top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

פרסום באינסטגרם - מדריך חינם לעסקים

פרסום באינסטגרם. מי לא היה רוצה לדעת איך עושים את זה הכי טוב.

כפי שאתם יודעים, בניית אתר לעסק או לבלוג שלך היא צעד מכריע להצלחתכם המקוונת.

אבל יש עוד הרבה מה לעשות לאחר פרסום האתר שלכם, כמו הבאת תנועה ומיקוד לאנשים הנכונים.


אם אתם מתעניינים בפרסום באינסטגרם, אל תהססו ליצור עמנו קשר.


כדי להגיע לקהל שלך, תרצה להציג בפני המשתמשים היכן שהם כבר מבלים הרבה מזמנם - מדיה חברתית. אחד מערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר הוא אינסטגרם, שיש לה למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים. לשם, אנשים מגיעים כדי לקבל השראה, לגלות תוכן חדש וללמוד על עסקים ומותגים חדשים כמו שלך.

משתמשי וויקס דיווחו כי שיתוף תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית, כולל אינסטגרם, הגדיל את תעבורת האתר שלהם ביותר פי 2. אבל אינסטגרם לא רק מועיל ליצירת קליקים. בעזרת כלים הזמינים רק לחשבונות עסקיים, מאמצי השיווק באינסטגרם גם מאפשרים לעסקים להגיע למודעות למותג, לקדם את המוצרים והשירותים שלהם ולהניע מכירות.


במדריך השיווקי הזה באינסטגרם, נדון בכל הדרכים בהן תוכל להשתמש בערוץ כדי לעמוד ביעדי השיווק שלך, כולל הקמת חשבון עסקי אינסטגרם מותאם, יצירת עמודי תוכן מוצקים, הכרת הזמנים הטובים ביותר לפרסום, שיתוף פעולה עם משפיענים ועוד. .

פרסום באינסטגרם ב-5 שלבים

  1. צור חשבון אינסטגרם עסקי

  2. פתח אסטרטגיה

  3. השתמש אסטרטגית בכל הפורמטים של אינסטגרם

  4. בנו עמודי תוכן חזקים

  5. טיפים לשיווק באינסטגרם


01. צור חשבון אינסטגרם עסקי

"הסוד להתקדם [באינסטגרם] הוא להתחיל", אמר מארק טווין. אם עדיין אין לך אחד כזה, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור חשבון אינסטגרם דרך האפליקציה או האתר לנייד. לאחר הגדרת החשבון שלך, תצטרך להמיר את הפרופיל שלך לחשבון מקצועי. זה יעניק לך גישה לתכונות פרימיום כגון פרסום, ניתוח ופוסטים של קניות.


כך משיגים חשבון אינסטגרם מקצועי:

  1. הירשם.

  2. עבור אל הגדרות > חשבון > עבור לחשבון מקצועי.

  3. התחבר לפייסבוק: תישאל אם תרצה לקשר את חשבונך לדף העסקי שלך בפייסבוק. זה מומלץ כי זה יאפשר לך לשתף בקלות פוסטים בשני הערוצים ולמצוא אנשים רלוונטיים לעקוב אחריהם.

  4. עדכן את ההגדרות שלך:

  • הגדר את הפרופיל שלך לציבורי כך שלא עוקבים יוכלו לראות את הפוסטים שלך וליצור אינטראקציה עם המותג שלך.

  • אפשר הערות והודעות ממשתמשים על מנת לפתוח ערוצי תקשורת נוספים.

  • הפעל התראות כדי להישאר מעודכן בפעילות בחשבון שלך.


02. פיתוח אסטרטגיה

הממים המצחיקים של אינסטגרם ותמונות "Throwback Thursday" ( #TBT ) בהחלט משעשעים. אבל כדי להפוך את אינסטגרם לערוץ שיווק אינסטרומנטלי עבור העסק שלך, תצטרך קודם כל לעבוד על פיתוח אסטרטגיה מוצקה.

  1. הגדר יעדי שיווק ברורים באינסטגרם

  2. זהה את קהל היעד שלך באינסטגרם

  3. ערכו ניתוח תחרותי

  4. בנה פרופיל וביוגרפי אופטימלי מוצק

  5. החלט על אסתטיקה עקבית של אינסטגרם


הגדר יעדי שיווק ברורים באינסטגרם

החלק הקריטי ביותר בכל אסטרטגיית שיווק הוא הצבת יעדים ברורים. הבנה מדוע אתה באינסטגרם תעזור לך למדוד הצלחה טוב יותר. התחל בהתוויית מטרה עיקרית ומשנית המגדירה מה אתה מקווה להשיג עם המאמצים שלך. כמו כן, הקדישו מחשבה לכמה זמן ותקציב אתם מוכנים להשקיע כדי לעמוד ביעדים הללו באופן ריאלי.


