בניית אתרים בכמה שפות הייתה מאוד פופולרית בעבר. כמעט כל אתר נבנה בשפת המדינה שבה נמצא העסק ובנוסף בשפה האנגלית (או בשפה השנייה של קהל היעד).
בניית אתרים בכמה שפות מייקרת משמעותית את מחיר בניית האתר:
1) צריך לשלם על תרגום התוכן – ככל שהאתר יותר גדול יש יותר תוכן, וככל שיש יותר תוכן, צריך לשלם יותר על תרגומו.
2) צריך לשלם על בניית הקמת האתר פעמיים או יותר – מספר העמודים באתר הוא לרב חלק אינטגרלי בתמחור שלו. ככל שיהיה לכם יותר תוכן וביותר שפות, תידרש התאמה של האתר לשפה (כיוון מימין לשמאל או לחלופין משמאל לימין) וכן שינויים ב-SEO למען הקידום האורגני של האתר. דבר זה יעלה משמעותית את מחיר בניית האתר לעסק שלכם.
3) בניית האתר לוקחת הרבה יותר זמן – ככל שיש יותר עמודים ויותר תוכן, כך בניית האתר תיארך זמן רב יותר.
בניית אתר בשפה אחת בלבד, תחסוך לכם אלפי שקלים בבניית האתר לעסק שלכם.
אם יש לכם עסק קטן, אתם בוודאי לא תרצו להוציא על אתר אלפי שקלים.
הסיבות להתייקרות בניית האתר הן אותן הסיבות לכך שבניית אתרים בכמה שפות נמצאת במגמת ירידה בשנים האחרונות. אולם, יש סיבה אחת עיקרית נוספת שעליה נדון כעת:
כיום ניתן לתרגם אתרים שלמים באמצעות תוסף התרגום של גוגל כרום. תוכלו לתרגם אתר לאנגלית ולעשרות שפות אחרות בלחיצת כפתור, כך שתוכלו לקרוא אותם בקלות. כשתפתחו דף בשפה זרה, תוכלו למצוא בראש האתר חלון קופץ המציע לכם לתרגם אותו לשפת האם שלכם (השפה המוגדרת בהגדרות הדפדפן). בנוסף, ניתן להפעיל תכונה זו כתכונה ברירת מחדל. התוסף המאפשר לתרגם אתרים שלמים, חוסך מבעלי עסקים קטנים לשלם אלפי שקלים על בניית אתרים.
אנחנו בלין בניית אתרים ממליצים לא לבנות אתר ביותר שפות ממה שבאמת נחוץ ונדרש. אם רוב הלקוחות שלכם דוברי עברית – בנו אתר בעברית. רק במקרים חריגים בהם יש לכם לקוחות ממדינות ספציפיות שלא דוברים אנגלית, אנחנו ממליצים לכם לבנות אתר בשפות המקומיות. לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.
צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)