top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

5 טיפים לבניית אתרים מקצועיים

בניית אתרים זה לא שחמט - אין בזה רק שחור או רק לבן. האתר שלך יכול להיות כל מה שבא לך שהוא יהיה ויש אלפי סגנונות וכיוונים שונים: מקלאסי, ועד למינימליסטי; למשובב ותוסס עד למלוטש ומודרני. בעוד שהמראה והתחושה הסופיים אמורים לבטא את הסגנון האישי, קו העבודה וזהות המותג שלך - ישנם כמה כללי יסוד חשובים שבאים לידי ביטוי באתרים הכי מדהימים!


בניית אתרים חכמה ושיטתית מתבססת על חווית המשתמש באתר שלך, כמו גם על הקלות של המשתמש להבין את האתר במבט ראשון. לכבוד חג השבועות ריכזנו עבורך 5 טיפים לבניית אתרים מקצועיים שיעזרו לך להפוך את האתר שלך ליעיל ומשכנע:


  1. שמור על דף הבית שלך מינימליסטי ונקי

  2. עצב את האתר תוך התחשבות בהיררכיה חזותית

  3. הוסף תוכן קריא והגיוני לאתר שלך

  4. דאג לניווט קל באתר שלך

  5. התאם את האתר שלך למובייל



01. שמור על דף הבית שלך מינימליסטי ונקי

דף הבית אמור להעביר באופן מיידי את המסר המרכזי של המותג. אנחנו בלין דוגלים בכנות, ואם נדבר רגע גלויות... אנשים אף פעם לא קוראים כל מילה באתר. אנשים פשוט סורקים את הדף במהירות, ונתפסים על כמה מילות מפתח, משפטים ותמונות. ככל שהמבקרים באתר שלך יצטרכו לקרוא פחות, כך הם יוכלו לעבד ולהעריך את התוכן שלך בצורה מעמיקה יותר. לכן, עדיף לא לספור מילים אלא לנסות לפנות לעיניים ולרגש.

טיפים פשוטים אלה יעזרו לך לפרוס את התוכן בחוכמה ולהפוך את דף הבית שלך למושך ומזמין:

  • מקם תוכן חשוב בראש האתר: המבקרים צריכים להבין על מה האתר שלך עוסק בשנייה שהם נכנסים אליו, מבלי שיצטרכו לגלול או ללחוץ יותר מידי.

  • השאר רווחים בתוכן שלך: השתמש במרחב מספק בין אלמנטים. כשאתה משאיר אזורים מסוימים ריקים, התחושה שהעיצוב שלך נותן היא מרווחת ומאוזנת יותר. לגבי הטקסט שלך, כתוב פסקאות קריאות ומתומצתות.

  • הוסף תמונות: הוסף תמונות מדיה איכותיות, אומנות ויקטוראנית או אייקונים שונים - אלו הן דרכים חלופיות נפלאות להעברת המסר שלך.

  • כלול קריאה לפעולה: החל מביצוע רכישה ועד להרשמה, עודד את מבקרי האתר לבצע פעולה ע"י הצבת לחצן קריאה לפעולה (CTA) בדף הבית של האתר שלך.



02. עצב את האתר תוך התחשבות בהיררכיה חזותית

היררכיה חזותית היא עיקרון חשוב בבניית אתרים העוזר להציג את התוכן שלך בצורה ברורה ויעילה. באמצעות שימוש נכון בהיררכיה חזותית, תוכל למקד את תשומת ליבם של המבקרים באתר לאלמנטים מסוימים בסדר עדיפויות מסויים.

המרכיבים העיקריים בהיררכיה חזותית הם:



03. הוסף תוכן קריא והגיוני לאתר שלך

"קריאות" נמדדת בקלות של מבקרי האתר שלך להבין מילים, משפטים וביטויים שמצויים בו. כאשר הקריאות באתר שלך גבוהה, המשתמשים יכולים לסרוק את האתר ללא מאמץ ולקבל את כל המידע במהירות.