כמה מיעדי השיווק הנפוצים ביותר באינסטגרם כוללים:

  • הצגת המוצרים או השירותים שלך

  • בניית מודעות למותג

  • הגדלת המכירות

  • שיתוף חדשות ועדכונים חשובים מהחברה

  • יצירת נאמנות ואמון למותג בקרב המשתמשים

  • טיפוח קהילה מרתקת


זהה את קהל היעד שלך באינסטגרם

אם הקהל שלך הוא כולם, הקהל שלך הוא אף אחד, אז וודא שאתה מסתדר עם מי אתה רוצה להגיע ומה חשוב לקבוצת היעד שלך. החלט על אישיות לקוח אידיאלית בקטגוריות שונות:

  • דמוגרפיה: גיל, מין, מיקום

  • פרסונה: תחומי עניין, נקודות כאב, מניעים

  • התנהגות אינסטגרם: התאגידים שהם משתמשים בהם, מה אכפת להם/מפרסמים, אילו מותגים הם עוקבים אחר וכו'.

מקום מצוין לאתר קהל יעד אידיאלי הוא רשימת העוקבים של המתחרים שלך. מכיוון שמשתמשים אלה כבר גילו עניין בקטגוריית המוצרים שלך, סביר להניח שהם יתעניינו גם בהצעות שלך.


ערכו ניתוח תחרותי

כשאתה משווק באינסטגרם, זכור "לשמור את החברים שלך קרובים ואת האויבים שלך קרובים יותר". אתה יכול לעשות זאת על ידי הפעלת ביקורת על מה שעבד או לא עבד טוב בחלל שלך. כדאי גם לעקוב אחר המותגים האהובים עליך, לבקר את המתחרים שלך ואת החברות שאתה מסתכל עליהן, ולשים לב לדפוסים הבאים:


  • האשטגים: באילו hashtags הם משתמשים? האם יש האשטאגים חוזרים בתעשייה שלך?

  • כיתובים: באיזה סוג שפה משתמשים כדי לתקשר עם הקהל שלך?

  • תוכן וויזואלי: אילו תמונות וסוג תוכן נראים מהדהדים ביותר עם שוק היעד שלך בהתבסס על הלייקים והמעורבות של פוסטים בתחרות?


אמנם לא כדאי להעתיק את אותה אסטרטגיית השיווק שלהם באינסטגרם, אבל שימת לב לדפוסים המתרחשים בתעשייה שלך תספק לך כיוון להתחיל.


לאחר הניתוח התחרותי שלך, תראה שפע של פרופילים עסקיים רלוונטיים באינסטגרם שתוכל להשתמש בהם כהשראה. עכשיו הגיע הזמן ליצור בעצמך.


בנה פרופיל וביוגרפי אופטימלי מוצק

בדיוק כמו שהייתם נראים במיטבכם בראיון העבודה שלכם, גם האינסטגרם של החברה שלכם צריך להיראות מקצועי וייצוגי. מהחלטה מה אתה כותב בביוגרפיה שלך ועד לבחירת צבעי התמונה בסטוריז שלך, הפרופיל שלך צריך לייצג את המראה והתחושה של המותג שלך.



כתוב ביוגרפיה מלאת תובנה

ככל שהיינו רוצים לחשוב על עצמנו שאינם ממהרים לשפוט אנשים, הרושם הראשוני הוא בלתי נמנע. לכן, אתה צריך להיות בעל ביוגרפיה קליט של אינסטגרם על המותג , מכיוון שזהו הקטע הראשון שאנשים רואים כשהם נוחתים בדף שלך. בחלל הזה, יש לך 150 תווים כדי להציג את אישיות המותג שלך ואת הערך של השירות או המוצר שלך.


כלול את הפרטים האלה בביוגרפיה שלך לפרופיל מותאם:

  • שם: זה יכול להיות זהה או שונה משם המשתמש שלך. מכיוון ששמך ניתן לחיפוש, שקול להוסיף מילות מפתח שמתארות את השירות שלך כדי להגדיל את הסיכויים שלך להימצא על ידי משתמשים. לדוגמה, משתמשת Wix Kaekoo הוסיפה את מילת המפתח "כריות" לשם האינסטגרם שלה כדי לעזור למשתמשים לזהות את המוצר שלה.

