top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום אתרים ביוטיוב

אז שמענו שאתה מתעניין בקידום אתרים ביוטיוב לעסק שלך, נכון? אתה גאון! זה מהלך חכם, ולא תמיד כל כך פשוט. אבל היי, בשביל מה אנחנו כאן? מאמר זה יפרט לך על כמה מהיסודות הכי חשובים על מנת לקדם את האתר שלך ביוטיוב בצורה היעילה ביותר.

להלן השלבים לקידום אתרים ביוטיוב:

  1. התחל עם הדברים הבסיסיים

  2. כתוב את אודות העסק שלך (פרופיל חברה)

  3. הצג את העסק שלך כאומנות

  4. הכר את השוק, ודע את סוג התוכן שלך

  5. העלה את הסרטון הראשון (הרשמי) שלך

  6. הפק את המיטב מהחיפוש

  7. הישאר עקבי

  8. שתף את הערוץ העסקי ב-יוטיוב שלך ברשתות חברתיות אחריות

  9. שקול השקעה במודעות יוטיוב

  10. נתח, בצע אופטימיזציה, חזור

01. התחל עם הדברים הבסיסיים

קידום אתרים מתחיל ביצירת ערוץ עסקי ביוטיוב. יוטיוב מאפשרת לעשות זאת בצורה מדהימה. עם מספר לחיצות בלבד, תהיה מוכן לצלול בהגדרת הערוץ החדש שלך:

  • היכנס ל- יוטיוב ולחץ על סמל המשתמש בפינה השמאלית העליונה של המסך

  • לחץ על סמל גלגל השיניים כדי להגיע להגדרות של חשבונך

  • לחץ על צור ערוץ חדש

  • ואז בחר "השתמש בעסק או בשם אחר"

  • הוסף את שם המותג שלך ולחץ על צור

02. כתוב על אודות העסק שלך (פרופיל חברה)

אם אתה תוהה כיצד להקים ערוץ יוטיוב שמושך את תשומת הלב למותג שלך, השלב הבא הוא למלא את הפרופיל ואת תיאור הערוץ שלך. זו האפשרות הראשונה שאתה רואה לאחר שיצרת ערוץ. כאן, עליך לתאר את המותג שלך ואת מה שהצופים יכולים לצפות לראות בערוץ שלך. זהו גם מקום נהדר להוסיף קישורים לאתר האינטרנט ולרשתות מדיה חברתית אחרות בהן אתה משתמש.

03. הצג את העסק שלך כאומנות

כשנכנסים לערוץ היוטיוב שלך, יש באנר גדול המציג את שם הערוץ מקבל את פניהם של המבקרים. זוהי תמונת השער שלך - היח"צ למותג שלך. אתה יכול להפוך את תמונת השער שלך לגרנדיוזית או למינימלית כרצונך. תזכורת ידידותית: יוטיוב ממליצה להעלות את תמונת השער שלך בקובץ מקסימלי של 4 מגה.

04. הכר את השוק, ודע את סוג התוכן שלך

מכיוון שאתה מתחיל בקידום אתר שלך ביוטיוב, עליך להיות עם מספיק חומר מקור לעבוד איתו. אם יש לך מוצר מורכב ואתה רוצה להעצים את הלקוחות שלך ללמוד עליו יותר, הדרכות וידיאו עשויות להיות דרך נהדרת עבורך לעשות זאת. רוצה להשוויץ על ביקורות נהדרות מהלקוחות שלך? המלצות מלקוחותייך יעשו את העבודה! בדרכים אלו, לערוץ שלך יהיה מגוון של תוכן לצריכה, שישפיע וימשוך צופים שונים.

