top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

חנות אינטרנטית wix

חנות אינטרנטית wix זה הטרנד הכי חם בעולם בניית האתרים והחנויות האינטרנטיות.

ניתן לבנות חנות אינטרנטית בוויקס ב-7 שלבים:

  1. הירשם או התחבר לחשבון Wix שלך.

  2. בחר מתוך 500+ תבניות של חנות מקוונת תוצרת מעצב.

  3. התאם אישית כל היבט של העיצוב הייחודי של החנות שלך.

  4. הוסף מוצרים לחנות שלך.

  5. הגדר אמצעי תשלום ומשלוח.

  6. בחר או חבר דומיין מותאם אישית.

  7. פרסם את החנות המקוונת שלך והתחל למכור.

חנות אינטרנטית בוויקס תקנה לכם יתרונות רבים:


חנות אינטרנטית בהתאמה אישית התאם אישית את תבנית החנות המקוונת שלך מגלריה לעגלה, הוסף מוצרים וקבע כללים למשלוח, משלוח או איסוף. חנות אינטרנטית כוללת סליקת אשראי מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר התחבר ל-Wix Payments או בחר מבין יותר מ-70 ספקי תשלומים כדי לקבל תשלומים מכל חברות כרטיסי החיוב/אשראי הגדולות, כולל ישראכרט, מקס ושיטות תשלום חלופיות, כולל PayPal ו-Stripe.


להגיע לקהל שלך

הגדל את התנועה וההמרות עם כלי שיווק מקוריים בדוא"ל, אפליקציות של צד שלישי וקמפיינים מופעלי AI של Wix בפייסבוק ובאינסטגרם.

חנות אינטרנטית - שאלות נפוצות

מהי חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית, או אתר מסחר אלקטרוני, היא המקום שבו קונים גולשים ורוכשים מוצרים או שירותים באינטרנט. Wix eCommerce מציעה בונה חנויות מקוונות מקצועי שעוזר לך להשיק את חנות המסחר האלקטרוני שלך במהירות ובהצלחה.

מהו בונה החנויות האינטרנטיות הטוב ביותר?

השאלה צריכה להיות באמת, מהו בונה החנויות האינטרנטיות הטוב ביותר עבורך? לפני שאתה יוצר את החנות האינטרנטית שלך, שקול את התכונות שאתה רוצה - וצריך - למכור באינטרנט, כמו תבניות מתוצרת מעצב, גלריות מוצרים הניתנות להתאמה אישית, כלי שיווק מובנים, פתרונות תשלום מרובים ועוד. לאחר מכן, חשבו איזו תוכנית תמחור תתאים ביותר לעסק שלכם. חפשו בין בוני אתרי המסחר האלקטרוני השונים, השוו תעריפים והתנסו בניסויים בחינם לפני קבלת ההחלטה.


אילו מוצרים עליי למכור באינטרנט?

כיום, אתה יכול למכור כמעט כל דבר באינטרנט. מאמנות מקורית משלך ועד חטיפי חיות מחמד, ספרים אלקטרוניים, חולצות, משחקי לוח, מנויי אוכל ויופי, תוספות שיער ועוד - האפשרויות הן באמת אינסופיות. מה שאתה בוחר למכור באינטרנט צריך להיות מבוסס על ביקוש בשוק, קהל היעד שלך ומגמות מסחר אלקטרוני. המטרה היא למלא צורך בשוק.

כמה עולה חנות אינטרנטית?

העלות של בניית חנות אינטרנטית וניהול של חנות מקוונת תלויה במספר גורמים: בונה החנות המקוונת שלך, תוכנית המנוי שלך, אירוח אתרים וכל תכונות מסחר אלקטרוני וכלי שיווק נוספים שאתה צריך כדי למכור באינטרנט. פתרון ה-all-in-one של Wix כולל אירוח אתרים אמין, ניתן להרחבה וחינמי ומציע את כל הדרוש לבנייה ולצמיחה של עסקים בכל הגדלים.

תוכלו לבנות חנות אינטרנטית ב-wix בעזרתנו! מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.


ביבליוגרפיה:

https://www.wix.com/ecommerce/online-store

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page