top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קופירייטינג - טיפים שחייבים להכיר

אז בין אם המיקוד שלכם הוא כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית או משהו אחר, הטיפים הארגוניים האלה יכולים לעזור לך להגיע לגן העדן המסודר שעליו חלמת.


01. פעל לפי חוק 5 הדקות

אם משימה תימשך 5 דקות או פחות, בצע אותה כעת. כמו עכשיו. אל תטרח להוסיף אותה לרשימת המטלות שלך ואל תאמין שתזכור אותה מאוחר יותר. זה שימושי במיוחד כשמישהו מבקש לקבל משוב מהיר, אפשרות קלה או סתם טובה. אם תוכל לעשות זאת במקום תוך 5 דקות או פחות, הם יהיו אסירי תודה לנצח וכך גם האני העתידי שלך.


02. ערוך רשימת מטלות

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל זה חיוני. רשימות המטלות שומרות אותנו ממוקדות ומבטיחות ששום דבר לא ייפול מהסדקים. בין אם זה Trello, Google Keep או עט ונייר טובים, נסה דברים שונים עד שתמצא מה עובד בשבילך.

03. ערוך רשימת המשך

כחלק מרשימת המטלות שלך, צור רשימת מעקב. הוסף את כל הדברים שאתה מחכה להם ממישהו אחר, כולל זמנים מתאימים שבהם תוכל לדחוף אותם בעדינות.


04. כתוב את זה

אנחנו גם ככה כותבים - אז זה צריך להיות קל! נניח שלא תזכור את זה מאוחר יותר, אז רשום זאת. אנחנו כל הזמן מופגזים במידע חדש וקל כשמשהו הולך לאיבוד בדרך. אם אתה שומע על משהו שאתה צריך לטפל בו, הקפד לרשום אותו. אפילו יותר טוב, הוסף אותו לרשימת המטלות החדשה והמבריקה שלך.


05. היו יוזמים

בוא לפגישות עם רעיונות, חפש קונפליקטים פוטנציאליים והתנדב לעשות דברים. זה יכול גם לפתוח את הדלת לפרויקטים חדשים.


06. צור לוחות זמנים

פרויקטי כתיבה מקצועיים מגיעים בכל הצורות והגדלים ולחלקם אין לוחות זמנים או מועדים ספציפיים. מכיוון שכתיבה ועריכה יכולים להיות אינסופיים (קוראים לכל הפרפקציוניסטים), לפעמים עלינו להציב גבולות בעצמנו.


07. נהל את הזמן שלך

ניהול זמן לסופרים הוא חשוב להפליא - והבאת המיינדפולנס לתמונה יכולה לעשות הבדל של ממש. שים לב וחבק את מה שהכי מתאים לך וצור בכוונה את הסביבות והמצבים האלה.


08. עשה סדר בשולחן העבודה במחשב ובמשרד

לסביבות שלנו, הן הפיזיות והן הדיגיטליות, יכולה להיות השפעה עצומה על המיקוד והיצירתיות. מרחב עבודה מאורגן יכול לסייע לסופר להישאר במשימה. זה גם יכול לעזור לשמור על זרימת היצירתיות. האם שולחן העבודה של המחשב שלך מלא במסמכים ותמונות? קח 10 דקות לסווג אותן לתיקיות. האם שולחן העבודה שלך במשרד מבולגן? קח 5 דקות לסדר או לזרוק דברים . כמה דקות יכולות לעשות הבדל גדול.


09. לוח זמנים בהפסקות

אם אתם עדיין קוראים (היי!) ועכשיו יש לכם פרץ מוטיבציה להתארגן ולהיות סופר פרודוקטיביים, קחו בחשבון טיפ אחד הכרחי: תזמון בהפסקות. בהייה כל היום במחשב גורמת לא רק לבעיות בריאות ידועות, היא יכולה גם להפוך את הכתיבה לחוויה כואבת. התרחק מדי פעם מהמסך הזוהר כדי לשמור על עיניים רעננות על עבודתך ולהישאר אנרגטי. רוב הסיכויים שתסיים באותו פרק זמן.


10. מצא מה מתאים לך

כולם שונים, מה שאומר שלכל אחד יש טכניקות ארגון שונות המתאימות לו ביותר. תמשיך לנסות עד שתמצא מה עובד בשבילך! זה יכול לחזק אותך כמקצוען, לדחוף את הקריירה שלך קדימה ולפתוח דלתות להזדמנויות חדשות. אל תזלזלו בכוח הארגון - גם אם מדובר רק בקידוד צבעים קטן.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


ביבליוגרפיה: https://www.wix.com/wordsmatter/blog/2018/11/10-tips-to-help-writers-get-organized/

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page