05. העלה את הסרטון הראשון (הרשמי) שלך

בשלב זה כנראה שעשית מחקר לא מבוטל לגבי הסרטון הראשון שלך, והגיע הזמן להגיד "אקשן!". לאחר שתסיים לצלם ולערוך את הסרטון הראשון שלך, הגיע הזמן להעלות אותו. בהתחשב בכך ש- יוטיוב נועדה בראש ובראשונה להעלאת סרטונים, תוכל למצוא את אפשרות ההעלאה בפינה השמאלית העליונה של המסך כשאתה נכנס לחשבונך.

06. הפק את המיטב מהחיפוש

בעת העלאת סרטון תתבקש למלא כותרת, תיאור ותגים. אלה הם רכיבים חיוניים כדי שניתן יהיה לגלות את הסרטון שלך בקלות בחיפוש ביוטיוב. בדומה ל-SEO לאתר האינטרנט שלך, ליוטיוב יש פרמטרים משלה בעזרתם תוכל לבצע אופטימיזציה של הסרטון שלך לחיפוש. מלא את החלקים האלה כמיטב יכולתך באמצעות מילות מפתח לתיאור הסרטון והעסק שלך - צעד חשוב לקידום אתרים.

07. הישאר עקבי

אל תצפה להצלחה אם אתה מתכנן להעלות רק סרטון אחד לערוץ היוטיוב שלך, ואז לזנוח אותו לחלוטין. קידום אתרים ביוטיוב דורש זמן ומאמץ. לאחר הסרטון הראשון שלך, הקפד כבר לתכנן את הסרטונים שיבואו אחריו.

08. שתף את הערוץ העסקי ביוטיוב שלך ברשתות חברתיות אחריות

יש לך אתר, ולמדת לנהל אותו עסקית בעזרת ערוץ יוטיוב. אדיר! מה עכשיו? הגיע הזמן לשתף את הסרטונים שלך גם מחוץ ליוטיוב. להלן מספר דרכים להציג את הסרטונים באתר האינטרנט של העסק שלך:

  • חזית ומרכז: עבדת על הסרטונים שלך רבות, אז למה לא להשוויץ בהם? הוסף את הסרטון שלך ביוטיוב לדף הבית באתר שלך, כך שזה אחד הדברים הראשונים שהמבקר יראה!

  • בלוג: אם יש לך בלוג באתר שלך, הטמיע את סרטוני ה-יוטיוב שלך ישירות בפוסטים חדשים בבלוג, ואפילו ספר על ערוץ היוטיוב שלך למנויי האתר על ידי שליחת מייל!

09. שקול השקעה במודעות יוטיוב

מוכן לקחת את הדברים לשלב הבא? בשלב מסוים יתכן שתרצה לבדוק השקעה בפרסומות יוטיוב כדי להרחיב את המותג שלך עוד יותר. אפילו אם אינך בטוח איפה להתחיל, יש שפע של מידע שעומד לרשותך בכדי לכבוד את היעדים שהצבת לעצמך. אם אתה מחפש למקד לקבוצת גיל, מין, עניין או מיקום ספציפי, פרסום ביוטיוב יכול לעזור לך לעשות את הכל.

10. נתח, בצע אופטימיזציה, חזור

גם הטובים ביותר שואפים להשתפר כל הזמן. ברגע שיש לך דריסת רגל בערוץ שלך, הגיע הזמן לקבל מבט ממעוף הציפור על ביצועיו. יוטיוב אנליטיקס יעזור לך לאורך הדרך וינחה אותך בכיוון של איך אתה רוצה להמשיך ולייעל את הסרטונים שלך בעתיד.

פתיחת ערוץ ביוטיוב היא חלק חשוב מאוד בעידן דיגיטלי זה אשר בו סרטונים תופסים חלק נכבד מהפעילות ברשת האינטרנט. קידום אתרים נכון ביוטיוב משמעותו לפתוח ערוץ עסקי מרשים ומקצועי, ושיווקו באתר האינטרנט של העסק שלכם וכמובן ברשתות החברתיות.

לין בניית אתרים מציעה בניית אתרים מקצועיים ב-1,000 ש"ח בלבד

(לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם ברכישתם).

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page