top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום בפייסבוק לעסקים קטנים - 5 טיפים חשובים

קידום בפייסבוק. צמד המילים הזה פשוט נמצא בכל מקום.

מכיוון שפייסבוק מבקשת לספק את התוכן שמשתמשיה ייהנו יותר מכל וימצאו כי טווח ההגעה האורגני ביותר נמצא בירידה. למעשה, יש האומרים שהוא מת לגמרי.

זה מהווה אתגר מיוחד לעסקים קטנים: אין לך תקציבים זהים לזה של מפרסמים גדולים יותר שישלחו לפוסטים בתשלום.

"המציאות הקשה של פייסבוק כיום היא שרק כ-1 מתוך 50 אנשים שכבר אוהדים את העמוד שלך יראו כל פוסט אחד שתפרסם בדף העסקי שלך בפייסבוק", אמר סם אנדרווד, מנהל האסטרטגיה העסקית בסוכנות הדיגיטלית Futurety . "כבר מזמן הם ימי הפרסום והידיעה שרבים, אם לא רוב המעריצים שלך יראו את התוכן הזה."

אבל אל תפחדו עסקים קטנים - יש תקווה. להלן טיפים כיצד למצוא את הקהל הנכון ולהציע תוכן וחוויות שהם יעריכו, אפילו בתקציב מוגבל.


1. נסו להשתלב

"מצא דרכים להעביר את המותג שלך על ידי היותו מצחיק, מחוץ לקופסה, אינפורמטיבי או ייחודי", אמר אריק ג'ונסון, מומחה SEO ומשווק דיגיטלי בחברת עיצוב אתרים, קידום אתרים ושיווק FeedbackWrench. "עשה זאת, ובטוח תגיע לקהל רב בפייסבוק."

לפי ג'ונסון, פוסט שמציג אלמנטים עיצוביים שמרמזים מאוד על זווית קידום מכירות, משיגים פחות תוצאות.

כשאתם מפרסמים פוסט, נסו שהוא יהיה פחות מכירתי ויותר משולב עם התוכן שאנשים רוצים ומצפים לראות בפייסבוק.


2. בצע אופטימיזציה לדף העסקי שלך

מכיוון שכרטיסיות משמשות סרגל ניווט לדף העסקי שלך בפייסבוק , חשוב לוודא שהן מאורגנות היטב ולשפר את יכולת הקהל למצוא מידע. על ידי אופטימיזציה של כרטיסיות, ארגון מחדש של ההיררכיה שלהן והכללה או הסרה של כרטיסיות חשובות, אתה מספק למשתמש חוויה חלקה יותר.

"אם אתה עסק מבוסס שירות, ודא שכרטיסיית הביקורת שלך מופעלת. אם אתה מוסיף כרטיסיות המקשרות לדפים החברתיים האחרים שלך, ודא שכולם מקובצים יחד. אם אתה מקדם אירוע או מועסק למשרה חדשה, ודא שגם הכרטיסיות האלה מופעלות ופרסם כאן את המידע שלך", אמרה.



3. צור קבוצת פייסבוק

מריה מורה, מנהלת תוכן בסוכנות השיווק הדיגיטלי Big Sea, אמרה כי היא יוצרת קבוצת פייסבוק, לא למטרות קידום מכירות, אלא כדי לאפשר חילופי מידע הקשורים לעסק נתון.

"למשל, אם אתה מוכר שמנים, אתה יכול ליצור קבוצת פייסבוק במיוחד על בעלי חיות מחמד שמנסים ארומתרפיה," המפתח הוא למצוא נישה בתחומי העניין של הלקוחות שלך ולתת להם מרחב להתחבר. ככל שהקבוצה הזו גדלה, אתה יכול לשתף במשורה את התוכן שלך, כמו מאמרים רלוונטיים או ניירות.

עם זאת, היא הזהירה שלא להשתמש בקבוצה לקידום מכירות או קריאות לפעולה.

דף ארומתרפיה אתית, למשל, מאפשר דיון והמלצה של יבואני שמנים אתרים אחרים.


4. אל תפסיקו לשתף בסטורי בפייסבוק

לדברי ברני קלארק, מייסד סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלית Majux Marketing , סיפורי פייסבוק הופכים את הפרסום לרוב בפייסבוק להרבה יותר מזדמן.

"סיפורים אפילו לא בהכרח צריכים להתייחס לחדשות ספציפיות לחברה, הם יכולים להיות כל דבר, החל משאלות מהנות ועד קישורים מעניינים, כל דבר כדי להשאיר את הקהל מעורב ולגרום לסבירות גבוהה יותר ללחיצה על הפרופיל שלך".


5. נצלו שימוש במיקוד מחדש של קישורים

אם אתה משתמש במיקוד מחדש של פייסבוק (פייסבוק פיקסל) כדי להגביר את ההמרות ולמשוך מבקרים לאתר שלך, עליך להשתמש גם במיקוד מחדש של קישורים. זה מאפשר לבנות את רשימות המיקוד מחדש שלך ולהגיע לקהלים שלא ביקרו באתר שלך בעבר, אך שהושפעו מהמותג שלך ברשתות החברתיות.



לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page