top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

טיפים לקידום אורגני של חנות אינטרנטית

בעלי חנויות אינטרנטיות עלולים להתמודד עם הוצאות כספיות לא מבוטלות על פרסום ברחבי האינטרנט. אם הקמתם חנות אינטרנטית, תוכלו לעשות מספר דברים כדי להגדיל את התנועה האורגנית אליה, ובסופו של דבר לגרום ללקוחות לרכוש את המוצרים שלכם.


צרו קמפיין מכירות

כשאנחנו קונים באינטרנט אנחנו מיד לוחצים על "מבצעים" או על "Sale" כדי להשיג דילים משתלמים במחירים הטובים ביותר. כולם אוהבים עסקאות טובות וזאת עובדה. הנה כמה רעיונות לקמפיינים שאתם יכולים ליישם:

1) הציעו תחרות או מתנה: אנשים אוהבים לקבל תמלוגים. אתם יכולים להציע תמריצים שבהם המשתמשים מקבלים משלוח חינם או קופון לקראת הרכישה הבאה שלהם כתנאי להרשמה לרשימת התפוצה שלכם. מהלך שכזה עשוי להניע אנשים רבים להיכנס לחנות האינטרטנית שלכם ולבצע רכישות.

2) צרו תחושת דחיפות: בין אם מדובר במשלוח חינם עד סוף החודש ובין אם מכריזים על סייל ענק בקרוב, דחיפות היא טקטיקה שבטוח תביא גולשים לאתר שלכם.

3) פרסמו מבצעי 1+1: אין כמו מבצעי 1+1 כדי לכבוש את לב קהל המבקרים שלכם. רובנו נוטים לקנות כשמציעים לנו משהו נוסף בחינם. חשוב לציין, כי מבצעי 1+1 עשויים לעבור מפה לאוזן במהירות.


הגבירו נוכחות בפייסבוק ובאינסטגרם

האם ידעתם ש-75% מהצרכנים פונים לפייסבוק לפני שהם מבצעים רכישה? זו סיבה די טובה להיות פעילים ברשת החברתית הפופולרית ביותר כיום. בנוסף, זו דרך מצוינת לעדכן את לקוחותיכם בהודעות ועדכונים הקשורים לעסק שלכם. 1) צרו דף פייסבוק עסקי: זוכרים את ימי ספרי הטלפונים? אז פייסבוק היא כמו אינדקס של עסקים. אנשים רבים יחפשו את החנות שלכם בפייסבוק. דף פייסבוק עסקי של החנות שלכם יועיל לפרסום ולקידום כל תוכן המקשר לאתר שלכם, כמו קמפיין מכירות (כאמור לעיל), פוסט המספק קישור ישיר לחנות שלכם או פריט חדש הזמין בחנות.

2) פתחו חשבון אינסטגרם: ראשית, אם אין לכם חשבון אינסטגרם, הגיע הזמן להירשם. אינסטגרם צומחת במהירות, והיא בדרך לקחת את הכתר מפייסבוק כרשת החברתית מספר 1.


התמקדו ב-SEO

הקהל הפוטנציאלי שלכם כבר מחפש במהירות מוצרים כמו שלכם בגוגל, ולכן עליכם למצוא דרך להיות אחת החנויות האינטרנטיות הראשונות שהם רואים בתוצאות החיפוש. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של מקסום כמות המבקרים המגיעים לאתר שלכם באמצעות מאמצים להעלות את האתר לרשימת תוצאות החיפוש הספציפיות.

כדי להבטיח שתכנית ה-SEO שלכם תהיה מבריקה, התחילו מהבנת מונחי SEO קריטיים, כמו מילות מפתח. אלה משפטים קצרים או מילים בודדות המאפשרות לאנשים למצוא את החנות האינטרנטית שלכם באמצעות מנועי חיפוש. לאחר מכן, הקישור בין מילות המפתח והמבקרים בחנות שלכם קורה כשאתם מוסיפים ביטויים רלוונטיים לכותרות שלך, לתיאורי המוצרים, ולכל אלמנט אפשרי בחנות שלך.


כתבו תוכן. והרבה

הוציאו דף ועט והתחילו לכתוב - באופן דיגיטלי כמובן. אתם בטח תוהים כיצד כתיבת תוכן קשורה לחנות האינטרנטית שלכם? ובכן, כתיבת תוכן היא דרך מצוינת להניע תנועה אורגנית לחנות האינטרנטית שלך. ניתן לכתוב בלוג באתר שלכם ולפרסם פוסטים ממנו ברשתות החברתיות, וניתן לכתוב תוכן ישירות בדף הפייסבוק העסקי שלכם עם הפניות לחנות האינטרנטית שלכם.


התחילו בשיווק בדואר אלקטרוני

למעלה מ-80% מאנשי המקצוע טוענים כי שיווק בדוא"ל מניע לקוחות לבצע רכישות יותר מכל סוג אחר של שיווק דיגיטלי. כאחת הדרכים השימושיות והמצליחות ביותר להפנות את הלקוחות שלך לחנות האינטרנטית שלך, כדאי לנסות. אם זה עדיין לא מפתה אתכם להתחיל, מה דעתכם על זה שזה לגמרי בחינם?

על מנת לוודא שהודעות הדוא"ל שלכם הן בעלות ערך, יהיה עליכם לנקוט בצעדים מסוימים. ראשית, החליטו על כיוון: האם תקיימו מכירה או שתשתפו את קו המוצרים החדש שלכם? לאחר מכן, בחרו פלטפורמה ליצירת הדוא"ל המושך ביותר, ותוכלו לצאת לדרך!


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page