top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

סליקה באינטרנט לעסקים קטנים - איך זה עובד?

סליקה באינטרנט לעסקים קטנים זה בהחלט טרנד שתופס תאוצה.

קשה לדמיין את חיינו ללא סליקה באינטרנט, ובאופן כללי, ללא כרטיס אשראי. לא באמת, תחשבו על זה: איך היינו יוצאים למסע שופינג מסחרר בבלאק פריידי אם לא הייתה סליקת אשראי באינטרנט? איך היינו מזמינים בוולט?! עוד לפני עידן הסליקה באינטרנט, לכ-60% מהאזרחים במדינה היה לפחות כרטיס אשראי אחד. כיום משתמשים בכרטיסי אשראי גם לרכישות אונליין באמצעות סליקה באינטרנט, והביקוש אליהם גדל עד שכמעט לכל אחד יש כרטיס אשראי או יותר.


כדי להפוך את תהליך קבלת התשלומים מלקוחותיכם לאפקטיבי יותר, על אחת כמה וכמה כאשר אתם מוכרים מוצרים ושירותים באמצעות סליקת אשראי באינטרנט, חשוב מאוד לדעת בדיוק איך הדברים עובדים. מאמר זה הוא ההזדמנות שלכם לקבל ידע מלא על סליקת אשראי באינטרנט.


הכל מתחיל בכרטיסי האשראי שלנו. כולנו משתמשים בהם ויודעים כמה נוחה שיטת התשלום באמצעותם. העובדה שכרטיסי האשראי שלנו הפכו להיות כל כך קונבנציונליים היא בדיוק הסיבה שאתם חייבים לדעת יותר על סליקת אשראי באינטרנט. האם אתם באמת צריכים אחת כזאת?


סליקת אשראי באינטרנט היא שיטת תשלום לפיה עצמאיים, אנשים פרטיים ובעלי עסקים מעבירים סכום מסוים של כסף באופן אלקטרוני לחשבונות הבנק של נותני שירות מסוים ללא צורך בהנפקת מכשירי נייר. ניתן לומר סליקה באינטרנט לעסקים קטנים היא הכרחית בעידן דיגיטלי זה.


סליקת אשראי באינטרנט היא בעצם השלב הגבוה ביותר באבולוציה של חליפין הדדי, שלמעשה גורם לכסף כפי שהכרנו אותו למיושן. סליקת אשראי באינטרנט הופכת את השימוש בכל מכשיר אשראי של צד שלישי, כמו כסף רגיל, למיותר.


סליקת אשראי באינטרנט יכולה להיות מיושמת בכל רמה כלכלית, החל ממסחר בין יחידים, ועד לעסקאות גדולות יותר, אזוריות או בינלאומיות ככל שיהיו.

ישנם מספר גורמים ש"הקלילו" על אנשים להצטרף לסליקת אשראי באינטרנט. מה שסייע לכך בעיקר היא הירידה המשמעותית בעלות עמלת הסליקה, וכן המהירות והיעילות בהן ניתן ליצור חשבון מול חברות הסליקה.


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page