top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי. המושג הזה פשוט נמצא בכל מקום...מתי בפעם האחרונה חיפשת מישהו באינטרנט? בגוגל, בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת? כנראה שלא עבר יותר מדי זמן מאז. בימינו, הדרך בה אתה מציג את עצמך ואת העסק שלך ברשת היא המכריעה והקובעת ביותר. בין אם אתה רוצה להגיש מועמדות למשרה חדשה, להתקדם בקריירה, או פשוט לשתף את הסיפור שלך עם העולם, בניית אתר תדמיתי יוקרתי תסייע לבסס אותך כמקצוען בענף שלך. בניית אתרים תדמיתיים לעסקים צוברת תאוצה בשנים האחרונות לאור המעבר החד לפרסום בגוגל וברשתות החברתיות. שלב אחר שלב, מדריך זה יסביר כיצד לבנות אתר תדמית יוקרתי מאפס - החל מהגדרת המסר שלך ועד לביצוע העיצוב.


1. הגדר את המסר שלך

2. חפש השראה

3. בחר תבנית

4. הוסף תוכן משלך

5. וודא שהאתר שלך מותאם למובייל

6. השקיע בSEO- למען קידום אורגני בגוגל

7. קדם את האתר שלך

1. הגדר את המסר שלך

ראשית, שאל את עצמך מדוע אתה מעוניין בבניית אתר תדמיתי לעסק שלך. קביעת יעדים זו תעזור לך להבין את כל השאר, כמו: איזה תוכן לכלול, ואיך לבנות את האתר כדי לשרת את מטרתך בצורה, הטובה ביותר. כדי למקד את החיפוש אחר המסר, שאל את עצמך כיצד אתה רוצה להיתפס על ידי לקוחות פוטנציאליים ומה יכול להבדיל אותך מאחרים. התשובות שלך לשאלות אלה הן היסודות של המותג האישי שלך. זהות מותג ברורה תבטיח מסר מגובש ומחושב היטב והיא הצעד הראשון בבניית אתרים תדמיתיים.

2. חפש השראה

לפני שתתחיל בבניית אתר תדמית לעסק שלך, גלוש באינטרנט לקבלת השראה. אתה יכול לחפש אנשים שאתה מעריך מהתעשייה ולראות איזה סוג של תוכן הם חולקים באתר שלהם. כשאתה מחפש השראה, שים לב לעיצוב האתר, כמו גם לתוכן עצמו. האם יש פריסה מסוימת שיכולה לעבוד גם עבור אתר התדמית שלך? האם ערכת הצבעים באתר עשויה להתאים למותג האישי שלך? רשום את הממצאים ושמור צילומי מסך רלוונטיים. בדרך זו תוכל להתייחס אליהם בעת בניית אתר התדמית שלך. אם תשאלו את רוב האנשים אילו צבעים עשויים לשדר יוקרה, התשובה שלהם כנראה תהיה שחור, זהב או כסף. כמובן שניתן לשדר יוקרה עם צבעים נוספים (בדרך כלל צבעים כהים).

3. בחר תבנית

לאחר שבדקת מבחר רחב של אתרי תדמית, יהיה לך מושג נוסף לגבי סוג אתר התדמית שאתה רוצה לבנות. כדי לחסוך זמן ואנרגיה, תוכל לדפדף בתבניות לבניית אתרי תדמית. בפלטפורמות המציעות תבניות לבניית אתרים יוקרתיים כמו וויקס למשל, תוכל גם להתאים את העיצוב ולהתמקד בתוכן עצמו, תוך הבטחת חווית משתמש חיובית וניווט אופטימלי באתר.


4. הוסף תוכן משלך

בשלב זה צריך להיות לך מושג ברור מדוע אתה בונה אתר תדמית לעסק שלך. כעת, לאחר שבחרת בתבנית כדי להתחיל, הגיע הזמן לחשוב על התוכן שאתר התדמית שלך דורש. קח עט ונייר, והכן רשימה של כל התוכן שאתרך אמור להכיל. הכנו עבורך כמה אלמנטים שכמעט כל אתר תדמית צריך לכלול:


דף הבית: סביר להניח שדף הבית שלך יהיה העמוד הראשון שהמבקרים רואים באתר שלך. על מנת ליצור רושם ראשוני חיובי, תעצב את דף הבית שלך בצורה מרהיבה ומושכת-עין!


