top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

טיפים לקידום אורגני של אתר וויקס

קידום אורגני של אתר וויקס? זה כבר לא בלתי אפשרי. אם גם אתה שמעת שאי אפשר לקדם אתר וויקס בגוגל, המאמר הזה בשבילך!

בדיוק כמו שהפרפורמרים הכי חזקים מתכוננים ימים כלילות לפני ההופעה הגדולה שלהם, כך אתה צריך לפעול בנוכחות המקוונת שלך. במאמר זה נפרט לך על הטיפים הכי הכרחיים בקידום אורגני של אתר הוויקס שלך. אם נכנסת לכאן, אתה בטח יודע מה זה קידום אורגני, אבל עבור אלה שעדיין לא: קידום אורגני הוא קידום באופן לא ממומן אשר מבוסס ברובו על הזנת תוכן מקורי ובאופן שוטף לאתר שלך. למה קידום אורגני? כדי להופיע כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל! כידוע, ככל שאנשים ימצאו אותך יותר בחיפוש בגוגל, כך יבקרו יותר לקוחות באתר המהמם שלך - קל.

נפצח בזה שיש לך מזל. וויקס החדשה מציעה את הקידום האורגני הטוב והיעיל ביותר לאתר שלך. אנחנו מתרגשים לבשר לך, שממש כמו כשהארי פוטר גילה שהוא מכשף, בקרוב תבין אילו תכונות מופלאות לקידום אורגני של אתר וויקס כבר קיימות ברשותך. יושב? אל תגיד שלא אמרנו...

לך על בטוח עם HTTPS

האמרה הידועה "Better safe than sorry" לעולם לא הייתה מתאימה יותר כשהאתר שלך נמצא על הפרק. הזהירות שאנחנו מדברים עליה נוגעת לכתובת אתר האינטרנט שלך. במילים פשוטות? הוספת האות S ל-HTTP (לדוגמה, https://www.yourstunningsite.com במקום https://www.yourstunningsite.com), מעידה על האתר שלך כמאובטח יותר. גוגל תמיד דואגת להבהיר כי הבטיחות היא במקום הראשון, במיוחד כשמדובר במידע רגיש של הלקוחות כמו כרטיסי אשראי או פרטים אישיים. לכן, HTTPS בכתובת האתר היא מצויינת לקידום האורגני של האתר שלך בוויקס, ויכולה לתת לדירוג שלו דחיפה מעולה קדימה.

אז איך אתה מקבל את ה-S הקטנה הזאת בכתובת אתר האינטרנט שלך? אם אין לך אתר בוויקס, תצטרך לרכוש משהו שנקרא תעודת SSL. תעודה זו מאפשרת למבקרים באתר לצפות באתר שלך דרך חיבור מאובטח. אבל כשיש לך אתר בוויקס, וויקס מחוייבת להגן עליך ועל נתוני המשתמש שלך. אתר בוויקס מקבל את ה-HTTPS באופן אוטומטי, ואין צורך לעשות דבר כדי להנות מהיתרון הזה! כשהאתר שלך בוויקס, כתובת האתר מוצגת בדפדפן עם סמל מנעול, ומראה למבקרים שלך שהם נמצאים בנכס בטוח. קיצר, אתה יכול לישון בלילה בידיעה שהבייבי שלך בריא ושלם.


פרוטוקול HTTPS ללא ספק יתרום לקידום האורגני של אתר הוויקס שלך.

משוך משתמשים שגולשים במובייל

גוגל אוהבים אתרים מותאמים למובייל. יש סיכוי גדול יותר שאתר מותאם למובייל יוביל בקידום האורגני בגוגל. החיפושים במובייל נמצאים במגמת עלייה וכבר תופסים למעלה מ-50% מתעבורת החיפוש הכללית; ממצא זה אמור להיות חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק שלך. אתר ללא גרסה מותאמת למובייל הוא כמו צ'יפס בלי קטשופ - זאת התחלה טובה, אבל ברור שלא מספיקה. אף נוכחות מקוונת לא תהיה מושלמת ללא גישה טובה למשתמשים בסמארטפונים וטאבלטים.

כמובן שוויקס מכינה אותך באופן אוטומטי עם גרסה מותאמת למובייל עבור אותם גולשים ניידים. וכן, זה השלב שאתה שם לב כמה כוח וויקס מפקידה בידייך. וויקס ממלאה את הארסנל שלך עם כל כך הרבה כלי נשק המאפשרים לך לאמץ בקלות את שיטות העבודה המומלצות ביותר לקידום אורגני של אתר וויקס.

שמור על Wiz SEO Wiz קרוב אליך

קידום אורגני של אתר וויקס מתחיל בהגדרת ה-SEO. תגיד שלום לבסטי החדש שלך: Wiz SEO Wiz. התוכנה האולטימטיבית שמקלה ומשפרת על הקידום האורגני של האתר שלך בוויקס. אנחנו יודעים. עד עכשיו לא ידעת שהכלי המטורף הזה נמצא זמין בדאשבורד, והוא לגמרי מסוגל להעיף את הדירוג שלך גבוה.


אז מהם הדברים הקסומים שהוא עושה? לאחר מילוי מילות המפתח שלך, ה- Wiz יספק לך תוכנית בהתאמה אישית לאתר שלך. התוכנית כוללת רשימת בדיקות - צעד אחר צעד - שתוודא שאתה עושה בדיוק את מה שצריך כדי להשיג את הקידום האורגני הטוב ביותר לאתר שלך בוויקס. לא רק שה- Wiz יראה לך כיצד לבצע את המשימות שלך ואיפה להוסיף אותן בעורך, הוא גם ילמד אותך על כמה שיטות עבודה מומלצות וחשובות לקידום אורגני של אתר וויקס. אתה תודרך בכל שלב בדרך, וברגע שתחבר את הדומיין שלך תוכל לקבל תובנות לגבי הצלחת הקידום האורגני של האתר שלך. אלפי משתמשים כבר נהנים מכלי מדהים זה, כאשר 67% מהם מופיעים בעמוד הראשון בגוגל!

תתחיל לכתוב בלוג

בלוג הוא חיוני לקידום אורגני של אתר וויקס. אם הביטלס היו משווקים דיגיטליים, הם בטח היו קוראים לאחד השירים המפורסמים שלהם "All You Need is Content". רוב האנשים בעולם הקידום האורגני יודעים שתוכן זה הדבר הכי חשוב לחיפוש בגוגל. תוכלו לשמוע הרבה גורואים שיווקיים שאומרים לכם לייצר "תוכן באיכות טובה", מכיוון שיש לכך השפעה חיובית ביותר על הקידום האורגני של האתר שלך בוויקס. התוכן שלך צריך להיות ייחודי (לא מועתק מכל מקום אחר), טרי (מתעדכן לעיתים קרובות) ובעל ערך (להביא לקוראים ערך שהם לא יכולים למצוא במקום אחר באינטרנט).

גישה נהדרת להשגת כל שלושת האלמנטים הללו היא על ידי הפעלת בלוג. כמקצוען בתחום שלך, צברת תובנות יקרות בתעשייה שהקוראים שלך לא יוכלו למצוא בשום בלוג אחר. בנוסף, זוהי דרך נהדרת להשתמש במילות המפתח שלך לעיתים תכופות וליידע את מנועי החיפוש שהתוכן שלך רענן ורלוונטי. לדוגמה, אם אתה בעלים של סטודיו ליוגה, אתה יכול לכתוב פוסט בבלוג על "נפלאות היוגה" או על "איך למצוא את סגנון היוגה המתאים לך ביותר".


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page