top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום אתרים - 5 טיפים שאתם חייבים להכיר

קידום אתרים. או בשמו השני, האתגר שמגיע שניה אחרי שבניתם את האתר המושלם לעסק שלכם. אז איך תביאו תנועה לאתר? איך תגדילו את הרווחים ואת מספר הלקוחות שלכם מהתנועה הזאת? קראו על 5 טיפים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר!


1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא פרוצדורה שמגדילה את הנראות של האתר שלכם בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש. איך עושים את זה? באמצעות אופטימיזציה של הדפים באתר; אלו צריכים להכיל מילות מפתח שאנשים עשויים לחפש. תחשבו על זה: כשאתם מחפשים משהו בגוגל, אתם מגיעים לעמוד השני או השלישי בדפי החיפוש? כנראה שלא, וגם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא. הדרך הכי פופולרית לשיפור תוצאות חיפוש אורגניות היא עריכת תכנים קיימים, או יצירת תכנים חדשים שמכילים בתוכם את כל מילות המפתח הרלוונטיות ביותר שקשורות לנישה שלכם. קידום אתרים יכול להיות תהליך שגוזל זמן בהתחלה, אך זהו צעד חשוב לקראת הגדלת התנועה ולתפיסת מקום ראשון במנועי החיפוש עבור ביטויי המפתח העיקריים שלכם. אם עדיין לא ביצעתם אופטימיזציה למנועי חיפוש באתר שלכם, ייתכן שיעברו מספר חודשים עד שתוכלו לראות תוצאות משמעותיות בשטח.


2. כתיבת בלוג

כתיבת תוכן מקורי באתרכם יכולה לעזור להביא מבקרים חדשים ולייחד אתכם מכל המתחרים שלכם. בנוסף לתוכן ומאמרים מקוריים משלכם, תוכלו לארח כתיבה של בעלי מקצוע אחרים בנישה וליצור תנועה לאתר. בסוף הפוסט האורח, הוסיפו קישור לאתר שלכם ותמשכו את המבקרים בבלוג הנוכחי ישירות למקום שתרצו.


3. תשלום לקליק (PPC)

השתמשו בפרסום באינטרנט (PPC) כדי להביא תנועה לאתר שלכם ממנועי חיפוש כמו גוגל. איך זה עובד? אתם משלמים מחיר קבוע עבור כל קליק שהמודעה שלכם מקבלת במנוע החיפוש, והמטרה הסופית היא להמיר את אותו משתמש שלחץ כדי לראות החזר השקעה. עם גוגל מודעות, אין כל דרישת הוצאות - אתם יכולים להגדיר תקציב של עד חמישה דולר ליום או עלות מקסימאלית של עשרה סנט לכל קליק, למשל. המוקד העיקרי שלכם צריך להיות המרה כך שתשיגו את ההחזר הטוב ביותר שאפשר על ההשקעה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בביטויי מפתח מנצחים, ומנוע החיפוש יעזור לכם להציג את המודעה מול שוק היעד.


4. מיקוד מחדש

מיקוד מחדש של מודעות על ידי הצבת קובץ "cookie" למעקב בכל אחד ממחשבי המבקר. מה זה עושה? כשהמבקרים עוזבים את האתר שלכם, הם ימשיכו לראות מודעות שקשורות בעסק שלכם. שימוש בסוג פרסום זה יסייע לכם להגיע למבקרים שעוזבים ללא המרה - שהם בעצם כ-98 אחוז מכלל התנועה באתר - ולגרום להם לחזור ולפעול. כבר עבדתם קשה להשיג אנשים לאתר, אז כדי לוודא שאתם לא זורקים את הכסף שכבר הוצאתם. תחזירו אותם בחזרה בעזרת מיקוד מחדש.


5. מודעות בפייסבוק

מיליוני אנשים משתמשים בפייסבוק מדי יום. פייסבוק לא פופולרית רק בקרב בני נוער וסטודנטים במכללות - כל סוגי האוכלוסיות כיום הם משתמשים קבועים ברשת החברתית של צוקרברג. על-פי מחקרים, אנשים נוטים יותר לזכור מודעה עם הקשר חברתי מאשר מודעה "תלושה" ובנאלית. מודעות פייסבוק יכולות לעזור לכם לפרסם לאנשים ממיקום ספציפי, לחברים של העוקבים הנוכחיים שלכם, או אפילו לאנשים ש"אהבו" דפים אחרים. בנוסף, זו דרך חסכונית להביא תנועה חדשה - אתם יכולים להגדיר תקציב יומי, לשלם עבור קליקים או לשלם כאשר אנשים רואים את המודעה שלכם.


ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page