top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים עם בלוג – למי זה מתאים?

אם הגיעה השעה לעשות סקר שוק בבניית אתרים ולבנות אתר חדש לעסק שלכם, או אם יש לכם אתר ישן ואתם מעוניינים בעיצוב האתר מחדש, אולי כדאי לכם לשקול הוספת בלוג על הדרך. לפני שנדבר על למי כדאי להוסיף בלוג לאתר האינטרנט שלו, נענה על מספר שאלות פופולריות:


מה זה בלוג?

בלוג (קיצור של "בלוג רשת") הוא יומן מקוון או אתר מידע המציג מידע בסדר כרונולוגי הפוך, כאשר הפוסטים האחרונים מופיעים ראשונים. זוהי פלטפורמה בה כותב או קבוצת כותבים חולקים את השקפותיהם בנושאים שונים ומגוונים.


מה המטרה של בלוג?

ישנן סיבות רבות לפתוח בלוג לשימוש עסקי, אך הסיבה העיקרית היא המטרה המאוד ברורה - לדרג את אתר האינטרנט שלך גבוה יותר בגוגל; או במילים אחרות: למען קידום אורגני בגוגל. כבעלי עסקים אנחנו מסתמכים על פרסומים שלנו שיעזרו לנו להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולגייס אותם כלקוחות חדשים שלנו. ללא פרסום של העסק, אנחנו נישאר "בלתי נראים" בעולם הדיגיטלי. הפעלת בלוג באתר האינטרנט שלנו, תעזור לנו לפרסם את העסק שלנו בקרב לקוחות פוטנציאליים ותהפוך אותנו לפופולריים יותר בקרב הקהל שלנו. ניתן לומר כי המטרה העיקרית של בלוג היא לחבר אתכם לקהל לקוחות פוטנציאליים, להגביר את התנועה לאתר שלכם וליצור עבורכם לידים איכותיים יותר. ככל שתפרסמו בבלוג פוסטים לעיתים קרובות יותר, כך גדלים הסיכויים שאתר האינטרנט שלכם יעלה ברשימת התוצאות בגוגל. הקפידו להוסיף קריאה לפעולה (נסו לגרום לקוראים ליצור עמכם קשר). בלוג מאפשר לכם לבנות מותג חזק ומרשים יותר. כשאתם משתמשים בידע שלכם ליצירת פוסטים אינפורמטיביים ומרתקים, הבלוג יועיל מאוד ליצירת אמון בקרב הקהל שלכם, וזה חשוב במיוחד אם המותג שלכם עדיין חדש ולא ידוע למדי.


מה ההבדל בין בלוג לאתר אינטרנט?

ההבדל העיקרי בין בלוג לבין אתר אינטרנט הוא תדירות עדכון התוכן; בעוד שרוב אתרי האינטרנט הם סטטיים ותדמיתיים, בבלוג התוכן אמור להתעדכן לעיתים הרבה יותר קרובות (אפילו כל יום אם הדבר מתאפשר!).


אז אחרי שהכרנו את המושג "בלוג" ולמדנו מה מטרתו; בניית אתרים עם בלוג - למי זה מתאים?


ניהול בלוג מתאים לבעלי עסקים שרוצים שהאתר שלהם יתקדם קידום אורגני בגוגל ולגייס לקוחות חדשים. לא משנה איזה עסק יש לכם, תמיד אפשר למצוא על מה לכתוב בבלוג שלכם. מספר דוגמאות להמחשה:

  • עורכי דין יכולים לנהל בלוג משפטי שמדבר על חוקים חדשים, פסקי דין מעניינים ושמרכז בתוכו מידע משפטי חשוב לפרטיים ולעסקים.

  • רופאים יכולים לנהל בלוג רפואי עם מידע חשוב לקראת החורף, על טיפול במחלות שונות ועל גילויים רפואיים חדשים.

  • יועץ משכנתאות יכול לנהל בלוג פיננסי על השקעות כדאיות, חיסכון בלקיחת משכנתאות ועל מחזור משכנתאות והלוואות אחרות.

כידוע, פרסום ממומן הוא מאוד יקר, ועל מנת לחסוך כסף רב אפשר לכתוב הרבה תוכן בעצמנו ולהתקדם לאט לאט במעלה התוצאות בגוגל עד לעמוד הראשון.

