businesswoman-working-with-laptop-headphones.jpg
עשן לבן מלמעלה_edited.png

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר!

בניית אתר ב-1000 ₪ בלבד

*לפני מע"מ. לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

המדריך השלם לבניית אתרים בעידן החדש

הטכנולוגיה מקלה לנו על החיים. תראו כמה קל בימינו לצפות בסרטון דרך הסמארטפון או למצוא אהבה בהחלקה של אגודל. ככל שהטכנולוגיה יותר מתקדמת, כך היא מאפשרת לנו להשיג יותר משימות מבלי להבין אפילו כמה הן מורכבות.

בזכות התפתחות התחום של בניית האתרים, כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר עם נוכחות מקוונת מרשימה - נפלאות הטכנולוגיה.

אך כמו בכל התחלה, נדרש ידע בסיסי. החל מבחירת הפלטפורמה בה תבנה את האתר שלך ועד לתביעת הדומיין, הכנו עבורך מדריך שלם לבניית אתרים בעידן החדש:

1. קבע את המטרה שלך

2. בחר את הפלטפורמה בה תבנה את האתר שלך

3. חשוב על עיצוב האתר שלך

4. בחר את הדומיין שלך

5. אסוף את התוכן שלך

6. הקפד לכלול את העמודים הנכונים באתר שלך

7. דאג לקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

8. התאם את האתר שלך למובייל

9. פרסם את האתר שלך

01. קבע את המטרה שלך

לפני שתתחיל, דבר עם עצמך על המטרות שלך. כתוב אותן על דף.

ישנם רעיונות רבים לאתרים בחוץ:

  • בניית אתר חנות מקוונת למכירת מוצרים

  • בניית אתר שישמש כתיק להצגת עבודות אומנות

  • בניית אתר בעל דף אחד (דף נחיתה) לקידום קמפיין שיווקי

  • בניית אתר קורות חיים כדי לתפוס את תשומת ליבם של מעסיקים פוטנציאליים

  • בניית אתר בלוג

  • בניית אתר אירועים לחתונות, מסיבות ואירועי חברה

סגנון האתר שתבחר לא משנה, כל עוד האתר שלך עומד ביעד אחד עיקרי. כל האלמנטים באתר צריכים לשרת את המטרה הכללית הזו. לדוגמה, אם מטרת האתר שלך היא למכור את התמונות שלך באופן מקוון, השתמש בטכניקות שונות כדי לתמוך במאמץ שלך, כגון הצגת עבודותיך, כתיבת מאמרים בבלוג כדי לשתף את המומחיות שלך ועוד. קביעת המטרה היא הצעד הראשון בבניית אתרים!

02. בחר את הפלטפורמה בה תבנה את האתר שלך

לאחר שזיהית את המטרה שלך, הגיע הזמן לבחור את הכלי המתאים כדי לכבוש מטרה זו. קיימות עשרות פלטפורמות לבניית אתרים בשוק, אך לא כל בוני האתרים נולדו שווים. אם אינך בטוח באיזו פלטפורמה להשתמש, רק רצינו לעדכן שוויקס דורגה במקום הראשון מבין הפלטפורמות לבניית האתרים הטובות בעולם, ולא בכדי!

איך מתבצעת בניית אתרים בוויקס?

  • כנס ל- Wix.com משולחן העבודה או הנייד.

  • הזן את כתובת הדואר האלקטרוני שלך, בחר סיסמה - והופל'ה! יש לך חשבון בוויקס ובעזרתו תוכל לבנות אינספור אתרים שרק תרצה.

  • חקור את האוסף העצום של תבניות האתר, ובחר את התבנית הרלוונטית ביותר לצרכים שלך. לאחר שבחרת, התחל להתאים את התבנית באמצעות הכלים והתכונות שברשותך.

03. חשוב על עיצוב האתר שלך

בוא נתחיל עם עובדה מוכחת וידועה: לאורחי האתר שלך נדרשות רק 50 אלפיות שנייה כדי לגבש את דעתם על האתר שלך. זו הסיבה שהמבנה החזותי של הדפים שלך - או במילים אחרות, עיצוב ופריסת האתר - כה חיוניות ומשמעותיות!