  • קטגוריה: בחר לאיזה סוג תעשייה המותג שלך נופל כדי לעזור למבקרים להבין במהירות אילו שירותים אתה מציע.

  • תיאור: בכמה מילים בלבד, תאר מה העסק שלך עושה. עקבו אחר הדוגמה של Kaekoo, שמתארת ​​בבירור שהחברה שלה מספקת טקסטיל ומדפים בעבודת יד לבית. אתה יכול להוסיף אימוג'י, כפי שהם לרוב מדברים בעד עצמם, או אפילו לכלול האשטאג הקשור לתוכן שלך.

  • קריאה לפעולה: הוסף קריאה לפעולה (CTA) שתרצה שהמבקרים יבצעו. זה יכול להיות פשוט כמו "חנות".

  • פרטי קשר: ספק את המידע שהמשתמשים צריכים כדי ליצור איתך קשר. על ידי הוספת מספר טלפון או אימייל, לקוחות פוטנציאליים יוכלו ליצור איתך קשר באופן מיידי, במקום צורך לבקר באתר שלך רק כדי למצוא מידע זה.

  • קישור לאתר : באינסטגרם, הביוגרפיה שלך היא אחד המקומות היחידים שבהם ניתן לכלול קישור שניתן ללחוץ עליו, אז הקפד להוסיף אחד. אם ברצונך להפנות את הקליקים שלך ליותר מיעד אחד, תוכל לעשות זאת באמצעות קישור ביוגרפיה חברתית. אפליקציות כגון Elink.io , Shorby ו- Linktree מאפשרות לך לאגד מספר קישורים בדף אינטרנט אחד כדי לנווט בין דפי נחיתה מרכזיים לבחירתך, כגון החנות המקוונת שלך , הבלוג או ערוצים חברתיים אחרים.

בחר תמונת פרופיל על המותג

כדי להיות מזוהה בקלות באינסטגרם, עליך להשתמש בלוגו שלך כתמונת הפרופיל שלך. בעזרת יצרנית לוגו תוכלו לעצב תמונה נקייה ועוצמתית לערוצים העסקיים והחברתיים שלכם. רק ודא שהתמונה שלך היא לפחות 320 x 320 פיקסלים, וזכור כי אינסטגרם תחתוך אותה לצורה עגולה. כדי לעזור לך לקבל את הממדים שאתה רוצה, אתה יכול להשתמש בכלי לשינוי גודל התמונה .


שמור על מותג על ידי שימוש באותו לוגו בפלטפורמות המדיה החברתית שלך כמו באתר שלך. פעלנו לפי העצות שלנו ומשתמשים בלוגו שלנו כדי להבטיח שנוכל לזהות אותנו בקלות.

עד עכשיו, מקווה שתפסת את תשומת הלב של המבקרים באינסטגרם שלך עם הביוגרפיה ותמונת הפרופיל שלך. השלב הבא הוא לוודא שאתה משאיר אותם מעורבים ויזואלית עם עדכון מעוצב להפליא.


החלט על אסתטיקה עקבית של אינסטגרם

עיצוב אינסטגרם דומה מאוד לבניית אתר אינטרנט. ישנם מספר רב של צבעים, גופנים, תמונות ופריסות שמשתפים בהצלחה את מסר המותג שלך. כדי לשלב את כל החלקים המרגשים האלה, אתה יכול להשתמש ביוצר הפוסטים החברתיים של Wix כדי לבחור בקלות תבנית מהממת ולהתאים אותה כדי לבלוט באינסטגרם.


03. השתמש אסטרטגית בכל הפורמטים של אינסטגרם

אינסטגרם רחוקה מלהיות פוני טריק אחד. החל מתמונות סטילס בלבד, האפליקציה מציעה כעת קומץ פורמטים ותכונות אינסטגרם כגון Stories, IGTV, Instagram Live, Shopping ופורמט ה- Instagram Reels החדש ביותר שלה .


להיות שובה לב הוא לא היתרון היחיד בשימוש ביותר מפורמט אינסטגרם אחד. נאמר שהאלגוריתם מתגמל חשבונות המשתמשים ברבים מהמוצרים השונים של אינסטגרם. בוא נחקור כל סוג פורמט וכיצד תוכל למנף אותו עבור העסק שלך.


  1. תמונה סטנדרטית

  2. קרוסלה

  3. סרטונים

  4. סיפורים

  5. עיקרי הסיפור

  6. IGTV

  7. סלילים

  8. Live ו- Live Rooms

  9. קניות


תמונה סטנדרטית

פוסטים סטנדרטיים של תמונות הם צילומי סטילס שחיים בפיד שלך. מכיוון שאינסטגרם היא מקום כל כך ויזואלי, עסקים רבים מעלים תמונות "ניתנות לאינסטגרם" מרהיבות ברזולוציה גבוהה. נוהג טוב להחליף בין סוגי התוכן שאתה מפרסם, עליהם נדון בהמשך כאשר אנו צוללים לעמודי התוכן.


