top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים מחדש - כל מה שצריך לדעת

מתי בפעם האחרונה הרגשת שבער בך הרצון לשינוי? מתי לאחרונה הסתכלת על האתר שלך, וחשבת שהוא חייב לעבור פינוי-בינוי? אתר אינטרנט הוא בעצם השתקפות וירטואלית של בעל העסק. אתה רוצה לשמור עליו מודרני ואסתטי ככל האפשר, כי אלו הפנים שלך - כרטיס הביקור שלך. עם קדמת הטכנולוגיה והטרנדים החמים שמתחדשים כל יום, גם אתרי האינטרנט צריכים להתחדש, להתרענן, ולהתאים את עצמם לזמן הנוכחי בו הם קיימים. אתרי אינטרנט צריכים להתגמש ולהגיב לאופי הדינמי של החיים עצמם, ממש כמוך. נכון, הצלחת לבנות אתר מדהים בוויקס, אבל אתה חייב להישאר עם היד על הדופק ולפקוח עין על התרחשויות חדשות שמתפתחות סביבך.

בניית אתרים מחדש מצריכה חשיבה ותכנון עמוקים של מספר דברים עיקריים. במאמר זה תוכל לקרוא על הנחיות שיעזרו לך להבין מתי זה הזמן הנכון ביותר לעצב מחדש את האתר שלך, ואיך לעשות את זה כדי להחיות אותו מחדש.


בניית אתרים מחדש - דברים שצריך לקחת בחשבון

כשאתה מתכנן מחדש את האתר שלך, שאלות אלו יעזרו לך לשרטט עיצוב מתוחכם ואפקטיבי יותר:

  • אילו אייקונים ואלמנטים מבקרי האתר שלך הכי אוהבים?

  • לאילו אייקונים ואלמנטים יש שיעור קליקים נמוך יותר?

  • האם התכונות הטובות ביותר בדף הבית שלך מקבלות מספיק תשומת לב?

  • האם ניתן לשנות את התוכן בדף הבית כך שהוא יהיה קצר יותר, ואז להשתמש בגופן גדול יותר?

  • האם יש לך תמונות מושכות יותר לשימוש?

קודם כל, קבל השראה

עכשיו זה הזמן שלך לעשות קצת שיעורי בית. כנס לאתרים דומים לשלך, כאלה שמציעים את אותו השירות למשל, וקח מהם דוגמא. מה הכי תפס לך את העין באתרים שלהם, ומה פחות? חפש השראה גם באתרים מגוונים אחרים, ואולי תיתקל במשהו שיעורר את היצירתיות שלך מתחומים שונים לגמרי. רק לאחר שקיבלת קצת השראה, תיישם את הממצאים על עדכון האתר שלך.

שנה את וויזואליות האתר - לא את המנטליות שלו

נסה לא להיסחף עם יותר מידי שינויים. הדבר הכי חשוב לזכור, הוא שבעת בניית אתר האינטרנט שלך ופרסומו גיבשת מערכות יחסים עם המבקרים שלך. לאתר שלך יש אופי מאוד מסוים שהמבקרים והלקוחות כבר מכירים ואוהבים. לכן, תהיה מתון ועדין בשינוי שלך. אל תשנה אותו לגמרי. שמור על האופי שלו, על הטון שמייחד אותו, ובכך תשמור על ״החברים״ הווירטואליים שלך - אלו שמעריכים את המותג שלך. בסס את השינוי על העדפת קהל הלקוחות/מבקרים חוזרים של העסק שלך, ואל תתכנן מחדש עיצוב שירתיע ויבלבל את החברים הקבועים שלך.

צור עותק לאתר שלך ובצע את השינויים עליו

פרקטיות היא שם המשחק. לפני שתתחיל בשיפוץ כללי של האתר שלך, צור לו עותק בחשבון שלך בוויקס. באופן כזה, תוכל להתנסות על העותק ולעשות בו כרצונך. זה מאפשר לך לעצב את האתר מחדש בזמן שהוא עדיין פעיל - וזה חיוני. לאחר שבנית עותק מחודש יותר לאתר שלך, תוכל גם לבצע בדיקות A / B פשוטות. מה הכוונה? כרגע יש בידייך שתי גרסאות שונות של אתר האינטרנט שלך. עם שתי הגרסאות באוויר בזמנים שונים, תוכל לאסוף נתונים סטטיסטיים על תנועה ומעורבות של משתמשים. זה יעזור לך לבסס את החלטותיך על נתונים אמיתיים, ולבצע שינויים באתר שלך בהתאם. לדוגמה, אתה יכול להתנסות בשתי קריאות לפעולה (CTAs) שונות כדי לראות איזו מהן מפתה משתמשים ללחוץ עליה יותר.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page