אודות: שלך יכולה להיות בצורת הקדמה אישית קצרה בדף הבית שלך, או שתוכל ליצור דף אודות ייעודי. הביוגרפיה שלך אמורה להבליט את הקריירה המקצועית שלך, אך אל תחשוש גם לבטא את האישיות הייחודית שלך על ידי שיתוף תחביבים ותחומי עניין נוספים.


תיק עבודות: אתר התדמית שלך יכול לשמש תיק עבודות מקוון המציג את היקף העבודה שלך. לחלופין, אתה יכול לכלול דוגמאות מהעבודות שלך ולקשר לדפים חיצוניים. דאג ליצור את תיק העבודות שלך באופן כזה שישתף רק את הקטעים שאתה הכי גאה בהם.


תמונות וסרטונים: גם אם אתה לא מחפש ליצור תיק אמנים מקוון, ויזואליות היא תמיד רעיון טוב. תמונה שלך, למשל, עשויה לעורר אווירה אישית ולגרום לך להיראות אמין.


בלוג: הפעלת בלוג היא דרך נהדרת לשתף את הידע שלך ולספק תובנות חשובות לגבי התחום שלך. זה גם ידגים את רמת המומחיות ויכולות הכתיבה שלך למעסיקים פוטנציאליים. אתה יכול לכתוב על כל דבר, החל מעדכונים בענף ועד מכשול שחווית באופן אישי בקריירה שלך ועוד. קיום בלוג באתר והעלאת תוכן מקורי ואיכותי באופן שוטף הוא קריטי לקידום האורגני בגוגל.


המלצות: הוספת המלצות מאנשים שעבדת איתם בעבר היא דרך נהדרת להוכיח את כישוריך ולשפר את אמינותך. נסה לעודד אנשים לכתוב המלצות משמעותיות המדגישות תכונות ספציפיות שלך, במקום פשוט להדגיש כמה אתה נפלא.


יצירת קשר: אם מבקרי אתר התדמית שלך לא יכולים ליצור איתך קשר, כל העבודה הקשה שלך לא שווה כלום. כלול את כל פרטי הקשר הרלוונטיים במקום גלוי לעין, והוסף סרגל חברתי עם קישורים לפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

5. וודא שהאתר שלך מותאם למובייל

הגלישה באינטרנט בסמארטפון ולא במחשב הנייח היא הנורמה בימינו. לכן, עליך לוודא שאתה בונה אתר תדמית שנראה טוב בכל סוגי המכשירים. בנוסף, מאז שגוגל הציגה אינדקס ראשון במובייל, אתרים מדורגים בתוצאות של מנועי החיפוש בעיקר לפי הגרסאות שלהם במובייל; ככל שהאתר נראה יותר טוב במובייל ומציע חווית משתמש טובה יותר – כך גוגל יאהבו אותו יותר.

6. השקיע ב-SEO למען קידום אורגני בגוגל

ישנן דרכים רבות לקידום אתר תדמית - ממדיה חברתית ועד שיווק בדוא"ל. עם זאת, הכנת האתר שלך למנוע החיפוש הפופולרי של גוגל זה דבר שאתה יכול - וצריך לעשות - בשלבים המוקדמים של בניית אתר התדמית לעסק שלך.

7. קדם את האתר שלך

אחרי כל העבודה הקשה, אתר התדמית של העסק שלך מוכן ומזומן! אבל, אתה בטח לא רוצה שהוא סתם ״ישב״ שם, אבוד ובודד בעולם המקוון. עשה מחקר באינטרנט וקרא על דרכים יעילות לקידום אתר התדמית שלך. יש עסקים שקידום בגוגל יכול להתאים להן, יש עסקים שמתאים להם לקדם ברשתות החברתיות; ויש גם עסקים שהכל מתאים להם! הכל עניין של מחקר, ניסוי וטעייה.

בניית אתרים תדמיתיים יוקרתיים היא משימה לא פשוטה ויש להיערך אליה בהתאם. קבלו השראה מאתרים קיימים, סגננו את התוכן שלכם באופן הולם והתחילו במלאכה!


המאמר תורגם מ-Wix Blog

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page