04. בחר את הדומיין שלך

במילים פשוטות, הדומיין שלך הוא כתובת האינטרנט שלך. זה מה שהמבקרים שלך יראו בסרגל הדפדפן שלהם, מיד אחרי "www". רישום שם הדומיין שלך הוא קריטי להצלחה המקוונת שלך. אתרי אינטרנט עם דומיין מותאם אישית נתפסים באופן אוטומטי על ידי משתמשי האינטרנט כמקצועיים יותר ואמינים יותר.

כאשר נבחר בתבונה, הדומיין עוזר גם למנוע החיפוש של גוגל להבין בדיוק במה האתר שלך עוסק. בהמשך, הדומיין יכול להשפיע לטובה גם על הקידום האורגני שלך! איך תבחר דומיין למותג שלך כדי להפוך אותו לבלתי נשכח? דאג שהוא יהיה קצר, פשוט, מקצועי ויצירתי (ממש כמו lin.co.il)!

05. אסוף את התוכן שלך

זה הזמן להיות מעשי ולהכין את החומרים שיופיעו באתר שלך. זה כולל תמונות, סיסמאות, קטעי וידאו, טקסטים ועוד. השתמש בחומרים המקוריים שלך כמה שיותר כדי להבטיח תוכן יקר וממותג.

בכל פעם שאתה לא יוצר תוכן ייחודי, הקפד לרכוש את המשאבים שלך בדרכים חוקיות. וויקס מגיעה עם מגוון רחב של תכונות מדיה, כולל ספריה של למעלה ממיליון תמונות בחינם של Unsplash וסרטונים אינטראקטיביים בלעדיים לוויקס.

אמנם הרבה מאוד תוכן הוא נהדר, אך זכור תמיד: זו לא הכמות, אלא האיכות. הדרך הטובה ביותר לתפוס את תשומת ליבם של המבקרים היא להציג רק את התוכן הטוב ביותר שלך.

המתינות עם התוכן חשובה, מדוע? כי ככל שתשים יותר תוכן באתר שלך, כך ייקח לו זמן רב יותר להיטען. ואם המבקרים שלכם ימתינו יותר מדי, הם יעזבו את הדף מבלי לנקוט בפעולה כלשהי וילכו למתחרה.

לבסוף, וודא שהתוכן שלך ממותג במלואו. חשוב על האתר שלך כפרסונה המקוונת שלך. זה אמור לייצג את מי שאתה: מצבעי המותג, לגופנים, ועד ללוגו.

06. הקפד לכלול את העמודים הנכונים בבניית האתר שלך

כל עסק הוא ייחודי, וכך גם כל אתר. עם זאת, ישנם כמה קטעים מסורתיים שמבקרי האתר שלך יצפו לראות. דוגמא לדפים נחוצים בכל אתר אינטרנט:


דף הבית: ההזדמנות הראשונית שלך להטביע רושם ראשוני טוב טמונה בדף הבית של האתר שלך. מכיוון שזה כנראה הדבר הראשון שהמבקרים יראו, עיצוב דף הבית צריך להיות נקי, מסודר ומושך את העין. דף הבית חייב להבהיר מי אתה ומה אתה עושה. ודא שהוא מכיל את המידע החשוב ביותר: הלוגו שלך, שם העסק שלך, הסלוגן שלך (אם יש לך כזה) וכפתור המזמין את המבקרים לעיין בהמשך.


דף המוצר או השירות שלך: דף המוצר שלך הוא המקום בו המבקרים שלך מגלים מה יש לך להציע, ואם הם משוכנעים, יש סיכוי שהם יוציאו את כרטיס האשראי שלהם ויבצעו רכישה. ישנן המלצות ליבה לקטגוריה זו: הוסף צילום מוצרים באיכות גבוהה, כתוב תיאורי שירות מדויקים ומרתקים או תיאורי מוצרים, והיה שקוף לגבי כל הפרטים (כגון מדיניות משלוח והחזרה). כדאי לתכנן מראש את פריסת העמודים לפני תהליך בניית האתר על מנת לא לבזבז זמן יקר.