top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

טיפים למיתוג עסקי לסטארטאפים - לוגו

אם בחרתם שם לסטארטאפ שלכם, השלב הבא במיתוג העסקי הוא ללא ספק עיצוב לוגו לסטארטאפ שלכם. אם עיצוב הלוגו שלך נעשה בצורה נכונה, הוא יכול לגרום ללקוחות שלך להרגיש כאילו הם כבר מכירים את המותג שלך. לוגו יעיל יכול לבסס זהות מותג וליצור קשר חזק עם הקהל שלך. עבור חברות סטארט-אפ מתפתחות, לוגו יכול להתחיל בייצוג החברה כבר מההתחלה ולעזור לה לצמוח.


מה הופך לוגו לטוב?

לפני שאתה חושב על עיצוב גרפי ללוגו שלך, הקפד על קריאת טיפים לעיצוב לוגו. מעבר לטיפים, הכנו בעבורך איכויות מפתח שאליהן כדאי לשאוף בעיצוב לוגו הסטארטאפ שלך:


רלוונטיות: השפה החזותית של הלוגו שלך צריכה לייצג את ההצעה העסקית שלך. לדוגמה, חברת סטארט-אפ עשויה לרצות לוגו שיבטא טכנולוגיה מודרנית עדכנית.


הבחנה: לוגו שהוא ייחודי ושונה מזה של מתחריו יוצר השפעה חזותית חזקה יותר, ועוזר לעסק שלך להתבלט. תישארי מקורי ומיוחד!


פשטות: ככל שהלוגו פשוט יותר, כך הוא יהיה בלתי נשכח. קח לדוגמא את גוגל. מספר האותיות הפשוטות והצבעוניות ששינו את העולם נחקקו בזכרון של מיליארדי אנשים, והן שם כדי להישאר.


מדרגיות: הלוגו שלך צריך להיראות במיטבו בכל מדיום אפשרי, דיגיטלי ופיזי כאחד. משולחן עבודה לנייד, ומשלטי חוצות לכרטיסי ביקור, וודא שהלוגו שלך מגוון ומותאם לכל הגדלים והיישומים.

מיתוג עסקי של לוגו לסטארטאפים חייב להתחיל בשאלות הבאות: 1) במה החברה עוסקת? הלוגו חייב לשדר עד כמה שניתן את עיסוק החברה. לא תמיד זה מתאפשר אך אם תצליחו לעשות זאת אפילו בצורה מתוחכמת, זה יהיה יתרון.


2) מה החברה רוצה לשדר? חדשנות, אגרסיביות, עדינות או כל תכונה אחרת. זה ממש תלוי במה הסטארטאפ עוסק (טכנולוגיה, רפואה, כלכלה, חינוך) מצד אחד, ומצד שני זה גם תלוי ברצון שלכם אבל קחו בחשבון שתמיד טוב להראות משהו שמוכר לנו באופן טבעי. כל אחד מהתחומים האלה משדר משהו אחר לחלוטין.


3) באילו צבעים ופונטים אנו רוצים להשתמש? כל צבע משדר משהו אחר. אם תרצו לשדר יוקרה כנראה שתשתמשו בצבעים כהים או בכסף או זהב. אם הסטארטאפ שלכם בתחום הרפואה אולי תרצו לשדר צבעים עדינים של כחול. חשבו טוב על מה אתם רוצים לשדר וככה תבחרו את הצבעים הנכונים עבור הלוגו שלכם. באשר לפונט, הקפידו לבחור בפונט שמשדר את העסק שלכם. תוכלו לבחור בפונט עבה כדי לשדר כוח ויציבות או בפונט דק כדי לשדר יוקרה.

