top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

דומיין - כל מה שצריך לדעת

גם אתם שומעים את המושג דומיין יותר מידי לאחרונה? הגיע הזמן להבין מה זה בדיוק, ואיך זה קשור לתדמית שלכם כבעלי עסק. באופן כללי, רכישת דומיין מעניקה לקונה זכויות על פיסת אדמה וירטואלית קטנה. על אותה אדמה, רוכש הדומיין יוכל לבנות מה שבא לו, וכמובן לוודא שאנשים מכל העולם יוכלו למצוא את מה שהוא בנה.


הדומיין הוא הכתובת שלכם בעולם האינטרנטי. כתובת הדומיין ממלאת תפקיד משמעותי במאמצי המיתוג ובנוכחות המקוונת הכוללת שלכם. עם המידע הזה, אפשר להבין למה רכישת דומיין צריכה להיות אחד השלבים הראשונים והבולטים שלכם בפיתוח אסטרטגיה מקוונת חזקה.


בין אם תרצו לכתוב בלוג או להשיק חנות אינטרנטית, השלבים הבאים יעזרו לכם לבחור את שם הדומיין המושלם לאתר שתבנו.


האם יש חשיבות לכתובת הדומיין?

אם אתם יודעים מהו דומיין, אז השאלה הזו דיי רטורית. ממש כמו אפקט הדומינו, דומיין טוב ישפיע על היכולת שלכם להגיע לקהל חדש וגם על סבירותו לחזור.


ישנם שלושה תחומים עיקריים שבהם תוכלו לראות השפעות מיידיות:

  1. רושם ראשוני - דומיין חזק הוא הרושם הראשוני הטוב ביותר. האתר שלכם יהיה לרוב הפעם הראשונה בה לקוח פוטנציאלי נחשף לעסק שלכם.

  2. מקצועיות ואמינות - דומיין מותאם אישית יעזור לקהל שלכם לתפוס אתכם כמקצועניים בתחומכם. דומיין טוב עוזר בבניית מותג אמין. בדיוק כמו חומרי השיווק ונכסי המיתוג שלכם, התייחסו לדומיין כאל הזדמנות מיתוגית. הדומיין שלכם צריך להיות קליט, בלתי נשכח ורלוונטי לשירות שאתם מציעים.

  3. שיפור ה-SEO - בעזרת דומיין חזק תוכלו לשפר את פוטנציאל ה-SEO של המותג שלכם. למרות שזה לא גורם דירוג ישיר, דומיין טוב יכול להשפיע באופן חיובי על ביצועי ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של כל אתר אינטרנט. בין אם אתם הולכים על דומיין ממותג או כזה הכולל מילת מפתח, עליכם לוודא שהדומיין שתבחרו הוא ייחודי ובלתי נשכח.


מהו הדומיין המושלם?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת דומיין לאתר שלכם. ראשית, תרצו שם שמשקף את המותג שלכם, ושיהיה באותו קו עם הטון והמסרים העיצוביים באתר שלכם. היצמדו לשם קצר וקליט, כזה שאנשים יוכלו לזכור ולהקליד בקלות.


כדי לשפר את מאמצי ה-SEO שלכם, הדומיין יכול לכלול מילת מפתח שקשורה לנישה שלכם. לדוגמה, מאייר יכול להוסיף לשם המותג שלו את המילה "איור", וארגון הצלת בעלי חיים בשם Whiskers יכול ללכת על "WhiskersRescue.com".


ברגע שתהיו מוכנים, צרו רשימה קצרה של שמות פוטנציאליים. תסמנו לכם כמה אפשרויות, כי סביר להניח שחלק מהן כבר יילקחו על ידי אתרים אחרים. אם אין לכם עדיין שם מותג או שאתם לא בטוחים איך להמציא רעיונות חלופיים למקרה שהוא יילקח, השתמשו במחולל שמות עסקיים כדי להרחיב את מאמצי סיעור המוחות שלכם.


בדקו את זמינות הדומיין שלכם

זה הזמן לאמת אם בחירת שם הדומיין המוביל שלך זמינה לרישום. על מנת לעשות זאת, השתמשו בפלטפורמת חיפוש שמות דומיין המאפשרת לכם לנסות מספר בלתי מוגבל של אפשרויות בחינם. אם השם הרצוי שלכם אינו זמין, הוא יעלה רעיונות נוספים כדי שתוכלו לשחק עם חלופות עד שתמצאו את המושלם.


עצה טובה נוספת שכדאי לשקול אם שם הדומיין שלכם כבר תפוס, היא לנסות את הדומיין עם הרחבות שונות - סביר להניח שבדרך הזאת תמצאו אפשרות זמינה. בנוסף, אתם יכולים להוסיף מילת מפתח לדומיין או לבחור בגרסה מקוצרת של שם העסק שלכם.


ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page