קרוסלה

בעוד קרוסלות מהחיים האמיתיים מסתובבות במעגלים לשם שעשוע, פוסטים של קרוסלת אינסטגרם מסתובבים אופקית על פני הפיד שלנו לצורך מעורבות. פוסט מסוג זה יכול לכלול עד 10 תמונות וסרטונים, כולם מוצגים בפוסט אחד עם תכונת גלילה אופקית.


בתמונה למטה, תוכלו לראות כיצד מעצב האופנה צימרמן השתמש בצורה מושלמת בפורמט הקרוסלה כדי להציג שמלה מלפנים, מאחור, ולבסוף, בתנועה באמצעות סרטון מסלול קצר. דברו על חוויה של 360 מעלות של מוצר.


ייתכן שהצגת מוצרים אינה היתרון היחיד של פורמט הקרוסלה. נאמר שהאלגוריתם נותן עדיפות לתוכן שמקבל הרבה זמן מעורבות. באופן טבעי, גלילה בין מספר תמונות במקום אחת לוקחת יותר זמן ויכולה לעזור לביצועי הפוסט שלך.


סרטונים

בעבר, פרסומות טלוויזיה היו הדרך העיקרית להגיע לצרכנים עם תוכן וידאו. כיום, במקום להוציא אלפי דולרים בטלוויזיה, עסקים יכולים להשתמש בסרטוני אינסטגרם כדי לספר את סיפור המותג שלהם, להראות מוצרים ומהדורות חדשות. אינסטגרם ראתה הצלחה רבה עם פורמט הווידאו ודיווחה על עלייה של 80% בזמן שהושקע בצפייה בסרטונים באינסטגרם.


סיפורים

הרעיון שמשהו מעניין יכול להיעלם בכל רגע הוא די כוסס ציפורניים. זו הרגשה שסיפורי אינסטגרם משגשגים וגרמו ל -500 מיליון אנשים ליצור אינטראקציה עם סיפורים מדי יום . לאחר 24 שעות קצרות, התוכן המוצג בצורות של עיגולים בחלק העליון של המסך שלך נעלם. למרות ש-15 שניות נראות כמו פוסט קצר, הפורמט הזה הוא אסטרטגיית שיווק עוצמתית באינסטגרם, שכן 50% מהאנשים שנשאלו אומרים שהם ביקרו באתר כדי לקנות מוצר או שירות כתוצאה מכך שראו אותו בסטוריז .


בניגוד לפורמטים אחרים של אינסטגרם, סטוריז מציגים צד גולמי ואותנטי של המותג שלך. במקום תמונת פיד מושלמת לתמונה, אתה מפרסם על היום יום של העסק, תרבות החברה ומאחורי הקלעים. עם Wix Social Posts או אפליקציות כמו inStory ו- Ash יש לך תבניות ופריסות מותאמות אישית שיעזרו לך ליצור Stories ויזואליים מהירים ומושכים.


אתה יכול להשאיר משתמשים להתעכב זמן רב יותר על כל פוסט על ידי הצגת תמונות ומבצעים של מוצרים, אלא כולל טקסט אינפורמטיבי, סרטונים ומדבקות מרתקות. כשזה מגיע למדבקות, ישנן דרכים רבות שבהן מותגים השתמשו בהן ביעילות עבור גישת השיווק שלהם באינסטגרם:


סקרים

סקרים מאפשרים לצופים להצביע בין שתי אפשרויות הניתנות להתאמה אישית. השתמש בתכונה זו בסטורי שלך כדי לאפשר למשתמשים לבחור בין המוצר או התמונה המועדפים עליהם כדי לעסוק בצורה משחקית.


מדבקות ספירה לאחור והשקת מוצר

מדבקות ספירה לאחור מאפשרות לך להגדיר תאריך ושעה לסיום לכל אבן דרך קרובה עבור העסק שלך, כגון מתנה, שחרור קו חדש או מכירה. למשתמשים יש אפשרות לקבל התראה לאחר שציר הזמן סיים לזכור לחזור לחשבון שלך ולנקוט פעולה.


ראה כיצד Summers Snugglies השתמש במדבקת ספירה לאחור להשקת מוצר קרובה.


