top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

טרנדים עיצוביים בבניית אתרים יוקרתיים

הקצב המהיר בו הטכנולוגיה מתקדמת לא משאיר כל ברירה לעסקים להתעדכן בהתפתחויות ובמגמות האחרונות בבניית אתרים יוקרתיים.

טרנדים בבניית אתרים יוקרתיים מתחילים בפתרונות חדשניים המשפרים את חוויית המשתמש, ועד לטכניקות שיווק משופרות המגבירות את ההמרות במכירות, נציג בפניכם כמה ממגמות המפתח בבניית אתרים יוקרתיים:

אומנות בימוי וצילום

סגנונות צילום ובימוי הגיעו לרמה שמעולם לא הכרנו. בימי האינסטגרם ועוד פלטפורמות אחרות הכוללות תוכן חזותי בעיקר, כולם מבינים איך נראה צילום איכותי וברמה גבוהה.

באמצעות פילטרים ואפקטים, משתמשי האינסטגרם יוצרים תמונות באיכות מעולה! המשפיענים בונים קהל גדול ונאמן רק על סמך התמונות שהם מצלמים. עובדה זו מראה כי משתמשי המדיה החברתית התחילו להעריך את עולם הצילום, התאורה, הסצינות, והזוויות.

מבחינה היסטורית, תמונות ויזואליות נהדרות היו אפשריות רק עם חומרת צילום יקרה ותוכנה לעיצוב גרפי; אך בימינו קיימת זמינות הרבה יותר גדולה של כלים לעריכת תמונות ולשיפור האיכות.

בניית אתרים יוקרתיים תשקף רמת ציפייה גדולה יותר מבחינת איכות הצילום. לכן, מותגים מכל הגדלים יצטרכו לקחת את התחום הזה עוד יותר רחוק, על מנת שיתבלטו בין הערוצים הרבים המתחרים על תשומת הלב של הלקוחות.

צבעים פשוטים ומושכים

השימוש בפלטות צבע פשוטות היה מאז ומתמיד עיקרי בבניית אתרים יוקרתיים, וזה לא משהו שישתנה בזמן הקרוב. אם תסתכל על כמה ממותגי היוקרה המובילים בעולם, כמו Rolex למשל, תגלה שהם משתמשים בפלטות צבע בסיסיות ביותר המשפרות את השימוש בתדמיתם, תוך שימוש בגוונים אפורים, שחור ולבן. גם אפל הובילה את הדרך מבחינת העיצוב עם הזכוכית והפלדה כחומרי גלם לייצור מכשיריהם. כאשר מכשירי האייפון הראשונים הושקו, אפל שינתה לחלוטין את הציפייה למראה הטלפון הנייד.

מותגי היוקרה סביר להניח תמיד ישמרו על פלטות הצבעים פשוטות. בנוסף, נראית עלייה בשימוש בצבעי פסטל אצל כמה מותגים, מה שמאפשר להשתמש בפסטלים לשימוש מושך עיניים ובדרכים מרשימות שלא ראינו קודם.

שיפור סיפורי המותג

בניית אתרים יוקרתיים בעידן החדש תתמקד בעיקר בסיפור של המותג, ונראה כי חלק גדול יותר מתקציבי השיווק מיוחסים לשיפורים בתחום זה. כאשר עסקים רוצים לבנות אמון עם משתמשי האתר שלהם, הם משתמשים בסיפורי מותג מעמיקים המספקים היסטוריה עשירה של המותג. סיפור המותג שלך הפך למרכיב בלתי נפרד משיווק תכנים דיגיטליים, ובניית אתרים יוקרתיים תשים דגש רב יותר על ההיסטוריה של המותג ועל מייסדי החברה.

מותגים מסוגלים לבנות קשרים עמוקים יותר באמצעות הסיפור שלהם, והם יכולים לספק מידע בצורה יותר מרתקת ותמציתית באמצעות צילום איכותי, מדיה טובה, ואמצעים חזותיים חזקים. סיפור שמותאם אישית לקהל היעד יאפשר לך למשוך את לקוחותייך יותר מאי פעם.

אתרי אינטרנט מינימליסטיים - תמונה שווה אלף מילים

שנת 2020 חזרה לאתרים מינימליסטיים עם תמונות נועזות המספרות סיפור. ימי קריאת המגילות אודות עסק כזה או אחר נעלמו, והיום תמונות באיכות גבוהה יכולות לדבר בשבילך. זה מועיל במיוחד לאתרי יוקרה הכוללים מותג מינימליסטי עם טיפוגרפיה אלגנטית עדינה.

מותגי יוקרה מובילים הם דוגמה נהדרת לאופן שבו ניתן להשתמש בטיפוגרפיה אלגנטית עדינה להשפעה רבה על אתרי אינטרנט. המרחב הבולט באתרי אינטרנט מינמליסטיים יכוון את המיקוד של המשתמש לתמונות מוצרים באיכות גבוהה. החזרה ליסודות הבסיסיים בעיצוב מינימליסטי תשיג את התבלטותן של תכונות מפתח, כמו לחצני קריאה לפעולה, ותביא להמרות רבות יותר במכירות. יש אנשים שעשויים לקשר בין עיצוב מינימליסטי לעיצוב משעמם. אבל אתה בטח מכיר את המשפט 'כל המוסיף גורע', נכון? זה מונח שינחה בהפגנתיות את ענף בניית האתרים היוקרתיים בעידן החדש. עיצוב מינימליסטי ישפר את זמני טעינת העמודים, ויספק חוויית משתמש טובה בהרבה.

תוכן וידאו כדי להישאר בראש סדר העדיפויות

אי אפשר לדבר על טרנדים של מותגי יוקרה מבלי להזכיר את הווידאו, אם כי זה רחוק מלהיות טרנד חדש. מותגי יוקרה נעזרו מאז ומתמיד בתכני וידיאו, אולם בשנת 2020 תוכן הווידאו יעלה בכמה הילוכים מרשימים וישפיע רבות בבניית אתרים יוקרתיים.

מותגי מכוניות יוקרתיות, כמו יגואר, משתמשים בווידאו של 360 מעלות כדי לאפשר למשתמשים לראות את החלק החיצוני מכל זווית, וסוג כזה של פונקציונליות יהפוך פופולארי יותר בשנה הקרובה. עיצוב פנים יוקרתי יציג מציאות מוגברת כדי להראות למבקרים באתר את המוצרים הנמכרים באופן ממשי יותר. מותג האיפור העולמי Sephora מאפשר למשתמשים באתר לראות כיצד ייראה האיפור שלהם בדיוק, תוך שימוש בכלי אמן איפור מאוד חכם. משתמשים יכולים לראות איך הם יראו בדיוק עם האיפור על פניהם ולהחליט על הרכישה.

לסיכום

לסיכום, בניית אתרים יוקרתיים מכוונת לשינויים גדולים עוד השנה. הציפיות של הצרכנים גבוהות מתמיד, ואם אתר היוקרה שלכם לא מפיק את מרב מהטכנולוגיה המתקדמת הקיימת, סביר להניח שתפסידו הזדמנויות עסקיות משמעותיות ביותר. אם תקחו את כל הנכתב למעלה לתשומת לבכם, משיפור סיפור המותג שלכם ועד לשימוש בתוכנות העיצוב היעילות ביותר, הצלחה אדירה תבוא עליכם בעזרת השם!


ביבליוגרפיה: https://kijo.co.uk/blog/trends-in-luxury-websites-in-2019/


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page