top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים תדמיתיים - למה דווקא עכשיו?

בניית אתרים תדמיתיים. כמה פעמים שמעת את הצירוף הזה לאחרונה? המצוקה הכלכלית שפוקדת את העולם עם עשרות אלפי העסקים שנמצאים בפשיטת רגל העלתה את המודעות לקידום העסקים דרך בניית אתרים תדמיתיים. גם אתה רוצה להתבלט מול מועמדים אחרים בתחום שלך? בניית אתר תדמיתי זו התשובה. בניית אתר תדמיתי זה הפתרון!


כולנו נמצאים על אותה הסירה. אם אתה נמצא בחיפוש אחר עבודה ותחושת התסכול וחוסר הוודאות אופפת אותך - אתה ממש לא לבד. החדשות הטובות הן, שישנן דרכים אחרות בימים אלה שיעזרו לך למשוך עוד לקוחות לעסק שלך. אפשרות אחת ונחשקת ביותר היא בניית אתר תדמיתי. בעזרת בניית אתר תדמיתי, תוכל לבנות את הדימוי המקוון שלך ולסלול את הדרך להצלחה בעידן האינטרנט. אל תגלה, אבל בניית אתר תדמיתי היא הנשק הסודי החדש.

אנחנו באמת אוהבים אותך ודואגים לך. לכן, הכנו עבורך 5 סיבות מספיק טובות לבניית אתר תדמיתי לעסק שלך עוד היום:

1. בניית אתר תדמיתי תסייע למגייסי העבודה למצוא אותך בקלות רבה יותר

כולנו מחפשים את עצמינו עכשיו, שולחים קורות חיים לכל עבר ומתפללים שמישהו יצור איתנו קשר. מה אם יכולנו לשדרג את קורות החיים שלנו בעזרת אתר תדמיתי שיציג בשקיפות את כל מה שיש לנו להציע? למגייסים יש מאגרים שלמים של קורות חיים, אבל מי אמר שהם מסתפקים רק בקורות חיים כשהם נמצאים בחיפושים אחר המועמד האידיאלי? המעסיקים כמובן משתמשים בגוגל ומבצעים חיפושים מקוונים אחר כישרונות מהשורה הראשונה. משמעות הדבר היא שהם יכולים להיתקל בך ובאתר התדמיתי שבנית לעצמך בעת החיפושים בגוגל. בניית אתר תדמיתי עבור העסק של תיצור רושם ראשוני נהדר, ותעזור לך לקבוע ראיון עבודה מוצלח (בע"ה).

2. בניית אתר תדמיתי נותנת לך יתרון תחרותי

אתר תדמיתי כולל בתוכו את הניסיון התעסוקתי והאקדמאי שרכשת עד כה ובכך מזכיר את הקונספט של קורות חיים. עם זאת, ברגע שתתחיל לבנות את אתר התדמית שלך, תקבל שפע של אפשרויות לליטוש הנוכחות המקוונת שלך. נצל את אפשרויות אלו להפגנת החוזקות שלך ולשכנוע המגייסים הפוטנציאליים מדוע הם צריכים להעסיק דווקא אותך. הקפד להוסיף את תיק העבודות/תמונות שלך, והמלצות של לקוחות כדי להראות שאתה כמה רמות מעל למועמדים אחרים.

3. בניית אתר תדמיתי מפגינה את היצירתיות שלך

כשאתה מתחיל בבניית אתר תדמיתי, או אפילו אם אתה פונה לבונה אתרים שיבנה לך אחד כזה, אתה מפגין את כל הכישורים היצירתיים שלך. יש לך וויז'ן בראש, ואתה רודף אחר הגשמתו. בין אם אנחנו מדברים על האופן בו תבחר להציג את האודות, על השפה בה תשתמש במאמרים שתכתוב או על בחירת הפריסות לאתר - בכל אלו ניתן לראות את האישיות שלך. כל פרט ואלמנט בודד באתר התדמיתי שלך מעידים על האינדיבידואל המקצועי שאתה, אז וודא שאתה משתמש בהם לטובתך. אין דרך טובה יותר להשוויץ ביצירתיות שלך מאשר בניית אתר תדמיתי לעסק.

4. בניית אתר תדמיתי היא יותר דינאמית מסתם קורות חיים

נכון, זה מאוד חכם לעדכן באופן קבוע את קורות החיים שלך ולשמור גרסאות מרובות עבור תחומי עבודה שונים. אך מה שמבדיל אתר אינטרנט תדמיתי מקורות חיים היא העובדה שאתה רק צריך לעדכן אותו, לעומת שכתוב ושמירה מחודשים של גרסאות שונות שלו. בעזרת בניית אתר אינטרנט תדמיתי, תוכל להוסיף דברים טריים ומעודכנים בזמן אמת - פרויקטים חדשים, תמונות, כישורים וכו'.

5. בניית אתר תדמיתי עוזרת לך לרכוש מיומנויות חדשות

ברגע שתתחיל בבניית אתר האינטרנט התדמיתי שלך, תבין מה מתאים לך ומה לא. תמשיך בהתאמה אישית ובליטוש האתר עד שיהיה לו מראה מקצועי. כדי לשפר את המותג האישי שלך, תבחן דרכים חדשות להעברת המסר. תעבוד על יצירת התוכן שמספר למבקרים במה אתה בדיוק עוסק, וכשתבין שאתה צריך לקבל דירוג טוב בגוגל - תלמד יותר את נושא הקידום האורגני. רכישת כישורים נוספים תעשה פלאים לקריירה שלך.

אם תהית איפה תוכל לקרוא את המדריך המלא בבניית אתרים תדמיתיים - We've got it all covered. כנס לכאן


למזלך ולמזלנו, בניית אתר תדמיתי מעולם לא הייתה קלה יותר בזכות מערכות ניהול תוכן שונות (CMS). וויקס היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר, מה שלא מפתיע לאור קלות השימוש בה.

לין בניית אתרים מציעה בניית אתרי תדמית יוקרתיים לעסקים ב-1,000 ש"ח בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור ברכישתם)

ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page