סיכום ביניים – כל היתרונות של בניית אתרים עם בלוג

1) האתר שלכם ייראה מלא ועשיר יותר.

2) המותג שלכם ייראה חזק יותר.

3) תוכלו לגייס יותר לקוחות חדשים.

4) תוכלו לשמר לקוחות קיימים לטווח הארוך.

5) האתר שלכם יתקדם קידום אורגני בגוגל.

אז אם החלטתם לשלב באתר האינטרנט של העסק שלכם בלוג, כל מה שנשאר לדעת זה איך לכתוב פוסטים טובים ומושכים שיסחפו אחריהם לקוחות רבים!

טיפים לכתיבת בלוג בצורה נכונה

טיפ 1: תן לקהל שלך את מה שהוא רוצה

ככותבי בלוג, אנחנו צריכים לספק ערך למשתמשים שלנו. אנחנו צריכים לחשוב על הקהל שלנו, מדוע הם הגיעו לאתר שלנו? מה הם מחפשים ואילו תשובות הם מקווים למצוא? השתמשו בשאלות אלה כדי לתכנן את כתיבת הפוסטים בבלוג שלכם.


טיפ 2: שמרו על פשטות וישירות

ברגע שהקהל שלכם יקרא בבלוג שלכם, אתם צריכים להניע אותו לנקוט בפעולה – לקנות מוצר, להזמין שירות או בקיצור – ליצור עמכם קשר. מלבד כתיבת תוכן נהדר, מקורי ובגובה העיניים, אנו מציעים לכם לכלול כפתורי קריאה לפעולה כמו למשל "צרו קשר עכשיו!" "קנו עכשיו" וכדומה.


טיפ 3: היו טריים ורעננים

הקרב על המיקום בתוצאות החיפוש בגוגל הוא קשה מאוד. ההיצע האינסופי של מילות מפתח ושאילתות חיפוש דורש מאיתנו להיות ממוקדמים ומושכים יותר מהמתחרים שלנו. כתיבת תוכן מקורי אינה בעלת ערך רק למשתמשים; זה גם חיוני לשמירה על התוכן בדירוג מנועי החיפוש. נסו להיות מקוריים ולחשוב על כותרות מושכות לפוסטים שלכם. המטרה שלכם היא לגרום לגולשים להקליק על האתר שלכם בגוגל!

איך יודעים כיצד לכתוב את הטקסט?

בין אם אתה סופר, בלוגר או בעל עסק, שמור על מיקוד בקהל שלך. חשבו מדוע הם מעוניינים בטקסט שלכם, מה הם רוצים להשיג ואיך תוכלו לעזור להם להשיג את זה.

  • הודיעו לקוראים למה לצפות מההתחלה - השקיעו זמן בכתיבת כותרת חזקה ופסקת פתיחה המסבירה בבירור מה הולך להיות ההמשך של הפוסט. היו כנים ואל תפזרו הבטחות שווא.

  • השתמשו בשפה שהלקוחות שלכם מצפים מכם להשתמש בה – כשאתם כותבים, וודאו שאתם מדברים עם הלקוחות שלכם בשפה שלהם. באילו מילים ובטרמינולוגיה משתמשים הקוראים שלכם? אתם יכולים לבצע מחקר מילות מפתח באמצעות כלי כמו גוגל טרנדס

  • כתבו למשתמשים שלכם ולא לגוגל - עם כל הדגש על קידום אתרים ודירוג, זכרו שמטרתכם צריכים להיות אופטימיזציה למשתמשים ולא לגוגל. אלגוריתם החיפוש של גוגל נעשה חכם יותר כל הזמן והרבה מהטריקים שאנשים משתמשים בהם כדי לשפר את קידום אתר האינטרנט שלהם לא עובדים כמו פעם. הפתרון הוא לכתוב לקוראים; זה מה שבעצם יכול לעזור לתוכן להיות פופולרי יותר בעיניי מנוע החיפוש של גוגל.

לסיכום, בניית אתרים עם בלוג היא דבר שאנחנו ממליצים עליו מאוד. בלוג יעזור לכם להתקדם קידום אורגני בגוגל, ישפר את המותג שלכם ובסופו של דבר – יביא לכם יותר ויותר לידים לעסק.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page