top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום אתרים בפייסבוק - 5 פיצ'רים שחובה להכיר

קבלו הצהרה שלא תוכלו לחלוק עליה בחיים: פייסבוק משיקה פיצ'רים בתדירות שכינים מופיעות על ראש של ילדה בת 4. כבעל עסק קטן, אתה צריך ללמוד לסנן את כל הפיצ׳רים וליישם בפועל את הפיצ׳ר שהכי מתאים לצרכים העסקיים שלך. בקיצור, כמו תמיד, עשינו בשבילך את העבודה. לפנייך 5 הפיצ׳רים הפופולאריים ביותר שתרצה לשלב בתוכנית העסקית שלך כבר שלשום:


01. הסטורי בפייסבוק

נכון הסטורי באינסטגרם? אז קיים בדיוק אחד כזה - בפייסבוק. והקידום דרך הסטורי בפייסבוק עושה פלאים. סטורי זו תמונה או סרטון שזמינים לצפייה רק ​​למשך 24 שעות. הפיצ'ר עצמו לא כל כך שונה ממה שאתה כבר מכיר מהאינסטגרם; וזה כולל את אותן הגדרות, מדבקות, מיקום, בומרנג ועוד. הסטורי בפייסבוק החל לתפוס תאוצה בקרב הצרכנים עם למעלה מ-300 מיליון משתמשים ביום. בזכות הבעלות של פייסבוק על אינסטגרם, ישנה אפשרות לשתף את הסטורי בשתי הפלטפורמות, ובכך להגיע לצרכנים רבים יותר בעלות נמוכה יותר. לתגובות מיידיות על הסטורי ולקידום העסק שלך דרך הפיצ׳ר הזה, כל שעליך לעשות הוא לשתף סטוריז מעניינים ורלוונטיים שיעוררו מעורבות מצד הצופים. זה יכול להיות סטורי בצורת צילומי מסך של האתר שלך במובייל, טיפים שימושיים, קידומי מוצר או שירות, המלצות מהלקוחות, או כל דבר שיכול להיות קשור לעסק שלך. פיצ׳ר זה נועד לעזור לך להבין כמה באזזז אתה מצליח ליצור בקרב עוקבייך.


02. תמונות מרובעות (1:1)

מודעות בפייסבוק הן אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום הבייבי שלך. בעזרת פייסבוק מודעות, תוכל להגיע לקהל היעד שלך על סמך נתוני צרכנים מפורטים של המשתמשים הפעילים החודשיים. ועכשיו, בזכות פיצ'ר התמונות המרובעות (1:1), תוכל לגרום לעסק שלך להתבלט אפילו יותר. מה כל כך מיוחד בתמונות מרובעות? תמונות מרובעות מתאימות בשלמותן למסכי הסמארטפון, והן מאפשרות למודעות שלך להיראות בברור יתר על גביהם. אין ספק שחווית שהודות לתמונות המרובעות באינסטגרם, הגלישה שם מעניינת בהרבה יותר. שים לב: פיצ׳ר המודעות עם התמונות המרובעות מופיע כראוי רק אם למשתמשי המובייל מותקנת הגרסה הכי עדכנית של אפליקציית פייסבוק. אם תחליט להשתמש בפיצ׳ר זה, כדאי לבצע בדיקת A / B באתר שלך. השווה בין גודל תמונת המלבן המקורית לבין גודל התמונה המרובעת כדי לראות מי מהן משיגה ביצועים טובים יותר.

03. מסנג'ר מודעות

מסנג'ר הושקה ב2011, ועל פי הדיווחים 1.3 מיליארד אנשים משתמשים בה. שירותי ההודעות של מסנג'ר מתפשטים כמו אש בשדה קוצים, מכיוון שיותר ויותר שיחות הולכות לכיוון המרחב הפרטי. פייסבוק יצרה יישום נפרד לסמארטפון במיוחד עבור זה, ומאז, שיעורי ההתקשרות זינקו. כמובן שפייסבוק לא הסתפקה רק באפליקציה, והוסיפה אליה פיצ'ר שיווקי. הפיצ'ר מסנג'ר מודעות מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות הודעות פרטיות. קידום באמצעות מסנג'ר הוא דרך בטוחה ליצור קשר עם הלקוחות ולקרוא להם לפעולה. ישנם כמה סוגים של מודעות לפיצ׳ר זה: וכל מודעה תעלה את שיעורי הקליקים של דף הפייסבוק העסקי שלך לכאלה שאף פעם לא יצא לך לדמיין.


04. פיצ'ר מגבלות

פייסבוק עשתה דחיפה משמעותית כדי להבטיח שהמודעות המגיעות למשתמשים שלה יהיו שקופות יותר מבעבר. זו הסיבה שהם הציבו מגבלות של תוכן באיכות נמוכה או משבשת (למשל, הפצת מודעות מתורגמות באופן קלוקל צומצמה). פייסבוק מודעות “מענישה״ ומסלקת תכנים מתעתעים מאתרי אינטרנט חיצוניים. נכון, כל כוונה שלך היא טהורה ובסך הכל חיפשת לקדם את העסק שלך, אך עדיין נסה להיות זהיר ביצירת התכנים של אותן מודעות. וודא כי התוכן שלך קשור בישירות למודעה שאתה מקדם - בדוק שהכיתוב, התמונה, הכותרת, התיאור והקישור לאתר חיצוני תואמים ומסונכרנים היטב.


05. פעילות דפי הפייסבוק העסקיים

פייסבוק הוסיפה קטע של 'מידע ומודעות' לכל הדפים העסקיים. בין אם אתה עוקב אחר דף מסוים ובין אם לא, אתה יכול לראות אילו מודעות הם מפרסמים בדיוק. זה לא הדבר היחיד שזמין בפיצ׳ר הזה, אלא גם ניתן לראות את התאריך בו נוצר הדף ומתי התבצע השינוי האחרון. עם הזמן, פייסבוק מתכננת להוסיף נתונים מועילים יותר למקטע המידע. מעשה זה הוקם במטרה לספק לצרכנים בהירות רבה יותר לגבי חברות ולמניעת שימוש לרעה בפלטפורמה. בסך הכל, תובנות אלה יספקו תצוגה של 360 מעלות של שקיפות במודעות ובמרחב המידע בדף. כעסק, הדבר יספק ללקוחות שלך בהירות לגבי המודעות שאתה מציג כעת. לכן, וודא שמה שהמידע שאתה משתף מקובל ורציני. בנוסף, זו הזדמנות נהדרת לקבל השראה וללמוד מהקמפיינים המצליחים של המתחרים שלך.



ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים מציעה בניית אתרי תדמית ב-1,000 ש"ח בלבד! (לא כולל דומיין ואחסון)

מעוניינים לקדם את העסק שלכם בגוגל או ברשתות החברתיות? נשמח לעזור!

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page