top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום אתרים בחינם - טיפים למתחילים

קידום אתרים בחינם זו לא משימה בלתי אפשרית! במאמר זה נציג בפניכם 5 טיפים קלילים לקידום אתרים בחינם.


אז בדיוק סיימת את בניית האתר שלך, ועכשיו הגיע הזמן לשתף אותו עם העולם. אחרי הכל, מה מועיל האתר שלך אם אף אחד לא רואה אותו? קידום אתרים לא צריך לעלות לכם המון כסף. למעשה, זה בכלל לא צריך לעלות כסף.


אנו בטוחים שנתקלת במאמרים דומים לזה שמבטיחים להראות לך "כמות עצות" לעשות משהו בחינם, רק בסוף יהיה תג מחיר גדול ואדום. זה לא אחד מהמאמרים האלה. הרשימה הבאה תבטיח שהארנק שלך יישאר סגור.


המשיכו לקרוא וגלו את 5 הדרכים הטובות ביותר לקידום האתר שלך בחינם.


כיצד לקדם את האתר שלך

  1. קידום אורגני SEO

  2. נצלו את שיווק הדוא"ל

  3. פתח בלוג

  4. נצל את כוחן של המדיה החברתית


01. קידום אורגני SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום אתר, מכיוון שהיא מסייעת בשיפור דירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל. בניגוד למודעות חיפוש בתשלום, קידום אורגני הוא לגמרי בחינם - התחרות פתוחה לכולם, על סמך איכות התוכן שאתה מפרסם, נוחות הניווט שאתה מציע למבקרים שלך ומספר הקישורים שאתה מקבל ממקורות חיצוניים.


האתר שלך יוכל להתקדם אורגנית על ידי הצבת מילות מפתח וביטויים מסוימים ברחבי האתר שלך, הוספת טקסט חלופי לתמונות שלך וביצוע אופטימיזציה של הכותרות שלך כך שהאתר שלך יוכל להימצא במנועי חיפוש.


מכיוון שקידום אתרים דורש זמן ומאמץ, כלי SEO אוטומטיים הופכים את התהליך ליעיל יותר. בוויקס יש כלי אוטומטי לרישום האתר לגוגל למשל, שמעביר אותך את התהליך מתחילתו ועד סופו, ומספק לך רשימת ביקורת קלה של כל מה שאתה צריך כדי לבצע אופטימיזציה באתר שלך, כך שהוא יהיה גלוי בתוצאות מנועי החיפוש.


02. שיווק במייל | ניוזלטר

שיווק במייל הוכח כיעיל. ניוזלטרים הם צורה יעילה במיוחד של שיווק בדוא"ל, מכיוון שהם צורת תקשורת ישירה בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלך. הם גם עוזרים לך להשיג מנויים ויכולים לעזור להוביל תנועה לאתר שלך. כדי ליצור עלון מרתק, שמור על התוכן שלך ישיר והשתמש בקריאות לפעולה בולטות שמעודדות את הקוראים ללחוץ.

מסיבה זו, שיווק בדוא"ל הוא חלק חשוב בכל תכנית שיווקית.


03. פתח בלוג

קידום אתר חינם יכול להתממש באמצעות בלוג טוב. צרו בלוג והתחילו לכתוב כדי לחזק את הקידום האורגני של האתר שלך והגדילו את דירוג האתר שלך במנועי חיפוש. כתיבת בלוגים מקלה על אנשים למצוא את האתר שלך ולגלות את העסק שלך. נוסף על כך, זה עוזר לך לבסס את עצמך בתחום שלך ויכול לשפר באופן דרמטי את יחס ההמרה שלך.


כתיבת פוסטים בבלוגים מאלצת אותך לחקור את השוק שלך, ומרחיבה את הידע ואת הכישורים המקצועיים שלך.


גם אם אתה לא כותב הרבה במיוחד, אתה עדיין יכול להפיק תועלת מהכללת בלוג באתר שלך, מכיוון שהוא עוזר ליצור מודעות למותג ולהגדיל את התעבורה לאתר שלך.


04. נצל את כוחה של המדיה החברתית

מדיה חברתית אינה רק דרך עבור חבריכם מהתיכון להשוויץ בתמונות של ילדיהם או לצלם תמונות של מה שאכלו לארוחת הצהריים. זוהי גם דרך יעילה לקידום אתר, מכיוון שהיא מסייעת לעסקים להגיע לקהל מגוון ולבנות מודעות למותג.


בין אם זה בפייסבוק, בטוויטר או באינסטגרם, שיווק ברשתות חברתיות שוב למעורבות עוקבים. חשוב לציין, פרסום תוכן מרתק מגדיל את הסיכויים שהקהל שלך ישתף אותו - שהוא קידום בחינם לאתר שלך.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)



בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page