top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

6 מונחים חדשים בבניית אתרים שאתם חייבים להכיר

כן, כן. אנחנו יודעים. זה כבר קשה רצח לעמוד בקצב של המונחים והטרנדים החדשים בעולם בניית האתרים. אבל, בשביל מה יש לך אותנו? אם אתה ממש עכשיו בונה אתר בעצמך, או מנסה להבין את הז'רגון של זה שבונה עבורך את האתר, המאמר הזה יסדר לך את הבלאגן בראש ותוכל להתמקד בבניית אתר החלומות שלך.

התהליך של בניית אתר הוא לרוב מאמץ שכולל כמה נפשות פועלות. לכן, על מנת שתבנה את האתר שתמיד חלמת עליו, חשוב מאוד שכל חבר בצוות ישדר על אותו הגל. בז'רגון של העיצוב, כל עיצוב שהוא (ובין היתר של בניית אתרים), ישנם מונחים שנמצאים בשימוש כבר מאות שנים. לצד אלו, ישנם גם מונחים מודרניים שצצו לאחרונה בעיצומו של העידן הדיגיטלי. בגלל ששפת העיצוב היא רחבה, מאמר זה יכיר לך כמה רעיונות ומונחים עיצוביים בבניית אתרים, ואת האופן בו תוכל להשתמש בהם כשאתה רק מתחיל את התהליך של בניית האתר שלך.

1. פראלקס

טוב, מוכן למונח הראשון? המונח הראשון בעיצוב בניית אתרים שאנחנו רוצים להכיר לך הוא גלילת פראלקס. מה זה בעצם? גלילת פראלקס היא אפקט שמשפיע על מהירות תנועת הרקע. הפראלקס יוצרת אווירה תלת-מימדית מהפנטת תוך כדי גלילה לאורך האתר שלך. השימוש בגלילת פראלקס באתר יספק אלמנט עדין ובעל עומק שיסחוף את המבקרים שלך לחוויה מעניינת יותר.

2. סינמגרף

המונח השני בעיצוב בניית אתרים שאנחנו מתים שתכיר הוא סינמגרף. סינמגרף היא טכניקת צילום שלוקחת תמונה רגילה לחלוטין ומחייה חלקים מסוימים ממנה באמצעות תנועה חוזרת ונשנית (זוכרים את העיתון של הארי פוטר?). טכניקת הסינמגרף הופכת כל תמונה פשוטה למציאותית יותר, ועל הדרך מעוררת המון מחשבה. אתה יכול להשתמש בסינמגרף כדי להפנות את תשומת לבם של המבקרים לשניונת מבלי להסיח את דעתם מהמסר הכי חשוב שאתה מנסה להעביר.

3. א-סימטריה

המונח השלישי בעיצוב בניית אתרים הוא א-סימטריה. אתה בטח כבר יודע מה זה, זה דיי פשוט. עיצוב א-סימטרי מכיל בתוכו אלמנטים שאינם יוצרים תמונת מראה. אם בונה האתרים שלך יודע לעשות זאת נכון, הפריסות הא-סימטריות באתר שלך יצרו אווירה מסקרנת מבחינה ויזואלית ופשוט יהפכו את חווית המשתמש שלך ליפה ומרשימה יותר.

4. מינימליזם

טוב, המונח הרביעי בעיצוב בניית אתרים הוא דיי מוכר, אבל בכל זאת כדאי להתעכב עליו - מינימליזם. אם אתה רוצה לאזן בין פונקציונליות לאסתטיקה, התשובה תהיה עיצוב מינימליסטי לאתר שלך. מינימליזם הוא שימוש "חסר-פחד" בחלל תוך התמקדות כוללת בתוכן עצמו ולא בשום דבר אחר. וודא כי האתר המינימליסטי שלך קל לצפייה, לקריאה ולניווט.

5. רטרו "מודרני"

המונח החמישי והחשוב בעיצוב בניית אתרים הוא רטרו "מודרני". נכון, זה נשמע קצת אוקסימורוני ומיושן, אבל רטרו "מודרני" הוא סגנון שהושפע דווקא מהעשורים האחרונים. אל תבלבלו את המונח הזה עם עיצוב הוינטאג'. רטרו "מודרני" הוא מראה רענן "אולד-סקולי", שנותן לעיצוב נגיעות קלות משנות השבעים, השמונים, והתשעים.

6. גופן תלת-מימדי

המונח השישי והאחרון להיום בעיצוב בניית אתרים הוא גופן תלת מימדי. פשוטו כמשמעו, גופן תלת מימדי מתייחס לכתב שבו התווים והאותיות תופסים כמות עמוקה ושווה של שטח אופקי. בחירה בגופן תלת-מימדי יכולה להתאים לכאלו המחפשים עיצוב שישרה תחושה מינימלית, דלילה ו"לא גמורה". גופנים תלת מימדיים יקלו על הקריאה של הטקסט באתר שלך בזכות העקביות והאחידות שלהם.

אז תוריד ת'פאניקה, ותחליף באדרנלין - את אתר החלומות שלך תבנה רק עם לין!

ביבליוגרפיה:

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page