שאתה יכול ליצור כחלק מקידום אתרים:

  • פוסטים בבלוג: מאמרים המתפרסמים בבלוג של האתר שלך.

  • מאמרים מחוץ לאתר: מאמרים שנכתבו לפרסומים ובלוגים מחוץ לאתר האינטרנט שלך.

  • סרטונים: תוכן מצולם קצר שפורסם בערוץ YouTube של העסק שלך או מוטבע באתר האינטרנט שלך.

  • פודקאסטים: תוכן שמיעתי המציע מידע שימושי, הנחיות או טיפים.

  • אינפוגרפיקה: תכנים חזותיים המשתמשים בתמהיל של תמונות, סטטיסטיקות ותרשימים.

  • תוכן שנוצר על ידי משתמשים: תוכן כמו סרטונים, תמונות ועוד שנוצרו על ידי משתמשים ואז משותפים או תומכים על ידי מותגים.

  • תיאורי מקרה: בחינות מקרוב של הלקוחות שלך, לרוב בצורת פוסטים בבלוג, המספרים סיפורי הצלחה עליהם באמצעות המוצר שלך.

  • ספרים אלקטרוניים: ספרים מקוונים, הארוזים בדרך כלל כמסמכי PDF הניתנים להורדה, עם מידע או הנחיות אודות הענף שלכם.

  • סמינרים מקוונים: מצגות וידאו מקוונות, לעיתים קרובות מוזרמות בשידור חי, המאפשרות לצופים להשתתף ולשאול שאלות בזמן אמת.

  • שקופיות: מצגות שקופיות המציעות מידע, הדרכה או טיפים.

זה נשמע לך כמו קצת יותר מדי דברים? אל תתרגש. אין צורך ליצור את כל סוגי התוכן השונים המוזכרים בבת אחת. התחל עם אחד בלבד ותבנה את הבסיס שלך, והמשך לאט לפורמטים אחרים שמתאימים לקהל ולנישה הספציפית שלך. על ידי שימוש בשילוב אסטרטגי של סוגי תוכן שונים אלה, תוכל להגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאליים.

דוגמאות לשיווק תוכן

כעת, כשאתם יודעים את הקשר בין קידום אתרים לכתיבת תוכן, נעבור לכמה דוגמאות לשיווק תוכן אמיתי כדי לעזור לכם להיות קצת יותר אסטרטגיים שיווקית:

01. ריבר פולס אנד ספאס

הדוגמה הראשונה שלנו לשיווק בתוכן היא River Pools and Spas. זו חברת בריכות עצמאית, ואסטרטגיית התוכן שלה היא אחת המפורסמות בהיסטוריה של שיווק דיגיטלי. כמאמץ אחרון להציל את עסקיהם במהלך המיתון של שנת 2008, הבעלים מארק שרידן וצוותו צללו לבלוגים.

מטרתם הייתה להפוך למורים הטובים בעולם בענף על ידי הגדלת הבלוג שלהם עם פוסטים שעונים על כל שאלה אפשרית של לקוח. בסופו של דבר, הם שילבו גם בלוגים עם צורות אחרות של תוכן, כגון סרטוני הדרכה ב- YouTube. בסופו של דבר, אסטרטגיית שיווק התוכן שלהם הצליחה: היא משכה זרם עצום של לקוחות, והצילה את החברה.

שיעור שיווק התוכן כאן הוא להתמקד בלקוח שלך ולא בעצמך. כוון להיות מורה - ספק גם תוכן כתוב וגם ויזואלי שמשאיר את הקהל שלך להרגיש כאילו למדו משהו חדש.

02. האבספוט

אחד המובילים בתחום שיווק תוכן הוא פלטפורמת השיווק הדיגיטלי HubSpot. בדומה ל- River Pools and Spas, החברה מציעה מגוון עצום של פוסטים בבלוגים כמעט בכל שאלה אפשרית שיש לקהל היעד שלהם. פוסטים אלה בבלוג מתווספים לספרים אלקטרוניים ארוכים יותר, שמשתלבים בנושאים ספציפיים בכדי לספק תוכן מידע מעמיק לקהל שלהם. בנוסף למגוון התכנים הרחב שלה, החברה מציעה שירותיים אקדמאיים, כמו קורסים מקוונים חינמיים בנושא שיווק תוכן, קידום אתרים, שיווק נכנסות ועוד. קורסי הווידיאו הללו הם בצורת מיני סדרות, ומעודדים את הקהל שלהם להמשיך לחזור לעוד.

03. ג'ון דיר

בשנת 1895 פורסם מגזין דפוס "The Furrow", שנוצר על ידי חברת הייצור החקלאית John Deere, ונחשב לדוגמה העתיקה ביותר לשיווק תוכן. כבר אז פעל המגזין על אותם עקרונות שיווק תוכן רלוונטיים לימינו: מתן פתרונות לבעיות לקוחותייך תוך הדגשת המומחיות שלך בענף. כיום "The Furrow" ממשיך להיות בבסיס אסטרטגיית שיווק התוכן של John Deere והוא זמין באופן מקוון. הפרסום קורא פחות כמו סדרת פוסטים שיווקיים ויותר כמו מגזין בעל מוניטין, עם נרטיבים מרתקים על חקלאות וחקלאות. ראוי לציין כי המגזין משתמש בצילום מדהים כדי למשוך את המשתמשים למותג. הכתבות משמשות להעמקת הקשר עם הקהל, והופכות את חברת הייצור הגדולה למותג יחסי אנוש יותר.


לסיכום, כתיבת תוכן ושיווקו היא חלק בלתי נפרד מקידום אתרים נכון ברשת האינטרנט בעידן החדש.

ככל שתכתבו יותר ותקדמו את התוכן באמצעות בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם או כתוכן מקודם בפלטפורמות שונות לפרסום תוכן שיווקי, תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים.


לין בניית אתרים מספקת שירותי בניית אתרים לעסקים במחיר של 1,000 ₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם בנושא)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page