top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

חנות אינטרנטית - כל מה שצריך לדעת

חנות אינטרנטית. צמד המילים האלה פשוט נמצא בכל מקום. חנות אינטרנטית מאפשרת לאנשים לקנות ולמכור סחורות פיזיות, שירותים ומוצרים דיגיטליים דרך האינטרנט ולא במקום פיזי. באמצעות חנות אינטרנטית, עסק יכול לקבל הזמנות, לקבל תשלומים, לנהל משלוחים ולוגיסטיקה ולספק שירות לקוחות.


קשה לדמיין את חיי היומיום ללא חנות אינטרנטית. אנחנו מזמינים אוכל, בגדים ורהיטים; אנו נרשמים לשיעורים ולשירותים מקוונים אחרים; אנחנו מורידים ספרים, מוזיקה וסרטים; וכל כך הרבה יותר. החנות האינטרנטית השתרשה והיא כאן כדי להישאר.

המונח "חנות אינטרנטית" פירושו פשוט מכירת סחורות או שירותים באינטרנט. בצורתו הבסיסית ביותר, מסחר אלקטרוני כולל העברה אלקטרונית של כספים ונתונים בין שני צדדים או יותר. צורת עסק זו התפתחה לא מעט מאז תחילתה במחלף הנתונים האלקטרוני של שנות ה-60 והתחלת הקניות המקוונות בשנות ה-90.

בשנים האחרונות, המסחר האלקטרוני נהנה מדחיפה עצומה בעקבות עליית הסמארטפונים , המאפשרים לצרכנים לקנות כמעט מכל מקום. למעשה, מומחים עסקיים חזו שהמסחר האלקטרוני במובייל לבדו יעלה על 284 מיליארד דולר ב-2020.


בדומה לחנות קמעונאית פיזית מסורתית, אתרי מסחר אלקטרוני מאפשרים לצרכנים ולעסקים לקנות ולמכור זה לזה בפלטפורמה ייעודית. ההבדל העיקרי בין חנות אינטרנטית לבין חנות פיזית, לעומת זאת, הוא שעסקאות מסחר אלקטרוני מתרחשות אך ורק דרך האינטרנט ולא במיקום פנוי.


חנות אינטרנטית - סוגי אתרים

היקף המסחר האלקטרוני הוא עצום, אך ניתן לחלק את סוגי האתרים המארחים עסקאות אלקטרוניות לפי הצדדים המעורבים.

  • עסק לצרכן (B2C): כנראה האתר המוכר ביותר לאדם הממוצע, אתר B2C מאפשר החלפה של סחורות או שירותים בין עסק לצרכן, כמו קניית חולצה מהחנות המקוונת האהובה עליך.


  • עסק לעסק (B2B): פלטפורמת B2B מאפשרת עסקאות אלקטרוניות בין שני עסקים. אם אתה הבעלים של חברה שמוכרת חולצות, למשל, אתה עשוי לקנות את החולצות האלה מסיטונאי מקוון.


  • עסקים למינהל (B2A): אתר B2A מאפשר חילופים אלקטרוניים בין ארגון למוסד ציבורי, כמו אתר האינטרנט של חברה שעיצבה את פורטל האינטרנט של העיר שלך, למשל.


  • צרכן לצרכן (C2C): אתר C2C, המכונה לעתים קרובות שוק, מארח החלפת סחורות בין 2 צרכנים או יותר. דוגמאות כוללות אתרים כמו Etsy ו-eBay.


  • צרכן לעסק (C2B): באתר C2B, אנשים מציעים מוצרים או שירותים לעסקים. זה יכול להיות מומחה קידום אתרים עצמאי שעובד עם חברות בתעשייה מסוימת או משפיען בתשלום כדי לקדם את מוצרי החברה.


  • צרכן למינהל (C2A): בדומה ל-B2A, אתר מסוג זה מאפשר לצרכן לספק מידע, סחורות או שירותים למינהל ציבורי ולארגונים ממשלתיים - חשבו על תשלום תו חניה בפורטל האינטרנט של העיר שלכם.

סוגי מוצרים הנמכרים באמצעות חנות אינטרנטית

המרכיב הדיגיטלי של מסחר אלקטרוני מאפשר למוכרים להציע מגוון רחב של מוצרים, שאת חלקם לא ניתן יהיה למכור במיקום פיזי.


מוצרים פיזיים

פריטים כמו ביגוד, רהיטים, מזון או ציוד הם מוצרים מוחשיים שניתן לאחסן במחסן. מוכרים מציגים מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלהם, שם הצרכנים יכולים לאהוב, לשמור או לרכוש אותם. עם הרכישה, בית העסק שולח את הפריט ללקוח.


שירותים

חנות אינטרנטית היא גם דרך פופולרית למכור שירותים כמו ייעוץ, תחזוקה, שיעורים, שיעורים ועוד. בין אם אתה רוצה ללמוד לקוד אתר אינטרנט או שאתה מחפש מאלף מנוסה שיעזור לתקן את הרגל הנביחות הבעייתי של הכלב שלך, לא חסר סיוע זמין באינטרנט.


מוצרים דיגיטליים

מוצרים דיגיטליים - כמו קורסים מקוונים, תוכנות, פודקאסטים, מוזיקה וספרים אלקטרוניים - הופכים פופולריים יותר ויותר גם באתרי מסחר אלקטרוני. עלייתם של מוצרים דיגיטליים פתחה דרך חדשה ללמוד מיומנויות לפי דרישה.


ביבליוגרפיה: https://mailchimp.com/marketing-glossary/ecommerce-website/

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page