top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

נגישות אתר וויקס - כל מה שצריך לדעת

הנגשת אתר וויקס וכל מה שחשוב שתדעו, במאמר שלפניכם.


בעלי עסקים, אמנים, צלמים - וכל בעלי האתרים - כולם חולקים מטרה אחת כאשר הם יוצרים אתר: לשתף את הרעיונות, השירותים והמוצרים שלהם עם העולם.


אתה עלול להיות מופתע לגלות שבגלל מוגבלות, מיליארד אנשים ברחבי העולם המהווים 15% מאוכלוסיית העולם - אינם יכולים לגשת לרוב המידע או השירותים באינטרנט.

האחוז הזה חייב להשתנות, ובזכות התפתחות הכלי הנגשת אתרים זה יקרה.


פילוסופיית הנגישות של וויקס:

הנגשת אתרים נועדה להסיר חסמים המונעים מאנשים מסוימים להשתמש באופן מלא באתר, ולספק להם את אותה חווית משתמש נהדרת העומדת לרשות כל אחד אחר.

מבחינת צוות הנגישות בוויקס, אתר נגיש הוא אינדיקציה לאתר מקצועי!


בסופו של יום, וויקס לא יכולה לשלוט באופן בו משתמש וויקס מעצב את אתר האינטרנט שלו, איזה תוכן הוא כולל, או עד כמה הוא נגיש. עם זאת, וויקס בהחלט יכולה לעזור להגיע לשם, ואנחנו חושבים שזו האחריות שלנו לעשות זאת.


הסיפור של הכלי להנגשת אתרים של וויקס:

הצוות של וויקס השקיע חמש שנים בקידום הנגישות בפלטפורמת וויקס: תיקון אלפי באגים, יצירה יזומה של מוצרים נגישים, שיפור התמיכה בקוראי מסך ועוד.


תחילה וויקס ניסתה לפתור בעיה זו על ידי הצטיידות במשתמשי וויקס ברשימת ביקורת נגישות, אשר סיפקה הנחיות לבדיקת עיצוב אתרי האינטרנט שלהם בדרישות הנגישות הבסיסיות ביותר.

זה גם נתן להם הוראות כיצד להתאים את תוכן האתר, כגון הפעלת אינדיקטורים חזותיים, שיפור ניגודיות הצבע, הוספת כותרות או בחירת הגופן הנכון.


לאחר האזנה למשוב של משתמשים ומומחי נגישות, שרובם מצאו את הרשימה ארוכה מדי וגוזלת זמן, היה ברור שהרשימה היא רק התחלה. לכן וויקס פיתחה אשף נגישות, המסייע למשתמשים בוויקס למצוא ולתקן בעיות נגישות באתרים שלהם.


איך עובד הכלי להנגשת אתרי וויקס?

אשף הנגישות הוא כלי שיעצים אתכם. תוכלו לבנות אתרים נגישים יותר על ידי מעורבות ישירה בתהליך. בשלושה שלבים בלבד, האשף לא רק יזהה ויעזור לך לתקן בעיות נגישות באתר שלך, אלא גם יראה לך מה הן, ויספק פתרונות לפעולה.


01. סריקה והכוונה אוטומטית

הצעד הראשון לקראת הנגשת האתר שלך הוא איתור בעיות קיימות.

כאשר אתה פותח לראשונה את אשף הנגישות, תתבקש לאפשר לו לסרוק את האתר שלך. לאחר הסריקה, האשף ידגיש בעיות באתר שלך הגורמות לבעיות נגישות, כגון: חסר טקסט חלופי, ניגודיות צבע לא מספקת של טקסט וסמלים, או שימוש במבנה הכותרת הלא נכון.

לאחר מכן הוא יראה לך היכן בדיוק הבעיות הללו וינחה אותך צעד אחר צעד לתיקונן בתוך עורך וויקס.


02. פתרונות

לאחר שתסיים את השלב שלמעלה, תוצג בפניך רשימת ביקורת של פריטים שיעזרו לך להתאים עוד יותר את האתר שלך. בשלב זה, האשף מדגיש נושאים שהוא עלול לא לזהות, ונותן לך הוראות מפורטות על מה להיזהר וכיצד לשפר אלמנטים אלה לנגישות. אנו ממליצים לעבור על החלק הזה שלב אחר שלב, מכיוון שזו הזדמנות נהדרת לבחון את האתר שלך באופן ידני לגבי סיבוכים.

לאחר ביצוע תיקונים אלה, הכלי יסרוק את האתר שלך מחדש ויבדוק אם יש בעיות חדשות.


03. הגדרות נגישות מתקדמות

כדי לשפר עוד יותר את נגישות אתר הוויקס שלך, פלטפורמת וויקס הצטיידה בתכונות נגישות מתקדמות, שרובן מופעלות אוטומטית באתר שלך. באפשרותך להציג ולשנות הגדרות אלה ישירות מהאשף.


כדי להשתמש באשף הנגישות: כנסו לעורך האתר בוויקס (Wix Editor), בסרגל שלמעלה מצד שמאל, לחצו על הגדרות (Settings), לחצו על Accessibility Wizard, באשף הנגישות לחץ על סרוק את האתר שלי כדי להתחיל.


העתיד של הנגשת אתר וויקס:

וויקס מחויבת להפוך את האינטרנט למקום טוב יותר עבור כולם.

אלה רק חלק מהדרכים שצוות הנגישות הייעודי של החברה עבד לשיפור המוצרים עבור כלל המשתמשים והמבקרים באתרים שלהם.



לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page