בחרנו עבורכם 5 דוגמאות מעולות ללוגואים של סטארטאפים:

חברת Ception

חברת Ception מציעה פתרונות מיקום ולוקליזציה מרהיבים. עיצוב הלוגו שלהם מבטא רעיון זה בעזרת עיצוב גיאומטרי תלת ממדי המציע גרסה מקורית משלהם לאיקס X כמו גם לאייקון סיכת ה- GPS המוכר. כל אחד מארבעת המשולשים המרכיבים את העיצוב הוא בגוון אחר שנלקח מצבעי המותג של ההפעלה. הגדרת כל הצבעים לאטימות נמוכה יותר מעניקה למשולשים תחושה של עומק ונפח ללוגו. זה גם יוצר תחושה הרבה יותר מודרנית! בעוד שהלוגו המלא כולל את שם העסק של ההפעלה, האייקון שלו משמש גם לוגו עצמאי עבור יישומים מסוימים. לדוגמה, הפאביקון (הלוגו הקטן שבראש הדפדפן לצד שם האתר) שלהם מוכיח עד כמה טוב הלוגו עובד גם בפרופורציות זעירות.

חברת techNovus


חברת techNovus Infotech Solutions הוא שירות ייעוץ מבוסס ענן. הלוגו שלהם, שנוצר בעזרת הכלי ליצירת לוגואים של וויקס, יוצר תחושה של תנועה מהירה וחשיבה קדימה.

עיצוב זה מסייע בייצוג techNovus כסטארט-אפ דינאמי ומתפתח.

חברת Foxie


אפליקציית התיירות Foxie הופכת את חקר הערים השונות ברחבי צרפת למשחק. הלוגו שלהם הוא פנים של שועל, סימטרי לחלוטין כך שהוא נראה יותר כמו לוגו מאשר איור. חברת Foxie מציבה את ערכי ההנאה והמשחקיות בליבת זהות המותג שלה. השימוש בצבע הכתום, כפי שפסיכולוגיית הצבעים יכולה לומר לנו, מחזק את הערכים הללו בעליצות ורעננות. בנוסף, הדרגות המשמשות להצללות מעניקות ללוגו אפקט תלת מימדי, מה שמביא אותו לחיים!

חברת Ursa

מערכות החלל Ursa היא מערכת מודיעין המשתמשת בנתונים מבוססי לוויין. בעוד שהלוגו שלהם ברובו טיפוגרפי, הוא מצביע גם על השימוש שלהם בלוויין עם פיתרון גרפי פשוט - מיקום ארבע נקודות בגודל שונה סביב האותיות. המיקום והגודל הלא אחידים של הנקודות מתייחסים לצורת קבוצת הכוכבים ״אורסה״. זה גם נראה כאילו הכוכבים יכולים להקיף את האותיות. רעיון זה נלקח צעד אחד קדימה באתר וויקס עם גרסת אנימציה של הלוגו הכוללת את הנקודות מסתובבות בטקסט. השפה הוויזואלית של הלוגו משתרעת על שאר עיצוב אתר האינטרנט שלהם, על ידי שימוש בנקודות צבעוניות כמוטיב לכל אורכה.

חברת SERVIO Technologies

חברת הפיתוח SERVIO Technologies הפינות המעוגלות של הלוגו המעוצב שלה מעניקות לו קצה רך יותר והופכות אותו למזמין ומלא אנרגיה. לוח הצבעים הוא שילוב של גוונים חמים של כתום וצהוב, בניגוד לבלוז קריר, שמסתכם בתוצאה מאוזנת היטב. כחול הוא צבע נפוץ עבור סמלי היי-טק והפעלה, מכיוון שהוא מעביר רעיונות של אמון ויעילות.

לסיכום, מיתוג עסקי של לוגו לסטארטאפ (ואפשר לומר שגם באופן כללי), מתחיל בהגדרה של העסק שלנו. מה אנחנו עושים ומה אנחנו רוצים לשדר? כאשר תבחנו את התשובות לשאלות הללו לעומק, תוכלו להמשיך לבחירת צבעים ופונטים ומכאן להמשיך ליצירת הלוגו המושלם לסטארטאפ שלכם.


אנחנו בלין נשמח להציע את שירותינו במיתוג עסקי לעסק שלכם במחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page