השגת קריאות לאתר שלך היא קלה יחסית; נסה את כללי המפתח הבאים:

  • ניגודיות: ניגודיות מספקת בין צבע הטקסט וצבע הרקע שלך חשובה לקלות הקריאה, כמו גם לנגישות לאתר. למרות שסביבת הצבעים באתר שלך עשויה להיות מייצגת את צבעי המותג שלך, וודא שיש ניגודיות מספקת בין האלמנטים. לשם כך, נסה להשתמש בכלי מקוון, כגון בודק ניגודיות.

  • גודל אותיות: רוב האנשים יתאמצו לראות פונטים קטנים יותר. כלל ברזל בבניית אתרים הוא לשמור על טקסט שגודלו הוא 16 ומעלה. 16 זה גודל מעולה להתחיל בו, אך קח בחשבון שמספר זה תלוי בפונט שתבחר לאתר שלך.

  • סוג הפונטים: עולם הטיפוגרפיה מציע סוגים רבים של פונטים העומדים לרשותנו. קרא את המאמר שמרכז את הטיפים הכי שווים בבחירת הפונט המושלם.



04. דאג לניווט קל באתר שלך

יש מצב שזה בטבע שלך לשבור את כל המוסכמות, אבל ניווט באתרים הוא לא המקום לבטא את כל האוונגרדיות הזאת. אחרי הכל, אתה רוצה שהמשתמשים שלך ימצאו בקלות את מה שהם מחפשים.

מספר כללים בנאליים לשיפור משמעותי של חוויית המשתמש:

  • קשר את הלוגו שלך לדף הבית: טיפ זה בבניית אתרים הוא נוהג נפוץ שמבקרים מצפים לו, שכן הוא חוסך להם כמה קליקים יקרים.

  • שים לב לתפריט שלך: בין אם תבחר ברשימה אופקית קלאסית, תפריט המבורגר או בכל דבר אחר, וודא שהתפריט שלך בולט ודומיננטי.

  • הצע ניווט אנכי: אם האתר שלך הוא בן עמוד אחד, השתמש בתפריט עוגן. בלחיצה אחת, הצופים יוכלו לקפוץ במהירות לכל חלק באתר. אפשרות נוספת שיש לקחת בחשבון היא כפתור 'בחזרה לראש האתר', שמוביל את המבקרים לראש הדף כשהם גוללים באתר שלך.

  • עבוד על הכותרת התחתונה שלך: הכותרת התחתונה שלך היא כנראה הדבר האחרון שניתן לראות באתר שלך, וכדאי למקם שם את כל הקישורים הכי חשובים. זה עשוי לכלול את פרטי הקשר שלך, סמלי מדיה חברתית, גרסה מקוצרת של התפריט שלך, או כל קישורים רלוונטיים אחרים שהמבקרים עשויים להזדקק להם.



05. התאם את האתר שלך למובייל

כל מבקרי האתר שלך צריכים להיות מסוגלים להנות מהאתר המקצועי שלך במיטבו, לא משנה מאיזה מכשיר הם גולשים. בעת בניית האתר שלך, וויקס יוצרת גרסה ידידותית של האתר שלך למובייל באופן אוטומטי, כך שתוכל לעמוד בקצב העולם הטכנולוגי המתפתח. האתר המותאם למובייל שלך צריך להיות נקי ופחות עמוס מגרסת שולחן העבודה, לכן שקול לצמצם אלמנטים של עמוד ולפרק חלק מהנכסים, כמו התפריט.


לפני שאנחנו מברכים אותך בחג שמח, קח טיפ אחרון לדרך: אחד הטיפים הכי חשובים בבניית אתרים הוא לחפש השראה! עיין בכמה מהאתרים המדהימים ביותר שאתה מכיר וקרא על הטרנדים העדכניים ביותר בעיצוב ובבניית אתרים. אגב, הכל מסודר לך כאן אצלנו בלשונית "ידעת - חסכת". גוד לאק ושבועות שמח!



ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page