top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

5 טריקים פסיכולוגיים לשיפור מכירות

אפילו שכל אחד מאיתנו יחיד ומיוחד, אופן הפעולה של המוח שלנו דומה מאוד. על כן, מאז ומתמיד השתמשו אנשי שיווק בפסיכולוגיה לטובתם בכל הנוגע למכירת מוצרים ולהגדלת אחוזי ההמרה. הגדלת אחוזי ההמרה אמורה להיות אחת מסדרי העדיפויות הגבוהים ביותר שלנו, ולא צריך תואר ראשון כדי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.


להלן 5 טריקים פסיכולוגיים פשוטים שנוכל ליישם כדי להגדיל את שיעור ההמרות שלנו ולהפוך מתעניינים ללקוחות.


01. השקיעו בעיצוב ובמיקום ה-CTA שלכם (קריאות לפעולה)

למרות כל העבודה שאתם משקיעים בבניית האתר, המרכיב החשוב ביותר בו הוא הקריאה לפעולה. CTA הם ביטויים קצרים המניעים את הקהל שלכם לפעול באופן מידי. אם המטרה היא למכור מוצרים, לגרום ללקוחות פוטנציאליים להזמין שיעור פילאטיס, או להגדיל את מספר המנויים לניוזלטר, יש לוודא כי ניתן לראות בקלות את כפתור הקריאה לפעולה באתר על מנת להשיג את כל היעדים שהצבתם לעצמכם. אם לקוח פוטנציאלי גולל באתר שלכם ולא מצליח למצוא את ה-CTA במבט חטוף, אתם עושים משהו לא נכון. המיקום הוא המפתח. עוד דרך קלה יותר להבליט את ה-CTA באתר היא באמצעות צבע - למדריך שלנו לבחירת צבע נכון לחצו כאן :)

02. צרו בלוג

בלוג זה כלי גאוני. בעזרת כתיבה בבלוג תוכלו לתפוס לקוחות פוטנציאליים מבלי שהם יחפשו את שם העסק שלכם ישירות. זה לא רק עוזר לקידום האורגני של האתר שלכם, אלא גם מגדיל את הסיכוי שמישהו ימצא את התוכן שאתם כותבים בתוצאות החיפוש. גם אם הפוסט שכתבתם בבלוג לא מפרסם ישירות את המוצר או השירות שלכם, הלקוח יתרשם מהאינפורמציה שהוא למד וכנראה יזכור גם את המותג שלכם. ככל שתכתבו ותפרסמו יותר פוסטים בבלוג, כך יגדל הסיכוי שהמאמרים שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש כאשר מישהו יבצע מחקר על שירותים או מוצרים בתעשייה שלכם.


בסופו של יום, מתן ידע רב ערך על התעשייה בתוך הבלוג יחזק את הקשר שלכם עם הקוראים (מה שהופך אתכם לאמינים יותר כלפיהם). אם הם סומכים על המילה שלכם, סביר להניח שהם יסמכו גם על המותג שלכם.


03. שמרו על חווית משתמש פשוטה

חשוב מאוד לוודא שאתם לא מסבכים את הגולשים באתר שלכם. יש להבטיח שחווית המשתמש (UX) נשמרת פשוטה. UX עוסקת ביצירת חוויה מדויקת עבור משתמשי המוצר שלכם, וזה אומר שעליכם לענות על הצרכים של הגולשים באתר באמצעות המבנה, ההיררכיה והניווט שאתם בוחרים. (עדיין לא יודעים מה ההבדל בין UX ל-UI? פה עשינו לכם סדר)


המלצת בונוס: אם אתם מנסים לאסוף מידע ממבקרי האתר ולבקש מהם לענות על כמה שאלות, הקפידו לעצור ולשאול את עצמכם איך אתם הייתם מרגישים אם הייתם נשאלים את אותן השאלות.


04. הוסיפו המלצות לאתר שלכם

אנשים מרגישים בטוחים יותר לקבל החלטות כשהם נחשפים לצרכנים שונים שממליצים על מותג מסוים. הוספת סקשן המלצות לאתר שלכם יכולה להקל על תהליך המחקר של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הציגו המלצות של לקוחות אמיתיים שיספקו תובנה ודעות כנות לגבי המוצר שאתם מציעים. להמלצות עלינו לחצו כאן 🔥


05. תציעו להם הצעה טובה מדי מכדי לסרב לה

אם עשיתם הכל כמיטב יכולתכם ואתם עדיין מרגישים שהעסק שלכם לא פורץ את תקרת הזכוכית, הגיע הזמן להעלות את היתרון התחרותי שלכם. הוסיפו את ה-Wow Factor על ידי מתן העסקה הכי שווה שהלקוחות שלכם לא ימצאו במקום אחר. למרות שאתם מסתכנים בתואר "טוב מכדי להיות אמיתי", זה לא משנה כשאחרים יגלו שההצעה שלכם לגיטימית וטובה מדי מכדי לוותר עליה.


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page