top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

פתיחת דף עסקי בפייסבוק – המדריך השלם

פתיחת דף עסקי בפייסבוק לא חייבת להיות קשה. סביר להניח שכבר יש לך את כל התמונות, הטקסט והרעיונות שאתה צריך כדי לבנות את הדף העסקי שלך בפייסבוק - אתה רק צריך לשבת ולעבור כמה צעדים פשוטים כדי לפתוח דף עסקי בפייסבוק.

אם אתה זקוק למוטיבציה כדי להתחיל – מדי חודש משתמשים בפייסבוק כ-2.5 מיליארד אנשים מרחבי העולם, ביניהם למעלה מ-140 מיליון עסקים; פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פשוט חובה!


פתיחת דף עסקי בפייסבוק - איך עושים את זה?

לפני שתוכל לפתוח דף עסקי בפייסבוק, עליך להיכנס לחשבון הפייסבוק האישי שלך (אל דאגה - המידע מחשבונך האישי לא יהיה גלוי לציבור בדף הפייסבוק העסקי שלך).


שלב 1: הרשמה כנס לאתר - facebook.com/pages/create ובחר את סוג העמוד שברצונך ליצור: עסק / מותג או איש קהילה / ציבור. במאמר זה נניח שאתה יוצר דף לעסק או מותג.

בשלב הבא הזן את המידע העסקי שלך – בחר בשם העסק שלך עבור שם הדף העסקי בפייסבוק על מנת שאנשים ימצאו אותך יותר בקלות.

בקטגוריה הקלד מילה או שתיים שמתארות את העסק שלך ופייסבוק תציע כמה אפשרויות. אם העסק שלך נופל ליותר מאחת מאפשרויות הקטגוריה, בחר את זה שהלקוחות שלך עשויים לחשוב עליו כשהם חושבים על העסק שלך (נראה לך כיצד להוסיף קטגוריות נוספות בהמשך). לאחר שתבחר קטגוריה, התיבה תתרחב ותבקש מספר פרטים נוספים, כמו כתובת ומספר טלפון. אתה יכול לבחור אם לפרסם מידע זה או להציג רק את עירך ומדינתך.

כשתהיה מוכן, לחץ על המשך ושים לב כי פעולה זו מעידה על הסכמתך לתנאים ולמדיניות של פייסבוק.


שלב 2: תמונות

בשלב הבא נבחר תמונות לדף הפייסבוק העסקי. חשוב ליצור רושם ראשוני טוב, אז בחר את התמונות בחוכמה. וודא שהתמונות שאתה בוחר תואמות את המותג שלך וניתן לזיהוי בקלות עם העסק שלך.

תחילה, העלה את תמונת הפרופיל שלך. אם יש לך מותג מזוהה, השימוש בלוגו שלך הוא כנראה דרך בטוחה ללכת בה. אם אתה ידוען או איש ציבור, תמונה של הפנים שלך תעבוד כמו קסם.

עכשיו הגיע הזמן לבחור את תמונת השער שלך, את התמונה הבולטת ביותר בדף הפייסבוק העסקי שלך. לאחר שבחרת תמונה מתאימה, לחץ על "העלה תמונת שער".

טא-דה! יש לך דף עסקי בפייסבוק, למרות שהוא דליל ביותר.

למרות שהדף העסקי שלך בפייסבוק קיים, עדיין יש לך קצת עבודה לעשות לפני שתשתף אותו עם כולם.

שלב 3: צרו את שם המשתמש של הדף העסקי בפייסבוק

שם המשתמש שלך, הוא האופן שבו אתה אומר לאנשים היכן למצוא אותך בפייסבוק.

שם המשתמש שלך יכול להיות באורך של עד 50 תווים, אך אל תשתמש בתווים נוספים רק בגלל שאפשר. אתה רוצה שלאנשים יהיה קל להקליד וקל לזכור את שם הדף העסקי שלך בפייסבוק.

לחץ על צור דף @ שם בתפריט השמאלי כדי להגדיר את שם המשתמש שלך. שם המשתמש של דף הפייסבוק העסקי יתווסף לכתובת האתר facebook.com ותוכל לשלוח אותו לאנשים כלינק ישיר לדף העסקי שלך.

שלב 4: הוספת פרטי העסק לדף העסקי בפייסבוק

למרות שאתה עשוי להתפתות להשאיר את הפרטים למועד מאוחר יותר, חשוב למלא את כל השדות בדף העסקי שלך בפייסבוק כבר מההתחלה.

מכיוון שפייסבוק היא אחד המקומות העיקריים אשר מהם המשתמשים מקבלים מידע על העסק שלכם, יש להשקיע במילוי הפרטים בדף העסקי. לדוגמה, אם מישהו רוצה לדעת עד איזו שעה העסק שלך פתוח, הוא יוכל לאשר את המידע הזה בדף העסקי שלך בפייסבוק.

כדי להתחיל למלא את פרטי העסק שלך, לחץ על ערוך פרטי דף בתפריט העליון. שם תוכלו לשתף את כל המידע החשוב אודות העסק שלכם.


תיאור

זהו תיאור קצר המופיע בתוצאות החיפוש. זה צריך להיות רק כמה משפטים (מקסימום 255 תווים).


קטגוריות

כאן תוכלו לראות את הקטגוריה שהזנתם בשלב 1. אם תרצו תוכלו להוסיף כאן קטגוריות נוספות כדי לוודא שפייסבוק מציגה את הדף שלכם בפני כל האנשים הנכונים. איש קשר

הוסף את כל פרטי ההתקשרות שאתה רוצה לפרסם, כולל מספר הטלפון, האתר והדוא"ל שלך.


מקום

אם יש לך חנות פיזית או משרד, וודא שהמיקום שלך מסומן על המפה. ניתן להוסיף פרטים על איזורי מתן השירות כך שאנשים ידעו היכן בדיוק העסק שלך נותן את שירותיו.


שעות

אם העסק שלך פתוח בימים ובשעות ספציפיים, הזן את הימים והשעות המדויקים. מידע זה מופיע בתוצאות חיפוש.

שלב 5: ספר את הסיפור שלך מילאת את כל הפרטים על אודות העסק שלך, ועכשיו נותר רק לספר את הסיפור של העסק שלך!

למרבה המזל, יש קטע בדף העסקי שלך בפייסבוק שבו אתה יכול להוסיף תיאור ארוך יותר של העסק שלך. כדי לגשת אליו, לחץ על ראה עוד בתפריט השמאלי, לחץ על אודות ואז לחץ על הסיפור שלנו בצד ימין. בחלק זה, תוכל להוסיף תיאור מפורט של מה העסק שלך מציע ללקוחות ומדוע הם צריכים לאהוב או לעקוב אחר הדף העסקי שלך בפייסבוק. הזן כותרת וטקסט לסיפור שלך, ואז העלה תמונה רלוונטית.

רוצים לפתוח דף עסקי בפייסבוק? לין בניית אתרים מציעה שירות פתיחת דף עסקי בפייסבוק ב-500 ₪ בלבד כולל מע"מ!

השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 073-375-33-00

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page