כדי לעזור ליצור סרטון עוצמתי, אתה יכול להשתמש ב- Video Maker של Wix לעריכת וידאו, הוספת סאונד ושכבת טקסט.


מדבקות שאלה

מי לא אוהב ששואלים את דעתו? מדבקות שאלות עושות בדיוק את זה. הם יכולים לאפשר לך לקיים שאלות ותשובות אינטראקטיביות עם הצופים. אתה יכול אפילו לקחת את זה צעד קדימה ולהשתמש במדבקות שאלות למחקר שוק.


מדבקות חידון

מדבקות חידון הן שאלות רב-ברירות, שאחרי לחיצה אחת חושפות את התשובה הנכונה. העלה כמה שאלות טריוויה שנונות על התעשייה, המוצר או השירות שלך.


קובצי GIF

קובצי GIF הם תמונות נעות שיכולות לעזור להחיות את הסיפור שלך ולהראות את אישיות המותג שלך. יש סרגל חיפוש ב-Instagram Stories המאפשר לך למצוא קובצי GIF על סמך מילות מפתח.


בנוסף לשימוש במדבקות כדי להפוך את הסיפורים שלך למושכים יותר, אתה יכול להשתמש ב-GIF של "פוסט חדש" כדי לקדם תוכן חדש בפיד שלך.


Hashtags

השתמש במדבקת ההאשטאג כדי להדגיש מילים הקשורות למה שאתה מפרסם או למותג שלך. פעולה זו יכולה לעזור לסיפור שלך להתגלות על ידי אנשים שמתעניינים בנושא הנתון.


מדבקות קישורים ללחיצה

מדבקות קישורים הן כלי בעל ערך אינסטגרם הזמין עבור חשבונות עם למעלה מ-10,000 עוקבים. הכפתור הניתן ללחוץ הזה שנוסף לסטורי שולח לקוחות ישירות לכל דף נחיתה שתבחר, כגון אתר האינטרנט שלך, קישור שותף או חנות האינסטגרם שלך.


בתמונה הבאה, תוכלו לראות כיצד יצרנית הדפוס, המאיירת והמעצבת לילי ארנולד סטודיוס השתמשו בתכונה זו כדי לשלוח צופים לקנות את ספרה.


באיזו שעה הכי כדאי לפרסם באינסטגרם

כדי לבנות נוכחות חזקה, אתה צריך להיות עקבי ולדעת את הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם. באופן אידיאלי, אתה רוצה לפרסם 1-2 פעמים ביום בפיד שלך ולפרסם יותר מ-10 סיפורים ביום.


באיזו שעה כדאי לפרסם? Hootsuite ניתחה למעלה מ-200,000 פוסטים שהניבו מדדי ביצועים לפי ענף. מסתבר שהזמנים והימים הטובים ביותר לפרסם לענף הנסיעות הם שישי ב-9:00 בבוקר ו-13:00 בצהריים. ימי שישי הם גם יום טוב לפוסטים עבור תעשיית המזון, במיוחד בסביבות הצהריים באותו יום. זה הגיוני שצהריים הם זמן מצוין לפרסם, מכיוון שאנשים נמצאים בהפסקות הצהריים שלהם ויכולים לגלול באינסטגרם ללא רגשות אשם.


אחרים רואים כמה שיאי ביצועים במהלך השבוע. לדוגמה, בענף הקמעונאות, שלישי, חמישי ושישי בצהריים הם כולם ימים טובים. מגזר נוסף שרואה הצלחה לאורך מספר ימים בשבוע הוא השירותים המקצועיים ששיאם ביום שלישי, רביעי ושישי בשעה 10:00 בבוקר. מגמות מצביעות על כך שעסקים צריכים להשתמש בפוסטים האסטרטגיים ביותר שלהם בימי חול.

שתף וקדם את האינסטגרם שלך

עשית את העבודה הקשה ללמוד כיצד לשווק באינסטגרם. עכשיו מגיע החלק המהנה: לתת לעולם לראות את זה. ראשית, כלול את אינסטגרם כאחד מכפתורי סמל המדיה החברתית שלך באתר שלך כדי לעודד את הלקוחות הנאמנים והמבקרים שלך להישאר מעודכנים ולעקוב אחריך.


לאחר מכן, הווה את המבקרים באתר שלך על ידי הוספת תמונות האינסטגרם שלך לאתר שלך עם כלי העדכון של אינסטגרם . בדרך זו, האתר שלך יסונכרן באופן אוטומטי ויציג את הפוסטים האחרונים שלך באינסטגרם.

קרדיוט וביבליוגרפיה: https://www.wix.com/blog/2021/03/instagram-marketing/

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page