top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום בפייסבוק בחינם - 5 טיפים למתחילים

קידום בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, המושגים האלה פשוט נמצאים בכל פינה.

אם אתה כמו רוב בעלי העסקים, אתה לא מפסיק לחפש דרכים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך. בטח כבר שמעת על קידום בפייסבוק, ועל היעילות הגבוהה שלו בתחום הנוכחות הדיגיטלית.


אנחנו יודעים שהגדלת התעבורה של מבקרי דף הפייסבוק שלך יכולה להיות קצת ״דורשת״. קידום אורגני של דף הפייסבוק מזכיר באופיו תינוק שצריך צוּמי, אבל אנחנו יותר מבטוחים שאתה מוכן ומזומן להשקיע מזמנך היקר. אז איך תגרום לאנשים להיחשף לדף הפייסבוק העסקי שלך יותר? ריכזנו למתחיל נחוש כמוך 5 טיפים לקידום חינמי בפייסבוק. Shall we?


קידום בפייסבוק בחינם - 5 טיפים למתחילים


01. טפח קהל בסיס של חברים ומשפחה

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות שניה לאחר יצירת דף הפייסבוק העסקי שלך, הוא להזמין חברים ובני משפחה ״לאהוב אותו״, או בשפה עממית יותר - לעשות לו לייק (👍🏼). הזמנת חברים ובני משפחה לאהוב את דף הפייסבוק העסקי שלך היא יתרון מכיוון שהיא מבססת את טביעת הרגל הדיגיטלית הראשונית שלך בפייסבוק. תנסה לחשוב שנייה על מגדל גבוה: האם אפשר להתחיל לבנות אותו מלמעלה? לא ממש. לכן, קהל בסיס הוא בדיוק כמו כל דבר אחר בסיסי בחיינו. הוא חייב להיות שם. איך עושים את זה? הזמן את המשפחה והחברים לאהוב את דף הפייסבוק העסקי שלך בעזרת לחיצה על שלוש הנקודות שליד "שתף" ומיד לאחר מכן על "הזמן חברים״. הקלד את שמות בני המשפחה והחברים ולחץ על "שלח הזמנה".


היתרונות בקהל בסיס בדף הפייסבוק העסקי שלך:

  • בעזרת קהל בסיס תוכל להבין אילו סוגים של פוסטים מושכים את הבאז הגדול יותר - האם אנשים נמשכים יותר לתמונות, לקטעי וידיאו או לטיפים שימושיים?

  • תוכל לשאול את קהל הבסיס שלך מה הם מעדיפים לראות ועל סמך דעתם לפעול.

  • תוכל לבקש מקהל הבסיס שלך (לרוב אנשים שאוהבים ומעריכים אותך) לשתף ולהזמין אחרים לאהוב את דף הפייסבוק העסקי שלך.

זכור: טיפוח והתמקדות בבניית קהל איכותי הן הבסיס לקידום בפייסבוק. קידום דף פייסבוק עסקי שאין לו הרבה חיים או מעורבות לא יסייע להעצמת הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך. הפעילות הטבעית שתיצור תמלא את הדף מאותו קהל איכותי ותשמש לקידום הכי אורגני ואפקטיבי בתור התחלה.


02. קדם מבצעים / תחרויות / הגרלות

דרך חינמית נוספת לקידום דף פייסבוק עסקי היא להציע משהו שהלקוחות הפוטנציאליים יעופו עליו בדמות של מבצע, תחרות או הגרלה. ככל שהתמריץ או העסקה יהיו מעניינים יותר, כך יגדל הסיכוי ליותר לייקים ושיתופים של הדף שלך ברחבי הפייסבוק.

מבצעי קידום מכירות ותחרויות בפייסבוק כוללים:

  • הצעת הנחה ללקוחות עבור לייקים ושיתופים.

  • הגרלה - 1 מתוך 100 העוקבים הראשונים יזכה במשהו נוצץ ואטרקטיבי.

  • אירוח של אירוע ממשי שמשיק מוצר חדש או הדגמה ראשונית של אחד ממוצרייך. (ויצירת האירוע בפייסבוק כמובן).


03. ספק תוכן מעניין ושימושי

דפי המדיה החברתית מיועדים להיות חברתיים. פייסבוק פחות עוסקת במכירה, ורוב הסיכויים שלא באמת תצליח למכור מוצרים בפייסבוק. קידום בפייסבוק קשור יותר לחיבור שיש לך עם קהל היעד שלך. החיבור הכי טוב לקהל היעד שלך יגיע באמצעות יצירת תוכן מעניין, שימושי ורלוונטי.

תוכן רלוונטי לשיתוף בפייסבוק כולל:

  • בלוג: כתוב מאמרים עם טיפים שיספקו מידע חשוב שקשור בנישה העסקית שלך.

  • חדשות: שתף את קהל העוקבים שלך בחדשות ואירועים עסקיים שקשורים לתחום הספציפי שלך.

  • ראיונות: ראיין לקוח או אדם חשוב ופרסם קטע וידיאו של הראיון.

  • מאחורי הקלעים: הצג את מאחורי הקלעים של העסק שלך כמו גם תמונות של האירועים שאתה מארח.

ככל שאיכות התוכן שלך גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהקהל יבחין בו וישתף אותו. קידום בפייסבוק בצורה חינמית נמצא בשיתופים של העוקבים שלך את התכנים שאתה מעלה.


04. שתף את הקהל שלך בשירותים שאתה נותן

האם העוקבים שלך מעודכנים בכל המוצרים שאתה מציע? האם כל ההצעות והשירותים שלך גלויים ונגישים לעיני כל? פרסם את ההצעות והמבצעים שלך באופן קבוע, ותראה לקהל שלך שאתה רוצה להמשיך ליידע אותם מתוך דאגה ואכפתיות אליהם.

להלן כמה דרכים למשיכת הקהל שלך דרך שיתוף המוצרים שאתה מציע:

  • עדכן אותם לגבי המוצרים הפופולריים ביותר שלך. קדם מוצרים חדשים באמצעות מבצעים עונתיים והצעות אטרקטיביות.

  • פרסם בגלוי את שעות הפעילות שלך.

  • עדכן לקוחות אילו מוצרים עדיין במלאי, ואילו אזלו.

05. שתף בהמלצות של לקוחותייך המרוצים

הלקוחות שלך הם הלב הפועם של העסק שלך. הם הדבר הכי חשוב שיש. שתף את הקהל שלך בהמלצות הלקוחות הקיימים. תדאג לתייג את הפרופיל האישי של הלקוחות הממליצים כדי להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלך בפייסבוק. זכור: מה ששלך, שלך.




מעוניינים לקדם את העסק שלכם בגוגל או ברשתות החברתיות? נשמח לעזור!

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page