top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

דף עסקי בפייסבוק - 5 טיפים לשיפור

קידום בפייסבוק - יש חיה כזאת. פייסבוק עדיין שולטת בשוק הקידום והמכירות העולמי, אפילו שחלק מהאוכלוסייה הצעירה משתמשת בה כמו באינסטגרם ובסנאפצ׳אט.


קידום בפייסבוק התגלה כמבטיח ואפקטיבי, עם עלייה של 16% בשיעור מבקריה משנה לשנה. עם 1.09 מיליארד גולשים מדי יום, פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם שמחזיקה בכ-77% מכל רשתות המדיה החברתית. דף עסקי בפייסבוק זו חובה אם אתם רוצים שהתוכן של העסק שלכם יגיע לצרכנים הנכונים. אך כדי להפיק את המרב מקידום בפייסבוק, למשוך מבקרים לדף הפייסבוק העסקי ולקשר אותם לאתר האינטרנט שלכם - תהיו חייבים לייעל את הנוכחות הדיגיטלית בפלטפורמה המשפיעה והמטורפת הזאת.


נכון, הלמידה של כל הטריקים והשטיקים של הרשתות החברתיות יכולה להיות מסובכת וארוכת זמן, במיוחד בהתחשב בתדירות בה הן מעדכנות, מסירות ומשנות תכונות ופיצ׳רים. אך כדי לעזור לכם ליישר את העקומה ולעשות קצת סדר, כתבנו עבורכם מאמר שכולל 5 טיפים שימושיים לשיפור דף הפייסבוק העסקי שלכם. כל טיפ? בצבע.


דף עסקי בפייסבוק - 5 טיפים לשיפור

  1. צרו דף עסקי, לא פרופיל אישי.

  2. בחרו בכתובת קלה לאיתור עבור דף הפייסבוק העסקי שלכם

  3. בחרו את הקאבר הנכון

  4. בחרו בתמונת פרופיל שמזוהה היטב עם המותג שלכם

  5. בצעו אופטימיזציה לקטע ה״אודות" - במיוחד בתצוגה המקדימה


1. צרו דף עסקי, לא פרופיל אישי.

הדבר הכי חשוב בקידום בפייסבוק: אל תצרו פרופיל אישי. יש לכם כבר פרופיל אישי אחד, והוא כמובן יכול להיות לכם לעזר בקידום העסק; אך כשאתם יוצרים דף פייסבוק עסקי - שמרו עליו עסקי. החיים האישיים שלכם לא באמת מייצגים את המותג שלכם. נכון, יצירת דף עסקי בפייסבוק מזכירה את מאפייניו של הפרופיל האישי, אך היא כוללת כלים ייחודיים לעסקים קטנים, מותגים וארגונים. בעזרת קידום בפייסבוק, המעריצים שלכם יכולים לאהוב את דף הפייסבוק העסקי שיצרתם בעזרת לחיצת כפתור (👍🏼), ולהתעדכן בכל תוכן חדש שתבחרו לשתף - דבר שהם לא היו יכולים לעשות עם הפרופיל האישי שלכם. יצירת דף עסקי בפייסבוק, בדגש על העסקי, תמקסם את הפוטנציאל שהפלטפורמה מביאה איתה ותניב תוצאות מוצלחות.


2. בחרו בכתובת קלה לאיתור עבור דף הפייסבוק העסקי שלכם

לאחר יצירת את דף הפייסבוק העסקי שלכם, הדף יקבל מספר וכתובת URL שהוקצו לו באופן אקראי, כמו facebook.com/pages/yourbusiness/123456789. כדי להפוך את דף הפייסבוק העסקי שלכם לקל יותר לאיתור, צרו כתובת אתר פשוטה ונגישה יותר (למשל, https://m.facebook.com/linwebsites/).


3. בחרו את הקאבר הנכון

עיצוב העמודים של דף הפייסבוק העסקי מאפשר לכם להציג תמונת שער (קאבר) בראש דף העסק שלכם. הפעילו שיקול דעת ובחרו בתמונה מדהימה ומייצגת מספיק שתלכוד את תשומת ליבם של מבקרים חדשים, תעודד אותם לחקור וללמוד עליכם יותר ותספק להם חוויה ניידת אפקטיבית.


4. בחרו בתמונת פרופיל שמזוהה היטב עם המותג שלכם

המטרה המרכזית בבחירת תמונת פרופיל לדף הפייסבוק העסקי שלכם היא זיהוי. בחרו בתמונת פרופיל שתקל על המבקרים לזהות אתכם - כמו לוגו החברה שלכם. תמונה פרופיל שמזוהה היטב עם המותג תתרום לרצינות שאתם משדרים. תמונת הפרופיל של דף הפייסבוק העסקי שלכם תוצג בראש דף הפייסבוק, והיא תהיה גם התמונה הממוזערת המוצגת לצד כל עדכוני עמוד הפייסבוק שלכם, אז choose right.


5. בצעו אופטימיזציה לקטע ה"אודות" - במיוחד בתצוגה המקדימה

בדף הפייסבוק העסקי שלכם, קטע ה"אודות" הוא בין התכנים הראשונים שאליהם מבקרי הדף נחשפים. התצוגה המקדימה של קטע ה״אודות״ מוצגת בצד שמאל של הדף מתחת לתמונת הפרופיל. אנשים יכולים לנווט לקריאה מלאה של הקטע המקדים בעזרת לחיצה על הכרטיסייה "אודות" בראש הדף. שני הקטעים חשובים, אך בעיקר הקטע שנמצא בתצוגה המקדימה. הקפידו לבצע אופטימיזציה של אותו קטע בעזרת עותק קצר ותיאורי שיספק למבקרים מידע קל על העסק שלכם לפני שהם מחליטים לאהוב אתכם. עותק מקוצר זה יתואר בהרחבה בקטע המלא של ה״אודות״. לעריכת ה"אודות" שלכם: לחצו על הכרטיסייה, רחפו מעל החלק שאתם רוצים לערוך ולחצו על העיפרון.


ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page