top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

וויקס קידום בגוגל - היום זה אפשרי

וויקס, קידום בגוגל, איך הביטויים האלה קשורים אחד לשני? אם אתה רוצה שהעסק ישגשג בשוק התחרותי של היום, החשיבות לקידום בגוגל של אתר הוויקס שלך היא רבה. היו הרבה שחשבו שזה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי: וויקס מאפשרת לכל אחד, ללא קשר לרמת המומחיות הטכנית שלו, לבנות אתרים מדהימים ובו זמנית לקדם אותם בגוגל. וויקס ממשיכה לעשות הכל על מנת לספק למשתמשים שלה פלטפורמה איתנה שנושאת את הכלים והמדריכים הטובים ביותר לקידום בגוגל של האתר שלהם.


כיום, מעל ל-200 מיליון בעלי אתרים מרוצים ברחבי העולם משתמשים בוויקס. בנוסף, גוגל כבר אישרה את מה שכולנו ידענו מזמן: וויקס מעניקה למשתמשיה כלים מדהימים שמשפרים פלאות את נראות האתר שלהם. במאמר זה נתייחס לכמה מהשאלות הבוערות ביותר בנושא קידום אתר וויקס בגוגל.

האם אתרי וויקס טובים מספיק למטרות קידום אתרים?

כשמדובר בקידום בגוגל, מנועי חיפוש כמו גוגל אינם מבדילים בין פלטפורמות שונות לבניית אתרים. מרכיבי המפתח לקידום אתרים אפקטיבי הם בעיקר תוכן איכותי ורענן, וקישורים המספקים את החוויה האפשרית הטובה ביותר עבור המבקרים שלכם. אם כבר מדברים על קידום אתר וויקס בגוגל, אז כדאי לך לדעת שהכלים שוויקס מספקת כל כך חזקים, עד ש-82% מהמשתמשים העידו על שיפור בדירוג של אתר הוויקס שלהם ממש לאחר השימוש בתוכנות המדהימות שוויקס מציעה.

בשורה התחתונה, התשובה לשאלה זו היא כן.

האם אתר הוויקס שלי מופיע בגוגל?

נתחיל עם העובדה הכי חשובה: לוויקס יש את כל מה שאתה צריך כדי לוודא שגולשים שונים ברחבי האינטרנט ימצאו את האתר שלך בקלות. וויקס מציעה את הכלי הכי אולטימטיבי לקידום בגוגל של האתר שלך, חברך הנאמן, Wix SEO Wiz. ה-Wiz זכה לתשואות והכרה במהלך ועידת המפתחים האחרונה של גוגל. מריה מבע, עורכת המפתחים הראשית של גוגל, הדגישה את מה שהופך את Wiz SEO Wiz לכלי מדהים כל כך:

״זו חוויה מגניבה, מכיוון שהמשתמשים של וויקס יכולים לראות את העמוד שלהם בתוצאות החיפוש מיד לאחר שהם יצרו אותו. אין המתנה, ותוך שניות הם כבר נמצאים בגוגל.״

האם קידום אתר וויקס בגוגל עולה הרבה כסף?

הקליקים שאתה משיג מבלי להשתמש בטקטיקות קידום - הם המקור העיקרי למבקרים באתר הוויקס שלך. לכן, התשובה לשאלה הזאת היא לא. ובגלל שהיית חכם מספיק ובנית את האתר שלך בוויקס, אתה מסודר עם כל הכלים הכי עוצמתיים לקידום בגוגל שישפרו את הדירוג שלך בטווח הרחוק. לכן, אין שום צורך לשלם הרבה כסף כדי לקדם את אתר הוויקס שלך אורגנית ולהשיג תוצאות מדהימות. כל מה שאתה צריך זה קצת הדרכה, ובשביל זה אנחנו כאן.

האם אתרי וויקס ידידותיים למובייל?

זה לא סוד שכולנו מחוברים לסמארטפון שלנו כמעט באינפוזיה. ואם יש דבר שגוגל באמת אוהבים, זו גרסא מותאמת למובייל. עכשיו במיוחד בעקבות השפעות הקורונה, החשיבות להתאמת אתר האינטרנט שלך למובייל היא רבה. אם לאתר שלך אין גרסה מותאמת למובייל, הסיכויים שהאתר שלך יופיע בגוגל הם קלושים ואתה עלול לאבד מבקרים פוטנציאליים רבים. אך אם לאתר שלך כן יש גרסא מותאמת למובייל, המשמעות היא שאתה כבר תורם לקידום האתר בגוגל, ועל הדרך מציע למבקרים שלך חווית משתמש נהדרת. הדבר הכי מדהים, הוא שוויקס מספקת למשתמשייה גרסה מותאמת למובייל בנוסף לבניית האתר שהם בנו.


משתמשי וויקס יודעים מה הם עושים, ואנחנו בטוחים שגם אתה. :)

לין בניית אתרים מציעה בניית אתר וויקס ב-1000 ש"ח בלבד!

(לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם בנושא)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page