top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

5 טרנדים בעיצוב אתרים בשנת 2022

בתקופה עמוסה במידע וגירויים, אתרי האינטרנט של היום צריכים להעביר את המסרים שלהם בצורה ברורה יותר כדי להתבלט. הטרנדים הבאים בעיצוב אתרים לשנת 2022 נמצאים כאן בכדי להבטיח אתרים מסודרים וברורים, וכמובן עשירים בתוכן ובוויזואליות. ומעל הכל, טרנדים מרשימים אלו עשויים לעזור לך ליצור אתר אינטרנט מסוגנן ומעודכן!


1. הצבת אלמנטים גדולים מהרגיל

על מנת לתקשר בצורה ברורה ומיידית, אתרי אינטרנט מעדיפים לבצע שימוש באלמנטים גדולים ובולטים; החל מהטיפוגרפיה גדולה ומודגשת, תמונות וסרטוני מסך מלאים ואף אייקונים בתפריט האתר. אלמנטים מוגדלים אלו לוכדים את המבטים, ועוזרים למבקרים באתר להבין יותר בקלות את אופן ההתמצאות בו. מנגד, יש לזכור כי אלמנטים מפוארים במידה מוגזמת מדי, עלולים להביא לתוצאה הפוכה. כחלק ממגמה זו, יותר ויותר אתרים בוחרים תמונה במסך מלא או סרטון בראש האתר שלהם יחד עם טיפוגרפיה גדולה. סידור זה משמש להעברת מסר באופן פשוט ויעיל, תוך הקפדה על כך שהמידע החשוב ביותר מועבר ומהדהד בקרב מבקרי האתר.

בניית אתרים, בניית אתרי תדמית, בניית אתרי אינטרנט, בניית אתרים לעסקים

2. פיצול המסך

יש לך יותר מרעיון אחד להעביר, אך בכל זאת רוצה לשמור על מראה מסודר? שקול לפצל את המסך באמצע, ולאפשר לכל צד להיות באור הזרקורים. טרנד העיצוב הזה שובר את התבנית המלבנית לשניים. תוכלו לגרום לכל מחצית מסך להתנהג מעט אחרת באמצעות הצבת אפקטים שונים, כך שגלילת המסך כלפי מטה תגרום לכל צד לנוע בקצב שונה.

בניית אתרים, בניית אתרי תדמית, בניית אתרי אינטרנט, בניית אתרים לעסקים

3. קוביות | מלבני צבע אחידים

בהמשך למגמת המסך המפוצל, חלק מהאתרים מחלקים את התוכן לחלקים רבים עוד יותר, וכתוצאה מכך נוצר מערך של ריבועים ומלבנים בגודל שונה מופרדים על ידי צבע. באמצעות תמונה או שורות טקסט קצרות המוצבות בכל קטע, קל למבקרים באתר לעקוב אחר נתחי המידע המצויים בריבועים ומלבנים אלו. כדי להפוך את הקומפוזיציה למסקרנת עוד יותר, הקפד לצבוע את הריבועים בגוונים שונים. על גושי הצבעים להתאגד כדי ליצור קומפוזיציה קבועה, מה שהופך את העיצוב לאינטואיטיבי וקל להבנה. וודא שבלוקי הצבעים מיושרים זה בזה בצורה מסודרת ושכל התמונות השונות משלימות זו את זו.

בניית אתרים, בניית אתרי תדמית, בניית אתרי אינטרנט, בניית אתרים לעסקים

4. שפע של מרחב לבן

"המרחב הלבן" הוא מונח המתייחס לאזורים הריקים שבין האלמנטים העיצוביים. הוא נותן לכל עמוד או מסך תחושה מרווחת ומאוזנת היטב. בעוד שלרוב השטחים הריקים הינם לבנים, הם יכולים להיות גם בעלי כל צבע רקע אחר.

בניית אתרים, בניית אתרי תדמית, בניית אתרי אינטרנט, בניית אתרים לעסקים

5. תנועה ואינטראקטיביות

וידאו ואנימציה רחוקים מלהיות תופעה חדשה ברשת. אחרי הכל, תנועה היא דרך מרתקת ובטוחה לתפוס את העין של מבקרי האתר, ובמיוחד של אלו שסובלים מהפרעות קשב וריכוז. העיניים שלנו נוטות כמעט אינסטינקטיבית לכיוון של כל אלמנטים נעים, וניתן לנצל זאת על מנת לתפוס את תשומת ליבם של המבקרים באתר. ישנן כיום צורות שונות של תנועה בעיצוב אתרים: החל ממיקרו-אנימציות אשר נעות על המסך, וכלה בטיפוגרפיה ובסרטונים בראש האתר.

בניית אתרים, בניית אתרי תדמית, בניית אתרי אינטרנט, בניית אתרים לעסקים

המאמר תורגם מ-Wix Blog וכל הזכויות עליו שייכות ל-Wix.

Www.wix.com

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page